12. února 2018

NUXE | Třpytivý Multifunkční Suchý Olej & Svíčka

Krásné pondělí vám všem,
Valentýn už klepe na dveře a ačkoliv pro mě to není nijak atraktivní svátek (z jakého důvodu jsem vysvětlovala na svém instagramu), tak si myslím že dnešní recenze by vám mohla být trošku užitečná, pokud chcete být buď třpytivá královna, či hydratovaná bohyně. Pokud jste alespoň na jednu věc odpověděly ano, tak čtěte dál, protože dnes tu mám recenzi třpytivého bronzujícího oleje Nuxe, stejně tak jako multifunkčního klasického bez třpytek a velmi krátce vám povím i o Nuxe svíčce


Jako první zmíním to, že dnešní produkty jsem objednávala v krásném Prodigieuse Or setu, který obsahuje tři Nuxe produkty, z nichž je jeden 100ml třpytivý multifunkční suchý olej, miniaturka tohoto oleje bez třpytek a svíčka. Krabička, v které tyto produkty byly je krásná a určitě si jí nechám, protože by se dala využít jako úložný prostor a byla by klidně i super jako dárek, třeba k blížícímu se Dni žen. 

Multifunkční suchý olej na vlasy, tělo a pleť

Prvně tu mám verzi třpytivého oleje, který vás beztak pravděpodobně zajímá nejvíce. Tento olej je už od pohledu velmi, velmi luxusní a proto vás nepřekvapí, že i balení je z pevného skla, které vypadá i na poličce jako luxusní kousek. Balení má 100ml a rozprašovač, kterým se produkt nanáší jako v pohádce. Líbí se mi, že esteticky vypadá produkt poměrně minimalisticky, ale přesto je na něm něco, co vaše oko přitahuje, za což dávám palec nahoru. 

Důležitou věcí, která se musí zmínit je vůně oleje. Ačkoliv jsem hrozná v popisování vůní, budu se vám snažit přiblížit to, jak nádhernou má parfemaci. Přirovnala bych to k takové letní, citrusové vůni, do které byste se chtěli zahalit ve dny, kdy chcete být svěží, protože tohle je velmi lehká, jemná svěží vůně, která je na jaro/léto jako dělaná. Ačkoliv na těle vůně tolik nevydrží, tak vlasů se chytá tak dobře, že i dva dny po aplikaci vám vlasy budou nádherně vonět. 

A teď už jdeme do finiše a povím vám něco o účincích. Co se týče vlasů, tak právě pro tento účel mě suchý olej baví asi nejvíce. Právě kvůli vlasům je již zmíněný rozprašovač nejideálnější, jelikož produkt není koncentrovaný na jednom místě, ale je hezky roznesený rovnoměrně po vlasech a tím pádem nedělá vůbec dojem mastných vlasů. Já jako blondýnka, která se často barví, trpím na suché vlasy, které se mi cuchají a nemají zrovna moc života už od pohledu. Díky tomuhle oleji je můžu ale krásně rozčesat, a hrozně hezky a příjemně je zjemní na omak. Ve vlasech bohužel třpytky moc nevyniknou, ale i přesto jsou od pohledu jsou lesklejší a zdravější

Jak se chová na kůži můžete pravděpodobně již odtušit z názvu suchý olej. Olej si nastříkáte na kůži, rozmažete a zapracujete, a během několika minut se vám zapije a vytvoří na povrchu kůže pouze takový jemný film, který není mastný, ale spíše jako byste byly namazané krémem, který se zapil na 99%. Samozřejmě na kůži budete mít po použití také spouustu třpytek, což je super na léto, kdy se budete na sluníčku třpytit jako bohyně, především to bude vypadat nádherně na opálené pleti. Hydratuje vážně nádherně a udrží tu kůži hydratovanou po celý den a to bez ohledu na oblečení, takže ať máte uplné kalhoty nebo šaty, tak kůže zůstává hydratovaná stejně za všech okolností. Tím, že je to suchý olej, tak je možné ho použít ráno, a začít se cca 10 minutek po aplikaci oblékat, protože to je již vsáklý a kůže je pouze třpytivá. 

Na obličej si olej nedávám, protože není nejideálnější pro mastnou pleť, ale pro vás jsem to vyzkoušela na svých suchých oblastech, a to pouze přes noc. Druhý den ráno po použití jsem měla pleť vážně nádherně hydratovanou, takovou nacucanou a vzhledově vypadala jako pleť holek z editoriálů pro 'glowy and dewy' pleť. Osobně mi jako každodenní produkt ale nevyhovuje, protože mám raději klasické krémy, které se mi zapijou a nezanechávají na tváři třpytky, které pak vypadají divně pod makeupem třeba, ale pro někoho, kdo nenosí makeup a preferuje tento zdravý, přirozený look si olej zamiluje


A nyní tu mám miniaturku 'obyčejného' suchého oleje, který už třpytky nemá, avšak je svými schopnostmi téměř identický výše zmíněnému třpytivému oleji. V sadě byla pouze tato malinká verze, která už rozprašovač nemá, protože má kapátko a já se musím přiznat, že z tohoto důvodu mě aplikace nebaví. Rozprašovač, jak jsem již zmiňovala, produkt krásně rovnoměrně roznese třeba po vlasech, díky tomuhle se mi vlasy ale spíše slepují, protože v dlani se nedá úplně obsah regulovat.

Nevýhodou je, že pokud chcete tento suchý olej s rozprašovačem, tak musíte koupit větší balení, protože ty menší ho nemají a tím pádem vás eventuelně tato zkušenost s aplikací může zklamat a vy byste tak přišly o zkušenost s úžasným produktem. Proto doporučuji spíše větší velikost, abyste mohly olej skutečně 100% upotřebit a nemusely být frustrovány tím, že aplikace je na nic. 

Co se týče účinků, tak ty nebudu rozepisovat po druhé, jelikož jsou identické s těmi, které jsem uvedla u třpytivé verze, jelikož to jsou stejné produkty, jen tento nemá ten třpyt, proto u něj zaznamenáte především krásně nacucanou a hydratovanou pokožku, ale třpyt již ne. Tohle je spíše taková verze pro menší kosmetické nadšence, které nepotřebují nic extra, pouze to, aby produkt splnil svoje sliby (což tento olej dělá). 

Svíčka Bougie Prodigieuse

Tato svíčka byla spíše sekundárním rozhodným bodem tohoto setu, neboť já přes svíčky tolik nejsem a preferuji vosky do aromalampy. Upřímně, ani u této svíčky jsem neměla velká očekávání, přesto jsem byla ale ráda, že v setu byla, protože je moc hezká a později se sklo bude moci použít třeba i na čajové svíčky nebo na skladování čehosi, například uchošťourů. Oceňuji to, že sklo je vážně velmi pevné a přežilo i jeden pád, aniž by se rozbylo. 

To, že jsem neměla vysoká očekávání bylo příhodné, protože svíčka by je nenaplnila a já bych byla spíše zklamaná. Nechci říct, že nevoní, to vůbec ne. Voní krásně, svěže a citrusově, stejně jako výše zmíněné oleje, avšak problém mám s tím, že tak voní pouze když si přičichnete přímo u svíčky, protože neprovoní ani jednu místnost a lze jí využít pouze jako zdroj světla, což mě přivádí k jedinému plusu svíčky, kterým je to, že vydrží dlouho hořet. Já jí ještě nedopálila celou, jsem v půlce a svíčka mi hořela cca 8 hodin, což je dle mého názoru fajn a průměrná výdrž, nehoří ani moc rychle, ani nijak extra pomalu, ale tak, jak bych si u svíčky představovala. Za mě je tato svíčka spíše ne, jelikož od vonné svíčky očekávám, že alespoň jednu místnost provoní a to tato vážně nedělá, avšak kdyby jo, tak ta vůně by byla skvostná. 

Znáte značku Nuxe?
Máte zkušenost s nějakým suchým olejem?

6 komentářů:

  1. táto kozmetika je mi veľmi sympatická, avšak ešte od nej nič nemám :) suchý olej som kedysi skúšala ale od inej značky, takže by som rozhodne tento skúsila :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Po olejíčku pokukuji už dlouho, takže moc děkuji za recenzi :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento olejíček mne už zaujal před nějakým časem :) rozhodně bych ale nechtěla tu třpytivou verzi, jelikož já se nikdy neopálím a bylo by to pro mne hodně nepraktické :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna recenzia :) Ja mám doma variant bez trblietok, no v menšom balení, takže musím súhlasiť, že tá aplikácia je celkom otravná a nabudúce si určite kúpim ten veľký. Účinky si podľa mňa popísala naprosto perfektne :) Ja si ho inak teda dosť šetrím :D ale rada ho občas použijem na vlasy alebo pleť ako extra starostlivosť :)

    Inak som vôbec nevedela, že Nuxe má aj sviečku, vyzerá veľmi pekne, no keď píšeš, že izbu neprevonia, určite by som do nej neinvestovala :)

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovědětVymazat
  5. Tato znacka me velmi láká vyzkousela jsem zatím jen par vzorecku. Olej me dlouho láká. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kosmetiku znám :) mamka jí má moc ráda, co se týče pleťových krémů. Já už delší dobu pokukuji po tom multifunkčním suchém oleji.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger