19. února 2018

TheBalm | Nude Beach Aneb Perfektní Paletka Pro Modré Oči

Krásné pondělí vám všem!
Dnes tu pro vás mám, po delší době, opět jednu recenzi na produkt mé milované značky, kterou je TheBalm. Mojí lásku k TheBalm kosmetice jste nemohli přehlédnout, pokud sledujete můj blog již delší dobu, takže jste také mohli očekávat, že jednou tahle recenze přijde. Dnes vám totiž představím paletku Nude Dude, která je plná teplých odstínů, což možná víte z mého instragramu, že jsou mé nejoblíbenější oční stíny. Dnes tedy o téhle teplé krásce, když už je venku taková kosa, třeba vás zahřeje alespoň pohled na ní. 


Nebyl by to klasický článek o produktu TheBalm, abych se na začátku nezačala rozplývat na tím, jaký má obal. Nejen, že názvy odstínů, ale i samotné paletky jsou naproto vychytané a originální, ale i design je vždy udělán a promyšlen do posledního detailu, což se mi moc líbí a je to jeden z důvodů, proč tuto značku tolik zbožňuji. 

Paletka je krásně seřazená, na levé straně máte světlé odstíny, které se dají plácnout třeba do vnitřního koutku, zbytek je řekla bych rozložen spíše do quater, což se mi moc líbí, neboť to při spěchání ušetří spoustu času s vymýšlením, co na víčka. Paletka obsahuje 6 matných stínů a 6 třpytivých, přičemž některé třpytivé stíny jsou spíše s jemným shimmerem, který na oku může i zaniknout a působit skoro matně (Built). Zbytek se tváří v paletce úplně stejně tak, jako na očích. 

Konzistence stínů je spíše máslová, a to především u těch třpytivých, ty matné jsou takové částečně máslové, částečně pudrové, velmi zajímavá konzistence, kterou mám moc ráda (obsahuje jí také například Meet Matt(e) Trimony), protože se s ní dá dobře pracovat a stíny jsou vhodné na nanášení jakýmkoliv štětcem, ať už syntetickým plochým, nebo nějakým chlupatým nebo klidně i prstem. 


Výdrž je skvělá, což je pravděpodobně podmíněno právě tou máslovo-pudrovou konzistencí, kterou paletka disponuje. Já většinou tedy používám primer (shodou okolností, TheBalm Put A Lid On It) a tím mi stíny samozřejmě drží lépe a déle, aniž by ztrácely intenzitu a to cca po dobu 12-15 hodin. Bez podkladu to sice není tak slavné - max 10 hodin, pak ztrácí intenzitu - ale přesto si myslím, že je to velmi slušný výkon na to, že stíny jsou máslovo-pudrové, neboť by člověk předpokládal to, že se brzy jejich intenzita ztratí. 

Možná vás bude zajímat samotná aplikace stínů - k paletce dostanete malinký oboustranný štěteček, který je úplně k ničemu, protože stíny nedokáže nabrat tak, aby na oku vypadaly dobře, případně aby neopadala polovina pod oko. Nejlépe stíny fungují se syntetickým štětcem, který není moc tvrdý a je spíše huňatý, protože jinak mají stíny tendenci opadávat. Nejvíce opadává Brazen, což je matná tmavě hnědá barvička, která je ideální na ztmavení líčení nebo vytvoření klasických "stínových linek". 

Důvod, proč je tato paletka podle mě nejlepší ze všech TheBalm paletek je variabilita stínů, protože teplé, oranžové odstíny sedí většině skin tónů, většině barev očí (především modrým očím, o čemž se můžete přesvědčit na mém instagramu) a nepotřebujete velký um k tomu, abyste barvy nějak kombinovali dohromady, protože teplý odstín k jinému teplému jde už jen z principu. Chápu, že někomu se to může zdát jako výrazný typ stínů, ale věřte mi, že sluší vážně komukoliv a pokud nejste na extra dramatická líčení, na mém instagramu najdete několik jemných a nevýrazných koutků s teplými odstíny.


+
pigmentace
máslová konzistence
skvělá výdrž i bez primeru
originální balení i názvy stínů
-
některé odstíny více opadávají (nejvíce Brazen)

Hodnocení: 5/5
Zakoupíte na Notino.cz
Jak jsem již zmiňovala milionkrát, TheBalm zkrátka paletky umí a myslím si, že ať sáhnete po jakékoliv paletce této značky, tak si jí zamilujete, protože kvalitou, designem i vlastně samotným nápadem patří mezi originální a velmi kvalitní značky, které si nejde nezamilovat. Já například používám paletky TheBalm více, než jakékoliv jiné, protože líčení s nimi je velmi rychlé a snadné, protože kvalita je velmi vysoká a já se nemusím prát například s pigmentací. Proto vám doporučuji jakoukoliv paletku, která se vám odstínově líbí nejvíc, a pokud to je právě Nude Beach, tak vám garantuji, že budete nadšení. 

Preferujete teplé nebo studené oční stíny? 
Jaká paletka od TheBalm vás baví odstínově nejvíce?

10 komentářů:

  1. ja väčšinou preferujem teplé odtiene, i keď vždy, keď si nalíčim oči so studenými odtieňmi tak sa mi to páči dokonca viac :) táto paletka vyzerá naozaj skvelo, tak ako všetky od TheBalm :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Odstíny jsou povedené a zejména Brainlac se mi líbí, i když některé stíny jsou si podobné s předešlými paletkami ;) :) theBalm paletky jsou však výbornými pomocníky v dokonalém looku ;)
    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  3. No tak ta je perfektní, hodně se mi líbí :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já sice nemám modré oči, ale tahle paletka je vážně nádherná:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka je nádherná, miluju ty jejich obaly. Líbí se mi i odstíny a raději mam teplé stíny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Táto paletka je vážme krásna! Ach asi začnem šetriť. Tie ružové ma dostali do kolien!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  7. Ta paletka se povedla. Já mám raději teplé odstíny, hlavně hnědé nebo bronzové, ale taky růžovou. Modré, zelené nebo šedé u mě nemají šanci :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  8. Super recenze! A úplně souhlasím i s tím, že the Balm stíny pracují o kousek lépe se syntetickými štětci, také už jen si toho všimla. Možná je to i proto, že the Balm má svoje štětce pouze syntetické, vzhledem k tomu, že je to cruelty free :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já modré oči nemám, ale i tak se mi paletka moc líbí :) značku TheBalm mám moc ráda a vždy obdivuji její obaly a i ty skvosty, co skrývá uvnitř :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger