8. ledna 2017

Real Techniques | Setting Brush Štětec Na Rozjaňovač

Přeji krásnou neděli všem,
dneska jsem si po dlouuhé době připraviděla kratší recenzi na štětec, který jsem si nedávno pořídila. Pokud se vám líbí ten trend rozjasňovače, tak víte, že k takovému looku ale potřebujete pořádný štětec, což si ale uvědomíte až ve chvíli, kdy ho sami vezmete do ruky a vyzkoušíte na vlastní kůži a pocítíte ten rozdíl. Já miluju rozjasňovač, nosím ho téměř pořád, ačkoliv to nepřeháním jako nějaké instaholky, které se toho nebojí (tohle není žádné kritizování, líbí se mi to, ale není to nic pro mě), takže ocením štětec, s kterým jde rozjasňovač nanášet tak jemně, abych neměla třpytivou čáru na obličeji. Pokud chcete slyšet něco o mém objevu mezi štětci, tak čtěte dál. :) 


O Real Techniques štětcích jsem se na blogu už několikrát zmiňovala (recenze najdete zde),  myslím si, že kvalitou jsou všechny víceméně stejné, co se týče hebkosti i huňatosti, ale spíše jde o to, jak je používáte. Ale ještě to tu velmi krátce shrnu a pak se dále v článku podíváme na to, jak vytvořit ten "přirozený rozjasněný efekt".

Design štětců RT je fajn, není tam nic, co bych jim vytkla. Tyhle štětce z běžné kolekce jsou i levné, ale kvalitní. Málokterý štětec za cenu RT je tak super, takže podle mě jsou i cenově fajn, protože pokud chcete kvalitu, tak maličko musíte být ochotni si připlatit. Navíc, pokud jste na ty designovější kousky, tak Bold Metals kolekce je přesně pro vás.

Štětinky konkrétně u tohoto štětce nejsou tolik husté, ale za to jsou velmi jemné, takže prakticky ani není cítit, že ho používáte. Co by se možná dalo vytnout je to, že je takovej blemcavej a štětinky nejsou tak "pevné", jsou velmi poddajné a občas se najde jedna štětinka, která vybočuje z davu (to bych ale řešila jen pokud bych chtěla být vážně hnidopich).


Jak jsem již říkala, já osobně preferuji jemný highlight pro každodenní nošení, což je těžko docílitelný look, pokud nemáte správný (a především pořádný) štětec, tak může výsledek vypadat divně a nepřirozeně (vlastní zkušenost, lol nechápu že jsem nosila špatně nanesený rozjasňovač asi tak rok :D). Výhodou tohoto štětce je to, že nanáší produkt velmi jemně, tudíž nedělá extrémní, nepřirozený dojem, ale zároveň se intenzita dá snadno vybudovat, pokud bych o dramatičtější líčení stála. Mimo rozjasňovač, štětec můžete použít i na pudr, například pod oči nebo kolem nosu.

Jak ho tedy používat, aby váš highlight nevypadal jako třpytivá čára? 
První důležitá věc je uvědomit si, že méně je někdy více. Proboha, nenabírejte na štětec produktu příliš, protože to dopadne tak, že na jednom místě budete mít třpytivější část (což u rozjasňovače s pigmentem může dělat i flek), takže postupně intenzitu budujte.

Druhou věcí je, stejně jako u očních stínů, blendění. Snažte se strany rozjasňovače rozblendit do pleti tak, aby to vypadalo přirozeněji, jinak to bude skutečně jako třpytivá čára.

Poslední tip je to, aby jste věděli, jaký rozjasňovač se k vaší pleti hodí. Na internetu teď kolují fotky rozjasňovačů různých barev (duhový, dokonce černý/grafitový, což vyrábí například Jeffree Star) a podle mě je to velmi zbytečné, protože to na normální nošení stejně není. Podle mě je nejvhodnější bílý/stříbrný, zlatý nebo do růžova rozjasňování, ale třeba modrý? Ne.. za mě palec dolu.

Hodnocení: 5/5
K zakoupení zde
Já do nedávna nanášela rozjasňovač velkým huňáčem na oči a ačkoliv jsem si v té době myslela, že výsledek "ujde", tak až teď vidím, jak vypadá správně nanešený rozjasňovač. Nikde nejsou žádné fleky a vypadá to přirozenějc (záleží jen na vás, kolik produktu dáte, zda chcete discoball look nebo přirozenější) a hlavně, jak jsem již zmínila, aplikace je rychlá. Pokud se vám líbí trend rozjasněné pleti, ale nemáte na to pořádný štětec, tak si pořiďte tenhle a pochopíte ten "hype" všude po internetu.

Používáte rozjasňovač?
Líbí se vám trend extrémního rozjasnění pleti?

9 komentářů:

  1. ROzjasňovač nepoužívám :) ale třpytivé čáry na obličeji se mi taky nelíbí :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Já rozjasňovač mám ráda, ale jen trochu a stačí :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  3. Niky, musím tě pochválit za ty fotky, je vidět že si s nima více vyhraješ a vypadají fakt profi :-) I kvalita článků se ti hrozně zlepšila, máš to hezky uspořádaný a tak... Už jsem ti to sem chtěla napsat dřív,... :-) Ale dneska tu je tak super článek, že jsem musela! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rozjasňovač používám nepoužívám na běžné nošení, jen pokud se líčím na nějakou akci a podobně, ale vždy jen tak trošku, to přehnané rozjasňování pleti (včetně extra světlého korektoru přes půl obličeje) se mě osobně vůbec nelíbí :) Na fotkách to možná někdy vypadá docela dobře, ale ve skutečnosti tenhle makeup podle mě nikdy nemůže vypadat tak hezky, zvlášť, když toho ty slečny mají na pleti takovou vrstvu :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle štětec je super, já ho používám na zafixování korektoru pod očima :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. krásny je :) s rozjasňovačom som ešte neni taká kamarátka,ale postupne si k nemu nachádzam cestu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. Když už rozjasňovač používám, tak jedině tímto štětcem - pracuje se s ním skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  8. Štětce RT se mi moc líbí a plánuji nějaký pořídit, rozjasňovač ale nepoužívám, mě by se hodil štětec spíše na pudr.

    OdpovědětVymazat
  9. Rozjasňovač miluju! Je to jeden z mých nejoblíbenějších dekorativních produktů. Bohužel na něj nemám ten správný štětec od RT, o tom štětci sním už fakt dlouho. Letos jsem rozhodnutá, že si ho konečně pořídím! :D

    Veronika se rozhodla zemřít

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger