10. února 2016

Wishlist 2016

Krásnou středu vám všem,
dnes jsem si připravila článek, kde vám ukážu svůj první wishlist roku 2k16 a který plánuji na svém současném výletě v Londýně uskutečnit. Na instagramu můžete mimochodem sledovat mou cestu po Londýně, protože přidávám několik fotek právě z tohoto výletu. Vloni jsem moc nenakupovala, takže letos bych si toho chtěla přivézt o trošku víc, než minulý rok, když jsem si koupila jen pár věcí v Primarku a spousty jídla.. :D 



Kalhotky z Victoria's Secret
Už vloni jsem chtěla u Victorky něco ukořistit, ale nepodařilo se mi to, kvůli nehoráznému návalu lidí v obchodě, ale tentokrát už doufám, že si skutečně něco odvezu. Konkrétně by se mi líbily nějaké krajkové podprsenky nebo kalhotky jako jsou tyhle, protože mi přijdou naprosto roztomilé a boží. 

Konturovací paletka od Too Faced
Tuhle paletku samozřejmě seženete i zde, ale když už budu u toho nakupování, chtěla bych si jí koupit právě tam a snad k tomu přihodit třeba nějakou Melted Lipstick... Ale tato konturovací paletka je naprostý skvost, tolik pozitivních recenzí jsem už četla, že jí vážně musím už mít. 

Černé šaty s bílým límečkem DropDead
DropDead je značka, kterou sleduji už tolik let, ale doma mám zatím stále jen kryt na mobil.. tolik krásných kousků mají na svém eshopu, ale vzhledem k ceně se bojím objednat cokoliv, protože by mi to nemuselo padnout. V Londýně bych tedy chtěla tyto šaty ozkoušet a popřípadně koupit, protože jsou naprosto boží a někdy mi ani nedají spát.. :D

Knížky a zápisník Urban Outfitters
V Urban Outfitters mě tolik ani nebere předražené oblečení, jako jejich dekorace, domácí potřeby, knížky nebo různé hlouposti jako třeba placatka. Z těch všech úžasných věcí, co UO nabízí, jsem si vybrala knížku o meditaci, kterou si rozhodně koupím, pokud jí budou mít, pak knížku Get Happy a mramorový zápisník, který je sice trošku dražší, ale nějaký takový potřebuji. No uvidíme, co všechno mě v UO okouzlí.. :)

Lush na Oxford Street
Pro mě naprostá samozřejmost, musím se tam podívat, protože Lush naprosto miluji a navíc jsem si tam už vybrala spousty věcí, které v Čechách nemají ale tam ano. Rozhodně potřebuji Daddy-O, protože jsem momentálně trochu blond, Rehab na zničené vlasy, a nějaký hydratační krém. Šampony mají i v Čechách a nakonec Daddy-O 
Berry M lak na nehty
Tyhle laky (a obzvlášť ty gelový) mě hodně baví, na Asosu jsem si jich už tolik vyhlídla, ale vždycky si to rozmyslím.. Takže tentokrát jsem sama sobě slíbila, alespoň jeden si dovést, protože jsou cruelty free a myslím si, že i cenově jsou na tom velmi dobře.

NYX Matná rtěnka
Vím, že NYX bude i v Čechách, ale já nutně potřebuji jejich matné rtěnky co nejdříve, hlavně proto, že jsem si vybrala i pár odstínů, které si pravděpodobně vezmu na svůj maturitní ples. Dále potřebuji matnou rtěnku v odstínu Transylvania, kterou vidíte na fotce, což je nádherná matná (samozřejmě), rudá, fialovo-červená rtěnka, kterou obdivuji už nějaký ten pátek a potřebuji jí velmi nutně. 

V Londýně mimo to omrknu i Sleek, který tam seženete normálně v drogerii, ačkoliv nemám nic vyhlídlé, není nepravděpodobné, že jedna paletka skončí u mě v košíku. Stejně tak plánuji omrknout i Revlon, který mě poslední dobou velmi zaujal, především rtěnky. Mezitím, omrknu samozřejmě i jiné značky, třeba Soap&Glory, ale jestli něco koupím téhle značky, bude to spíše impulzivní nákup než plánovaný.  

Co máte v současné době na wishlistě vy? 
Chtěli byste tu vidět třeba new in článek z Londýna?

7 komentářů:

  1. Super věcičky,tak hodně štěstí v hledání :D já si taky sestavila Wishlist do Anglie,ale nakonec jsem si přivezla úplně jiné věci :D To New in z Londýna by bylo super :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kontúrovacia paletka vypadá skvele! hned by som ju brala :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  3. Super wishlist. Moc se mi líbí ty černé šaty.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  4. Ta konkurovací paletka musí být bezvadná..:)
    V Lushy na Oxford Street jsem ještě nebyla, mně strašně vadí ty silné vůně, co se v Lushy, v kamenných obchodech, mixují dohromady, já tam prostě nevydržím ani minutu..

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Móóc pěkné. Ta paletka! <3

    OdpovědětVymazat
  6. o nějakém contour kitu také přemýšlím a možná nejdříve sáhnu po klasickém Chocolate bronzeru od Too Faced. pokud si ji pořídíš, ráda si o ní přečtu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger