12. března 2018

Glamglow | Glowsetter Fixační Sprej Na Makeup

Krásné pondělí vám všem,
jistě víte, že pokud nosíte na tváři makeup, tak je nutné pro výdrž udělat více, než pleť jen zapudrovat. Hitem posledních let jsou různé fixační spreje, kterými docílíte maximální výdrže vašeho looku a zároveň by měly přidat takové to ah, které zkrátka uzamkne váš makeup a vy můžete opustit dům. Pro mě se stal fixační sprej už rutinní záležitostí, protože požaduji vysokou výdrž makeupu a proto jsem se také rozhodla vyzkoušet Glamglow Glowsetter a vy v dnešním článku zjistíte, jak obstál v mých testovacích podmínkách.


Začnu balením, které je v tomto případě nutné zmínit. Lahvička je plastová, takže je ideální na cestování a nebo nošení v kabelce na to, abyste během dne makeup refreshli. Na druhou stranu by člověk očekával, když GlamGlow masky mají krásné, luxusní a pevné obaly, tak by i sprej mohl mít (za tu cenu) trošku luxusnější obal, neboť tento je prakticky stejný kvalitou jako NYX fixační spreje.

Jediným velkým mínusem je rozprašovací střička, která je absolutně úděsná a neefektivní. Za prvé, nerozprašuje do větší vzdálenosti, než je 15 cm; další problém je to, že ani pořádně sprej nerozprašuje a občas vám na obličej dopadnou spíše větší kapky, než jen jemná mlha. Tím se vlastně zhoršuje aplikace, protože musíte najít způsob, jak produkt dostat na obličej, bez toho, aby jste ho měli nerovnoměrně zafixovaný. Můj způsob je ten že nad sebe stříknu několikrát, a obličej poté nastavím do padající mlhy, což je nejefektivnější, neboť kapky jakožto těžší objemová jednotka kápnou dolu rychleji, než rozprášená mlha, takže ve finále mám na obličeji vážně jen rovnoměrně rozprostřenou mlhu.

Co je nutné zmínit je také velmi zajímavá parfemace. U většiny sprejů na obličej je vůně potlačena a do popředí jde spíše ten slibovaný efekt, ale tento sprej disponuje i velmi zajímavou sladkou a poměrně silnou vanilkovou parfemací, která je jako stvořená na zimu. Po aplikaci však na obličeji vydrží vonět maximálně pět minut, takže i kdyby vám až tolik neseděla, tak se nemusíte bát, protože jí nebudete mít pod nosem příliš dlouho. Přestože si myslím, že tato parfemace nebude pro všechny a najdou se tací, kterým nesedne ani zdaleka, ale pro mě to je fajn bonus, protože mám vanilkové vůně ráda a navíc stejně brzy vyprchá.

A na závěr ta nejpodstatnější otázka - je tento sprej vůbec k něčemu? Odpovědět na tuto otázku ale není snadné, takže se klasicky rozepíšu. Když pominu to, že se velmi špatně aplikuje, tak už zbývá jen zaměřit se na efekt. Název GLOWsetter evokuje představu, že sprej nějak zlepšuje nebo zkrášluje váš rozjasňovač nebo přirozený lesk tváře, což bohužel není to, co sprej dělá. Na pleti viditelně nic nevylepšuje, rozdíl je především pocitový, neboť vaše pleť je po aplikaci svěží, mírně hydratovaná, ale především já vidím velký rozdíl v tom, že běžně můj makeup vypadá po 12ti hodinách trošku cakey, není úplně fresh a zkrátka to není ono - díky tomuto spreji mi drží až 16 hodin v super stavu, a pleť vůbec není tak "zatěžkaná", a makeup na ní působí velmi lehce a celý den fresh. Tento pocit je znásoben, pokud makeup používáte vícekrát v průběhu dne.

Rozhodně to nepovažuji za must have produkt, neboť výsledek je srovnatelný s efektem, který dostanete s fixačními spreji od NYX o několik stovek levnější, jen má jinou parfemaci, ale co se týče efektu, tak je velmi podobný. Pokud tedy netrváte na tom, že chcete luxusnější značku fixačního spreje, tak se spokojíte právě s NYX.

+
příjemná (sladká) vůně?
super balení na cestování
udrží makeup déle 'fresh'
sjednotí 'maskoidní' vzhled tváře
-
neefektivní rozprašovač

Hodnocení: 4/5
Zakoupíte například na Notino.cz 
Tento sprej je, jak jsem již řekla, super pro fajnšmekry, kteří cítí potřebu dodat makeupu "něco navíc". Předpokládám, že očekáváte to, že žádný produkt na světě neudělá z nekvalitního makeupu kvalitní a tím pádem pokud máte cakey look, tak ani takovýto sprej vám pleť nezlepší, každopádně pokud hledáte něco, co vám dodá pocit svěží tváře, trošku hydratuje a osvěží, tak tohle je produkt pro vás. Ne, že by nutně prodloužil nositelnost, ale rozhodně udělá efekt "lehkého looku" tím, že udrží vaši tvář fresh skoro celý den. Takže pokud nemáte příliš velká očekávání, jděte do něho

Propadli jste trendu fixačních sprejů?
Jak si zajistíte výdrž vašeho makeupu?

1 komentář:

  1. Hodně se mi líbí růžová lahvička, ta fakt dokáže zaujmout na první pohled :) se značkou Glamglow zkušenosti nemám, ale dlouho mě lákají její pleťové masky, ale čím více čtu recenze, tak mi přijde, že jsou méně a méně oblíbené. Nevím no. S fixačním sprejem mám zkušenosti s tím od Nyxu, který v recenzi také zmiňuješ a srovnáváš s tímhle a ten je fakt skvělý i jeho cena. Moc hezká recenze, Niki!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger