28. února 2018

Yves Rocher | Expresní Dvoufázový Odličovač Očí S Chrpou

Krásnou středu vám všem!
Dnes jsem se rozhodla vyrazit vám dech nečekaným článkem, kterým bude recenze expresního odličovače očí s chrpou od Yves Rocher. Každý, kdo holduje makeupu, i kdyby jen malinko, tak musí ten makeup nějak z obličeje dostat a je důležité, abyste produkt dostali z obličeje pořádně a šetrně. Proto jsem tentokrát sáhla po dvoufázovým odličovačem s chrpou, který by měl být vhodný pro citlivé oči a odlíčit i voděodolný makeup. A jak si s odličováním teda poradil? To se dočtete v dnešním článku. 


Balení tohoto odličovače má 125 ml, což není nijak extra velké, ale ani malé a spíše bych řekla, že obsahově to je akorát. Já mám tento odličovač osmým týdnem, používám ho téměř denně a mám tám ještě tak na týden, maximálně dva. Důležité je mít na paměti to, že odličovač používám primárně pouze na oči, a nikoliv na celý obličej, proto je výdrž produktu na první pohled velká, ale já si troufám říci, že není až tak pozoruhodná, na to, že odličuji především pouze oči. Jinak odličovač je viditelně rozdělen do dvou částí, modré a průhledné, které klasickým protřepáním před použitím smícháte a můžete aplikovat. 

Parfemace je poměrně nevýrazná, a téměř jí nezaregistrujete, pokud se o to vyloženě nesnažíte. Není to nijak svěží nebo květinová vůně, spíše bych jí přirovnala k bylinkovým čajům z chrpy, které možná znáte třeba od bylinkářek (doporučuji čaje z chrpy vyzkoušet mimochodem, jsou super především v kombinaci s heřmánkem). Toto je jeden z důvodů, proč si troufám tvrdit, že produkt se hodí pro všechny věkové kategorie, jedinou podmínkou je to, aby se dotyčná osoba líčila, a i kdyby to byl někdo, kdo nemá rád parfemovanou skincare, tak tento produkt mu bude vyhovovat. 

Co je ale nejdůležitější zmínit je právě samotné odličování. Jak jsem již říkala, odličovač je nutné před každým použitím protřepat, aby se složky smíchaly a vy tím pádem mohli makeup skutečně odlíčit. Množství produktu je závislé na tom, jak moc nalíčené oči máte, protože pokud máte jen řasenku a obočí, tak logicky spotřebujete méně produktu, něž někdo, kdo má full glam, linky třpytky stíny a tak dále. Možná i právě tímto je ovlivněné to, jak dlouho vám produkt doma vydrží. Pokud máte citlivé oči, tak se vůbec nemusíte bát, protože produkt oči vůbec nedráždí, a tím pádem je ani nebudete mít rudé jak po požití THC, což bývá mým častým problémem. :D Já mám velmi citlivé oči a je pro mě důležité, aby byl produkt šetrný a jemný, nijak mi je nedřel a nepálil v nich a tento odličovač splňuje všechny body. Mimochodem, voděodolný makeup odličuje úplně stejně obratně, jako nevoděodolný. 

Pokud vás zajímá, zda je možné odličovat celý obličej tímto produktem, odpověď je ano. Já občas nemám chuť používat dva rozdílné produkty na tvář a oči, takže pokud mám třeba jen jemný makeup, tak to vezmu jen jedním, a tím je právě tento odličovač. Pleť samozřejmě nevysušuje, neboť funguje na olejové bázi, zanechává na ní jemný mastný film, který můžete, ale nemusíte setřít dolů, pokud máte sušší typ pleti, tak naopak malinko hydratuje a je velmi příjemný. Pupínků se bát nemusíte, já mám pleť citlivou a mastnou a i přesto mi produkt sedl a nijak stav pokožky nezhoršil. 

+
nepálí z něj oči
nevysušuje pleť
příjemná parfemace
odlíčí i zbytek obličeje
odlíčí voděodolný makeup
-
celkem rychlá spotřeba

Hodnocení: 5/5
Zakoupíte v kamenných prodejnách Yves Rocher nebo jejich e-shopu
Musím se přiznat, že mě tyto olejové/dvoufázové odličovače dlouho neseděly a měla jsem problém s tím, že zanechávají na pleti mastný film. Postupem času si na tento mastný film ale zvyknete a naopak oceníte to, že nevysušuje a že je velmi příjemný a především - velmi rychlý. Já jsem si osobně tento odličovač velmi rychle zamilovala a myslím si, že vy všichni, kdo používáte voděodolné řasenky a jiný hůře odličovatelný makeup, si tento odličovač zamilujete. 

PS. Omlouvám se, že dnešní fotky jsou kvalitou trošku horší, ale mou omluvou je to, že jsou foceny ještě mým starým objektivem a produkt mám téměř vypoužívaný, proto ho nemohu nafotit znovu. 

Jakým produktem se nejraději odličujete?
Vadí vám dvoufázové odličovače?

2 komentáře:

  1. Já mám dvoufázové odličovače ráda, tenhle už dlouho hodlám zkusit , ale když jdu kolem Yves Rocher , tak si nevzpomenu , klasika... Jinak mám hodně ráda dvoufázový od Mixa , super pro citlivky, ale také se rychle spotřebuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj první dvoufázový odličovač jsem vyzkoušela od Astrid na oči a zamilovala jsem se. Takže i tento vůbec nevypadá špatně, už jenom proto, že jde použít i na obličej. :)
    Miska

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger