16. března 2018

MOTD | (Zlaté) Volání (Teplého) Jara

Krásný pátek vám všem,
toto líčení jste již mohli vidět na mém instagramu, ale rozhodla jsem se ho dát ještě na blog, protože toto barevné provedení nosím vážně neustále, takže abych třeba inspirovala i vás k teplým tónům, které by konečně mohly přilákat teplé jaro, tak tu pro vás mám dnes i návod. Já nevím jak vy, ale já jsem z tohoto neustále měnícíseho počasí unavená a vyčerpaná, a se změnami počasí mě bolí i kolena (nojo, už nejsem nejmladší :D), tudíž jsem celkově jak chodící zombie a už zoufale potřebuji jaro! 🌷 Takže v rámci přivolávání teplého jarního počasí se vrhneme na dnešní článek. 


Toto líčení není vůbec složité, ba naopak, i když se zdá, že zabralo hodně času, ve skutečnosti to je rychlovka. Stačí si jen vzít izolepu, párkrát jí obtisknout (lepivou stranou) o ruku, pak přiložit k vnějšímu koutku směrem ke konci obočí a pak už klasicky líčíte, a tím vykouzlíte tuhle ostrou hranu, díky které nemusíte použít třeba linky. Začneme klasicky světle hnědým stínem, kterým líčení předčrtneme a dnes jdeme hodně směrem ven z oka, abychom vytvořili takový podlouhlý tvar. Dále sahám po tmavší oranžovo-hnědé, kterou líčení postupně ztmavuji a nakonec vezmu i středně hnědou, která přijde do samotného vnějšího koutku a ohybu oka ve tvaru C. Nakonec dodám jen zlatý stín přes celé víčko, doplním highlight a nezapomenu otřít štětec i pod spodní řasy a malinko ztratit. Zakončuji řasenkou a je hotovo. :) 

Products used:
Juvia's Place Masquerade Palette
TheBalm Mary-Lou Manizer Highlighter
Gosh Rebel Eyes Mascara


 Jak na vás působí tyto změny počasí?
Jaké líčení nosíte momentálně nejčastěji?

8 komentářů:

  1. Jako vždy krása, Niki :) skvělá fotka a skvěle precizní líčení ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To je opravdu překrásné líčení :-) to bych také chtěla umět. Hnědé a zlatavé stíny mám ze všeho nejraději.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Takové líčení mám nejraději, je nádherné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké jemné líčení!! :) Už aby tu jaro bylo, i když venku to po dnešním ránu vůbec nevypadá :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Generally I do not learn article on blogs, but I would like to say that this
    write-up very compelled me to take a look at and do it!
    Your writing taste has been surprised me. Thanks, quite nice
    post.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger