19. ledna 2018

MOTD | Neutrální Studené 'Go-To' Líčení

Zdravím vás takhle při pátku!
Dnes tu pro vás mám připravené jedno líčení, které jsem vám slíbila na instagramu. Je to jedno z mých klasických líčení, po kterých sahám vždy, když nejsem dostatečně inspirovaná na to hrát si s barvičkama, a je to taková jistota, že vždycky bude vypadat dobře. Myslím si, že každý by měl podobné líčení, které vždycky zvládne během chvíle a které se hodí pro každou příležitost a promě to je variace tohoto líčení, které zkrátka nebude nikdy krok vedle. Pokud vás zajímá postup při vytváření, tak čtěte dál. :) 


 Líčení by ani nevyžadovalo rozepsaný postup, takže jen zkráceně - světle hnědým stínem jsem si načrtla tvar líčení, který jsem chtěla. Poté jsem sáhla do tmavě červeného Alice Copper stínu, kterým jsem udělala kouřovky a stáhla je i přes vnější polovinu víček. Když jsem měla víceméně tuhle část udělanou, vzala jsem stříbrný stín Metal-Ica, kterým jsem přes vnitřní polovinu vyplnila víčko. Na štětec, na kterém byl Alice Copper jsem pak už jen "otřela" o přechod těchto dvou stínů a tím jsem vytvořila ten jemný přechod mezi nimi. Nakonec jsem jen Alice Copper dala ještě pod spodní řasy, do vnitřního koutku dala rozjasňovač, přidala černou kočičí linku s bílou rozjasňující linkou na waterline a zakončila to řasenkou. 

Products used:
TheBalm BalmJovi - Metal-Ica, Alice Copper
TheBalm Mary-Lou Manizer
Kat Von D Tattoo Liner
Benefit Cosmetics They're Real! Tinted Primer & Mascara


Jaké líčení je vaše "go-to"? 
Používáte raději teplé, nebo studené odstíny?

9 komentářů:

  1. No to je nádhera! Závidím, že si umíš, tak krásně nalíčit linku :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduché, krásne - čo viac dodať. Ja tiene používam minimálne takže také go-to líčenie u mna je ked tak linka cez horné viečko, riasenka, makeup a idem.
    Čo sa týka tienov, nepreferujem teplé alebo studené. Je mi to jedno..
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. Opět je tvoje líčení neskutečně nádherné ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Takovýhle líčení fakt miluju! A ta linka je naprosto boží ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Wow jedním slovem nádhera. :) Závidím ti, jakou hezkou linku si umíš udělat. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné studené okouzlující líčení!! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera! Krásny výber farieb a linka je dokonalá!🎀 ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  8. Prekrásne líčenie :)
    https://silakrasy.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger