7. února 2016

Svaté Grály | 2015

Krásnou neděli vám všem. 
V dnešním článku vám ukážu moje nejoblíbenější produkty za rok 2015, které jsem prakticky celý rok používala. V roce 2015 jsem si trochu moc zamilovala značku TheBalm a přes rok se mi doma sešla už slušná sbírka produktů této značky. Také jsem si velmi oblíbila matné rtěnky, které nosím téměř pořád. Za to paletky jsou moje oblíbené pořád ty samé, ale za to je používám vážně pořád. Dnes vám tedy ukážu několik produktů, které mě tento rok doprovázely. 



OČI

Během tohoto roku jsem si velmi oblíbila primer od značky TheBalm Put A Lid On It, což je naprosto boží produkt, který mi pomáhá udržet stíny tam, kde mají být. Je to skvělý pomocník, bez kterého bych stíny nosit ani nemohla, protože by nic nevydržely. S primerem moje líčení dá celý den, aniž by to na něm bylo znát.




Nejoblíbenější řasenka je jednoznačně TheBalm What's Your Type? The Bodybuilder (fuu, to je dlouhej název!), která je nejen moje oblíbená za rok 2015 ale je to nejlepší řasenka, kterou jsem kdy vyzkoušela! Vydrží celý den, mám po ní nádherně dlouhé a husté řasy a balení má 12ml, které mě osobně vydrželo 10 měsíců, při každodením používání. Za 400 Kč to je slušné, ne?




První tekuté linky co mi kdy sedly byly právě tyto od TheBalm. Ze začátku jsem byla trošku skeptická k "štětečku" který se mi zdál, že brzy se konec začně třepit ale linky mám už delší dobu a stále jsou v perfektní kondici. Jediné mínus je to, že nejsou voděodolné a sebemenší slzy nebo pot je rozmaže. V tomto okamžiku nastupují mé milované linky značky Nars, které vydrží velmi mnoho - od potu po slzy, ale nejsou voděodolné takže jdou skvěle odlíčit. Oboje linky naprosto miluji a jsou moje nejoblíbenější ze všech. 

k zakoupení - Nars, TheBalm


Letos jsem používala tuhle paletku vážně prakticky nonstop. Miluju Sultry a Sleek na kouřovky, a Stand Offish je nejkrásnější highlight do vnitřního koutku. Paletka je pro mě druhou nejoblíbenější, hned po Naked 2 (kterou sem nedávám proto, že jsem jí měla již před 2015, tohle jsou svaté grály roku 2015!) Vypadá krásně nejen napohled, ale dají se s ní tvořit krásné jemné ale i dramatické líčení. Je moje oblíbená na každodenní nošení. Rozhodně je skvělá a nepřestala mě bavit. 


Tenhle rozjasňovač je naprostá srdcovka. Používám ho neustále, ať už jako slabý nebo silný highlight do vnitřního koutku, ale i na lícní kosti. Tohle je vlastně jediný vysloveně highlight co mám, jinak používám normálně z očních stínů - například Bootycall z Naked 2 je nádherný highlight na tvář. Tohle je krásný, spíše teplý highlight který se hodí ke každému líčení. Pokud ho doma ještě nemáte, určitě si ho pořiďte, je to vážně dokonalost v krabičce. 



OBOČÍ
2015 byl rozhodně rok obočí, nebo alespoň u mě. Celý rok jsem hledala nějaký pořádný produkt, který by mé obočí udělal hezčí ale zároveň přirozené. Ačkoliv mi sedlo spousta produktů jako třeba tužka od Max Factory, tyto produkty jsou moje zatím ty nejoblíbenější. Tužka od Rimmelu má nejlepší odstín, který mi sedí ze všech tužek, co jsem kdy měla nejvíce. Dobře se s ní pracuje a drží jako by byla voděodolná. Kit na obočí od Makeup Revolution je naprosto jasné, že je můj svatý grál, používám ho už tak dlouho a nejlepší je, že obsahuje vosk, a tři odstíny hnědé, což se mě osobně velmi hodí, protože často měním barvu vlasů. Takže co jsem teď na blond, nemusím kupovat světlejší tužku ani stín, protože to vše už mám v téhle paletce. A co se týče napodobeniny 'Brow Wiz' od ABH tak ta mě dostala. Ačkoliv teď je na mě moc tmavá, používám jí stále, jen jí více vyčesávám aby nebyla tak ostrá. Drží krásně a naprosto perfektně se s ní manipuluje. 

k zakoupení vše na parfums.cz


RTY

Balzámky na rty, to já můžu.. Mám v každé kabelce jeden, doma jich mám asi 100, a pořád kupuji další a další. Je to taková úchylka, a nevím ani proč to dělám. Ale vždycky mám radost, když si rty můžu namazat voňavým nebo pořádným balzámkem. Můj oblíbenec je Crazy Rumors, Manufaktura a nejlepší balzám na úrovni Carmexu - Neutrogena. Crazy Rumors mám už několik měsíců a mám tam už jen malinko, brzo dojde a já si pořídím další. Není to extra hydratační balzám, ale na rtech je velmi příjemný, je veganský a voní božsky. Manufaktura a tenhle balzám je naprosté nebe, tento balzám tak příjemný na rtech, mám druhé balení a používám ho každý den ráno, abych měla hydratované rty, protože pak je mám krásně hebké. 

recenze Crazy Rumors
recenze Neutrogena, Manufaktura
k zakoupení Neutrogena, Manufaktura, Crazy Rumors 



Lime Crime rtěnka mě doprovází na každý koncert nebo akci, kde vím, že nebude čas si rty pořád kontrolovat. Je to taková jistota, protože je to nejlepší rtěnka z celé mé kolekce, drží jak přibytá dokud jí neodlíčím. Tužka Flormar je skvělá konturka, přesně v tom samém odstínu, jako je Lime Crime Wicked. Je voděodolná a skvěle se s ní pracuje, je naprosto skvělá v kombinaci s touto rtěnkou. Pupa rtěnka mě nadchla sice až koncem prosince, ale to se přece taky počítá. Je naprosto dokonalá, její odstín vypadá tak krásně a zajímavě.. Drží celý den ale ne až tak dobře jako LC, ale přesto velmi dobře. 

k zakoupení LC, Flormar, Pupa


PLEŤ

Tenhle korektor jsem používala dřív, ale teprve v roce 2015 jsem konečně sehnala odstín 01, takže jsem s korektorem ještě víc spokojená, než předtím, a to je co říct. Sedí mi na pleť v létě i v zimě, naprosto perfektně kryje a je relativně voděodolný. Skryje to, co skrýt má a je prostě parádní, není den, kdybych ho neměla na obličeji. Nebo asi je, ale většinou vždycky, když se maluju, tak na obličeji prostě je. Je to nejlepší korektor jaký jsem kdy vyzkoušela a vážně ho doporučuji vyzkoušet.

recenze korektor Catrice


Naprosto skvělý makeup, obzvláště na zimu. Odstín je naprosto skvělý a dá se vrstvit, kdežto u jiných tekutých makeupů mám problém s vrstvením a tím, že mi dělají takovou tu masku. Tenhle masku nedělá, krásně si sedne na pleť a celý den na ní sedí aniž by se hnul, prostě super. Ačkoliv nesedí na můj typ pleti úplně perfektně, řekla bych, že je spíše na sušší pleť, tak je super. Já mám mastnou pouze T zonu, a tam stačí jen použít pudru o trochu více a je to vyřešené. Pleť je krásně sjednocená a působí prostě jemně. Úžasný makeup a rozhodně se vyplatí do něj dát tolik peněz. 



Nejkrásnější tvářenka kterou mám, je právě tahle. Je to taková malinová barvička, která v obale nepůsobí tak zajímavě, kdežto na tváři vypadá naprosto neskutečně. Nejen, že je velmi přirozená, ale vypadá tak jako šťavnatě. Má v sobě trošinku shimmer, ale vážně trošinku, takže není vyloženě matná, ale na tváři působí matně. Myslím, že třpytky to jsou nejspíše kvůli rozjasňění, ale na to mám už Mary. Každopádně vypadá překrásně a já jí nosím velmi často ale z obalu vůbec neubývá! 



Tento korektor Touche Éclat od Yves Saint Laurent byl velmi drahá záležitost a vlastně velmi spontánní nákup, kterého ale vůbec nelituji. Na mé kruhy pod očima není lepší lék než je spánek nebo tento korektor. Je to prakticky rozjasňovač a já ho tak i používám, je jen o trošku světlejší než moje pleť, takže opravdu tvoří takový ten "glowy look" bez kruhů pod očima. Nezalézá do vrásek, drží krásně a skutečně rozjasní, právě proto se hodí na kruhy pod očima. 


všechny produkty z této kategorie zakoupíte na parfums.cz


 VŮNĚ
Pokud sledujete tenhle blog už delší dobu, víte, že má slabost pro tělové spreje Victoria's Secret pomalu ale jistě hraničí s šíleností. Mám doma momentálně 2, a 3 už jsem vyzkoušela. Nejlepší pro mě byly Love Spell a Champagne & Strawberry, který jsem si koupila dvakrát. Doma mám další a brzy na něj očekávejte recenzi. Pokud máte rády skvělé a hlavně levné vuně, jděte do nich, zkrátka to je naprosto skvělá částka - 300 Kč za produkt, co vydrží více než půl roku a voní vážně krásně. 

recenze tělových sprejů VS


Marc Jacobs a jeho parfémy.. Už jen díky obalu by tohle měl být můj nejoblíbenější parfém. Já šetřím s tímto parfémem co to jde, nosím ho jen žřídka, ale když ho mám, říkám si, že je to vážně nejlepší parfém, co jsem kdy měla. Drží celý den a vůně to je velmi jemná, sladká, nebolí z ní hlava a naprosto skvěle se hodí ke každému. Je to typ vůně, který se hodí na každou akci, situaci, kamkoliv prostě a to je hlavní důvod, proč ho tolik miluji. 


sprej i parfém lze sehnat na parfums.cz


Jaké jsou vaše svaté grály z roku 2015?

Dejte mi do komentářů vědět, zda by jste chtěli články z Anglie a třeba abych sepsala report z koncertu twenty one pilots (který byl v Praze v pátek) a All Time Low v Londýně. :)

5 komentářů:

  1. Moc pěkný článek :) No koukám,že si se opravdu do The balm zamilovala, já už netrpělivě čekám až mi přijde paletka Nudetude :D. Mary-Lou manizer je na mém hledáčku,co se týče Catrice korektorů tak to jsou fakt jedničky :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. Mary Lou je pro mě taky objev! :) Catrice korektor mám moc ráda a VS Spray si chci pořídit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Paletku od the balm bych si rada poridila. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpovědětVymazat
  4. Daisy Dream mám a je to neskutočne dobrá voňavka. :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek!! A report z koncertů bych určitě ocenila ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger