9. února 2018

MOTD | Ohnivé Valentýnské Líčení

Krásný pátek vám všem, 
nedavno jsem se na svém instagramu zmiňovala o tom, že bych eventuelně vytvořila nějaké valentýnské líčení, které nebude úplně tradiční a bude hodně přizpůsobené mému stylu líčení a proto, že mi doma přistála konečně paletka Nude Beach od TheBalm, přišlo mi to jako dokonalá příležitost k vytvoření tohoto looku. Takže dnes valentýnsky, ale zároveň jednoduše, takže pokud vás look zaujal, dole najdete použité produkty i postup. 



Dnešní look byl vytvořený pouze dvěma odstíny, a to matným odstínem Bright, a třpytivým odstínem Brainiac, který jsem dala přes celé víčko. Jako vždy jsem začala světle hnědým stínem, kterým jsem si celou nádheru načrtla, a poté matnou červenou udělala kouřovky, které jsem poměrně dost nafoukla a směrem ven ztratila do takového ležatého oválného tvaru. Poté jsem dala přes celé víčko třpytivý červený odstín, který jsem jemně ztratila do matného odstínu a mírně ho dala i pod spodní řasy. Nakonec jsem ještě vzala štětec s matnou červenou, kterou jsem udělala kouřovky i pod spodníma řasama a dala do vnitřního koutku rozjasňovač. Líčení jsem zakončila linkou, a to i na waterline, což jsem později i mírně ztratila do před chvílí vytvořených kouřovek. Tímto krokem je líčení téměř u konce, zbývají pouze řasy, které by se v tomto případě hodily i umělé. 

Products used:
TheBalm Nude Beach Palette
TheBalm Mary-Lou Manizer
Kat Von D Tattoo Liner
NYX Cosmetics Jumbo Eye Pencil
TheBalm MadLash Mascara

Slavíte Valentýn? 💝
Líčíte se tématicky k období roku, nebo vám to přijde zbytečné? 

15 komentářů:

  1. Jak to děláš, že to máš vždycky tak krásný? :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je opět taková nádhera! :) Jsi moc šikovná :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Valentýn slavíme tak, že buď jdeme na dobrou večeři, či nám zrovna v ten čas okolo Valentýna vyjde nějaký film v kině, letos jdeme na Black Panther :) Snažím se líčit do takových sladkých barev :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Black Panther vypadá skvěle, tak si to moc užijte! :)

      Vymazat
  4. Nádherné líčení. My Valentýna neslavíme. Jen si dáme nějakou sladkou drobnost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, opět dokonalé líčení. My Valentýna nijak neprožíváme, sladká dobrota a dobré filmy to jistí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu luxusní líčení, vypadá to tak perfektně, do toho ta precizní linka, super.
    Já Valentýna slavím ale jen decentně, nic nepřeháníme.
    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  7. Prekráááásne!!! Ja sa vždy nestačím vynadívať aká si šikovná! ♥
    My teda Valentína neoslavujeme. Kedysi sme si dávali nejaké dorbnosti, no už nás to prešlo a mne osobne to vôbec nechýba :)

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger