5. února 2016

Lush | Fresh Farmacy

Krásný pátek vám všem,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na čistící kostku, které jsem si koupila v Lush. Poslední dobou jsem měla vážně tragickou pleť, úplně se mi změnila a potřebovala jsem si pořídit něco, čím bych jí dala zase do pořádku. Trvalo mi to půl roku, než jsem našla ty správné produkty, ale jakmile jsem vyzkoušela tato čistící kostka z Lushe a Grease Lightning, pleť se mi zlepšila o 200% a nyní už je téměř jako dříve. Pokud máte mastnou pleť nebo sklon k akné, tento článek je přesně pro vás. 


Fresh Farmacy je čistící kostka - takže vlastně mýdlo, které dostanete v "trojúhelníku", jako by jste krájeli dort. Je převážně pro citlivou, problematickou a mastnou pleť se sklonem k akné, a jeho úkolem je čistit, zklidnit a předcházet pupínkům a dalším neřádům, které se nám na obličeji čas od času vytvoří. Tenhle trojúhelníček mě osobně vydržel velmi dlouho, mám ho už 3 měsíce a stále ho mám dost, ubyla tak půlka. Na první pohled se zdá, že toto mýdlo nevydrží, i mě osobně tohle překvapilo, ale vážně má pořádný držák. Samozřejmě, mýdlo nepoužívám každý den, ale tak 3x do týdne. 


Jak se používá? Jako klasické mýdlo. Já si vždy navhlčím obličej, a na místě, které potřebuji vyčistit, jezdím sem tam mýdlem, které za chvilinku udělá trošku pěnu.  Mýdlo obsahuje kalamín, heřmánek a silice z růže, čajovníku a levandule, což jsou důvody toho, že mýdlo krásně nejen vyčistí pleť, ale právě díky heřmánku jí i zklidní. Voní velmi jemně, nic vtíravého, je to příjemná parfemace, připomíná mi nějakou mastičku z lékárny, je to taková "doktorská" vůně ale přesto velmi příjemná, pokud znáte Lush, určitě víte, že všechny produkty voní krásně a tenhle není výjmkou.

Před používáním si vždycky vyčistím pleť micelárkou nebo tonikem, a poté si omyju obličej vodou ale neutírám ho, ale rovnou ho "namydlím" tímto mýdlem. Nechám ho tak 10 minut působit a poté ho smyju tak, že vezmu ručník, namočím ho do vlažné vody a otírám obličej. Pleť je poté taková trošku naplá, ale není zarudlá ani nijak podrážděná. 

Pro mě je tohle naprosto zlatý grál, který mi pomohl vyléčit mojí pleť a určitě jakmile mi dojde, si ho pořídím zase. Pleť se mi od používání velmi zlepšila, obzvlášť moje T zóna už není tak mastná a tak citlivá, nedělá se mi tam tolik pupínků a vypadá zkrátka lépe, než kdy jindy za poslední rok.

+
výdrž
účinnost
rychlost výsledků

-
nic

Hodnocení: 5/5
K zakoupení v prodejnách Lush nebo na jejich eshopu.
Cena se může zdát trošku vyšší, ale vzhledem k tomu, jak dlouho tenhle trojúhelníček vydrží, to je myslím fajn cena. Navíc je lepší investovat do pečující kosmetiky, protože pleť je něco, o co by se mělo pečovat pořádně. Tohle mýdlo vám všem doporučuji, pokud máte mastnou pleť nebo problematickou a často se vám dělají pupínky, tahle čistící kostka je jako zázrak. Ačkoliv pleť je nutné poté hydratovat, protože trochu vysouší, myslím si, že je to produkt, který by doma měl mít každý.


Máte nějaký oblíbený produkt značky Lush?

8 komentářů:

  1. Veci od LUSH milujem :) Mydlo vyzerá dobre, mám však pleť skôr suchú než mastnú, takže pre mňa nieje.

    http://nicolland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu ne, ale pokud nemáš problematickou pleť tak toto mýdlo ani nepotřebuješ :)

      Vymazat
  2. Wow,no tak to mě nabudilo si to pořídit!Mám teďka také velmi problematickou pleť a každá pomoc se rozhodně hodí,od Lush miluji bomby do koupele :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě vyzkoušej, je vážně vážně úžasné :)

      Vymazat
  3. Achjo, minulou sobotu jsem byla v Lushe a štve mě, že jsem si této věci nevšimla :/

    Víkend v Praze

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger