31. ledna 2018

10 produktů, které mě v roce 2017 zklamaly

Krásný poslední lednový den roku 2018,
dnes tu pro vás mám po velmi dlouhé době trošku negativní článek, a to s kosmetikou, která mě v roce 2017 zklamala. Já nepíšu negativní recenze z několika důvodů - většinou se produktu hned zbavím a někoho jím podaruji, či se mi doma kupí spíše ty dobré produkty, o kterých se mi píše snadněji, než o těch, co mi nesedly. Dnes jsem se ale překonala a představím vám osm produktů, které mi bohužel nevyhovovaly. 


1. Too Faced Better Than Sex Mascara

Tato řasenka pro mě byla největším zklamáním, které jsem asi kdy (co se kosmetiky týče) zažila :D. Měla jsem velmi vysoká očekávání, protože tato řasenka je jednou z nejoblíbenějších a nejprofláklejších řasenek vůbec, takže když jsem jí konečně vyzkoušela, vážně jsem byla smutná. Řasenka byla suchá, velmi dlouho mi s ní trvala aplikaci a tím, že byla suchá, jsem musela dát alespoň tři vrstvy, aby to vypadalo, že vůbec nějaké řasy mám, což vedlo k dalšímu problému, kterým byla obtisklá řasenka nad víčkem - normálně by mě to možná tolik neštvalo (i vzhledem k ceně), ale co mi vadí je to, že když mám hezké líčení, na které se mi řasenka obtiskne, tak tím je všechno v háji.

2. Maska na černé tečky Sephora Collection

Jako první produkt Sephory tu mám masku na černé tečky, kterou jsem zkoušela byla asi největším propadákem. Sice stála pár korun, ale přesto jsem očekávala, že alespoň malinkatý rozdíl tam bude - nebyl, černé tečky mi zůstaly a pleť vypadala, jako bych s ní nic nedělala. Zajímalo by mě, zda někomu tato maska vůbec sedla, protože zatím jsem neslyšela jedinou pozitivní recenzi. :D 

3. Hydratační krém Sephora Collection

Krém pro aktivaci hydratace byl také velkým zklamáním, nebyl ani vyloženě jako špatný, ale prostě mi vůbec nic nedělal, nehydratoval a jako bych ho na pleti ani neměla, tudíž si o něm nemohu ani vytvořit pořádně úsudek. Nevím, zda je to jen můj případ, ale zkrátka i když jsem ho na pleť ráno i večer dávala několik dní, byla spíše sušší než obvykle, což není to, co má krém dělat. Bohužel za mě tedy ne. 

4. Primer/báze pod makeup Sephora Collection

Primer, který jsem dostala jako vzorečky a zmiňovala jsem se na něm nedávno na svém instagramu. Tento primer dělá přesný opak toho, co by měl dělat. Na pleti sedí, a tváří se, že tam není, ale jakmile na něj dáte makeup, tak se z něj stane protiva, kterej se snaží makeup setřít a proto se vám po obličeji makeup bude rozmazávat, i když použijete pudr. Prostě dělá to, co by primer dělat neměl a proto za mě velké zklamání.. 


5. Mádara Organic Skincare pěna, krémy

Tyto produkty nesedly ani v jednom bodě. Pleť se mi po nich naopak více zhoršila, především po té čistící pěně, která mi úplně pleť rozhodila a vrátit jí do původního stavu mi trvalo několik měsíců. Zpočátku to začalo pupínkama, které jsem připisovala na účet čistícím účinkům, takže jsem je ignorovala a pěnu používala dále. Poté se to přesunulo směrem k začervenalým místům a nakonec k ekzému, který byl vážně nepříjemný. Krémy jsou určené na normální pleť, tudíž by teoreticky měly sedět i na tu mou, ale naopak mi přijde, že se od začátku nekamarádily. Krémy mi na pleti držely a vůbec se nevsakovaly, noční krém byl hodně hutný a těžký a připadalo mi, že pleť pod ním ani dýchat nemůže a denní krém byl také takový hutný, pod makeupem se mu moc nelíbilo a proto jsem měla vždycky nepěkný cakeface. Za mě zkrátka ne, ne a ne. 


6. NYX Cosmetics Skinny Eyeliner

O této fixce na oči jsem již mluvila na svém instagramu, kde čas od času tyto kratší a převážně negativní recenze postuji. Můj problém s touto fixou byl ten, že se velmi brzo roztřepila (cca po týdnu používání) a nebylo možné jí pak už používat. Ať jsem se to snažila spravit jakkoliv, tak nikdy už to nešlo a po týdnu fixa letěla. Předtím, než se roztřepila, tak byla fajn - kreslila hezky, občas jsem jí musela protřepat, aby se produkt dostal i do hrotu, ale jinak byla prostě dobrá - klasická fixa. Bohužel si jí ale právě kvůli třepení (které je způsobené pravděpodobně dlouhým hrotem) nekoupím. 


7. White Secret - bělící 14-ti denní kit 

O této sadě toho bohužel nemám co říci. Byla jsem nadšená, když mi přišla, že jí konečně vyzkouším, protože jsem jí viděla u spousty blogerek a já si říkala, že bude určitě fajn, když jí většina chválila. No, měla jsem sice 14ti denní kit, to ale neznamená, že by výsledek mohl být doslova nulový.. Neviděla jsem na zubech žádný rozdíl, tudíž rovnou hodnotím jako zklamání. Jinak celá procedura spočívá v tom, že každý den si zuby "vyplachujete" tekutinou (olej a uhlí), a "čvachtáte" s tím v puse 15 minut. Nechutná to vyloženě špatně, ale asi jsou i příjemnější věci, co si dávat do pusy.. :D Bohužel, moc mě mrzí, že mi tato bělící sada nesedla, protože jsem se na ní vážně těšila. 


8. Lirene samoopalovací pěna

Ruku na srdce, kdo by si celoročně nepřál vypadat jak po dovolené na Maledivách? Já teda rozhodně jo, a doufala jsem, že tahle pěna mi k tomu alespoň trošku dopomůže. Nevím proč, ale na mě prostě nefungovala. Sice mě nabronzovala rovnoměrně, ale velmi, velmi málo, že výsledek byl téměř minimální a navíc i to minimální opálení vydrželo jen dvě umytí. Možná jsem měla vadný kus, možná jsem vadná já, ale tato samoopalovací pěna na mě vůbec nefungovala, takže proto hodnotím jako zklamání. 


9. Essence Winter Dreaming paletka očních stínů

Tato paletka, nejen že je téměř identickou kopií Naked 3, ale také je na tom kvalitou někde jinde. Samotná Naked 3 není úplně ideální, práší a pigmentace není u všech stínů dokonalá, ale oproti této paletce je ještě vítěz. Essence paletka totiž pigmentaci má velmi nízkou, stíny neuvěřitelně opadávají (makeup jedině až po nalíčení očí, jinak budete odličovat) a když už dáte bázi, tak stíny sice vypadají zpočátku okay, ale během chvíle (cca 4-5 hodin) už jsou skoro úplně vybledlé a nevýrazné. Za mě je tohle velký propadák a nedovedu si představit, že by tato paletka někomu sedla. 


10. Balea suchý šampon

Pro tento produkt nemám ani fotku, protože šel vzteky do koše okamžitě. Koupila jsem si klasický Balea suchý šampon, když mi došel můj oblíbený od Aussie, a proboha.. jak to můžou prodávat? Opět, je možné, že jsem narazila na špatný kus, ale tenhle šampon mi ve vlasech doslova nechával takové šedo-bílé cucky, které vypadaly jako bych se někde vyválela a týden nemyla.. Za mě tedy vážně ne. Jediným plusem byla taková neutrální, docela příjemná parfemace, která mi trošku připomněla vůni kadeřnictví. :D 

Baví vás tento typ článků a chtěli byste třeba objevy roku 2017? 
Chtěli byste více recenzí produktů, které mi nesedly?

11 komentářů:

  1. Tak s tou řasenkou souhlasím :) taky zklamání roku

    OdpovědětVymazat
  2. Nič nevybieli zuby, kde nie je peroxid (dovolím si to tvrdiť, lebo mám priateľa zubára). Všetko toto sú len také ťahy na ľudí, ako je carbon coco alebo bright white. Koniec koncov chcela by som vidieť o niekoľko rokov zuby ľudí, ktorí tieto procedúry podstupujú. Ale tento olej a uhlie sú podľa mňa úplne neškodné a neúčinné :) takže si o nič neprišla, našťastie :)
    https://silakrasy.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Článek mě bavil, takže rozhodně budu ráda i za objevy roku 2017. 🙂 Obecně negativních recenzí na netu moc není a přitom se čtou tak dobře a lidi zajímají... 🤔

    OdpovědětVymazat
  4. Také nerada píšu negativní recenze. Přijde mi, že si daný produkt nezaslouží ani jednu vteřinu mého času navíc:D nicméně Too faced taky nic moc, já osobně mám zkušenost jen s rtěnkou, kterou si nechávám jen na fotky, protože je fakt strašná. A koukám, že produktům od sephory se raději vyhnu obloukem 😂

    OdpovědětVymazat
  5. So many wonderful products! I really love the Too Faced Better Than Sex mascara. It works really well and I adore the wand shape.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle články mě baví, určitě bych přidala i další výrobky. Já naštěstí s ani jedním výrobkem zkušenost nemám. Suché šampony používám jen ty od Batiste a s těmi jsem nejvíce spokojená. Vzhledově mě hodně zaujala paletka od Essence. Škoda, že je o ničem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Já měla Better than sex taky a řasy mi dělala krásné, ale po tom, co jsem zkusila její levnější "kopii" Paradise extatic, už bych se k ní nevrátila :)
    Masky od Sephory mne celkově zklamaly..:)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  8. Essence ani Balea nejsou kvalitní značky takže se není čemu divit =) a o té první řasence jsem taky slyšela jen negativní recenze..

    http://xoxoronnie.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ze všech zmíněných jsem zkoušela pouze kdysi dávno zkoušela bázi Sephora - tenkrát mi vyhovovala, měla jsem ty silikonové báze alá Satin Base od Dermacolu ráda, dneska bych to na pleti už nesnesla :D K té řasence - řekla bych obecně, že miniaturky mnohem rychleji vysychají a celkově jsou o něco horší než jejich "normální" sestřičky.

    OdpovědětVymazat
  10. Super článek, já mám tyhle pomlouvací moc ráda :)) jinak celkově značka Sephora mi přijde taková nějaká průměrná. Kromě některých plátýnkových masek teda :) ty jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
  11. S tou řasenkou od Too Faced a suchým šamponem souhlas! U ostatních produktů nemám zkušenost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger