9. března 2018

MOTD | Volání Oceánu

Krásný pátek vám všem,
dnes vám tu po delší době ukážu líčení, které výjmečně není oranžové, nebo v teplých odstínech, ale konečně jsem si pohrála s Juvia's Place Masquerade paletkou, kterou mám doma už nějaký ten pátek, ale k vytvoření něčeho bláznivějšího jsem se odhodlala paradoxně až teď, i přesto, že jsem si paletku kupovala za účelem tvorby barevných looků. Dnes tu mám tedy jedno výrazné, bláznivé, inspirované oceánem, takže pokud vás zajímá jak na něj, tak postup máte dále v článku.

Toto líčení je částečný cut crease, což se může zdát na první pohled jako důvod, že je líčení složité, ale ve skutečnosti zabere chvilinku. Začneme tím, že si světle hnědým stínem, který je spíše teplý, téměř až oranžový, kterým si předčrtneme kouřovky. Tento stín stáhnete až ke kořenu nosu, pod spodní řasy a směrem ke konci obočí. Poté začínáme již modrýma odstínama, a logicky začínáme od nejsvětlejší, v rámci úspory štětců. Světle modrý stín do vnitřního koutku, středně modrý do středu a tmavě modrý až fialový do vnějšího koutku. Touto modrou zároveň ztmavíme celé kouřovky, podél celého líčení a nezapomeneme pod spodníma řasama opakovat tytéž kroky jako nahoře. Jakmile jsou kouřovky jakž takž hotové, vezmeme korektor do první poloviny líčení a oříznete tím horní stranu líčení. Jakmile korektor zaschne, vezmete teple hnědou na štětec na linky, a tím s ním uděláme ostrou linku. Poté už jen navrátíme barevné složení na místo, kde je korektor a líčení je téměř hotovo. Zbývá jen fialová linka, a rozjasňovač do vniřního koutku.

Products used:
Juvia's Place Masquerade Palette
NYX Cosmetics Vivid Brights Eyeliner
TheBalm Mary Lou-Manizer
Catrice Camouflage Precision Concealer
Too Faced Better Than Sex Mascara


Měli byste odvahu na takovéhle barevnější líčení?
Máte raději takovéhle barevnější looky, nebo ty "nositelnější"?

7 komentářů:

  1. Jak už jsem psala a insta, Niki, naprostá pecka! : takhle bych si linku na oku nikdy nenamalovala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou neskutečné barvy, naprostá nádhera! ♥ Já jsem sice zastánkyně těch nositelnejších looků, ale takovéhle barevné se mi líbí čím dál tím víc :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je naprosto nádherné líčení ale na denní nošení se moc nehodí. Viděla bych ho někam na disco na dovolené, na nějaké party apod..

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger