6. ledna 2017

Takový byl můj rok 2016...

Rok 2016 byl velmi zajímavý.
V tomhle roce v mém životě proběhlo tolik změn. Co se týče blogu, tak letos tu neproběhlo moc extra zvláštních změn, ale jsou to ty drobné úpravy, co jsou důležité. Například to, že moje fotky už nejsou jak kdybych je fotila na kalkulačku, ale snažím se skutečně o to, aby fotky nějak vypadaly; to samé design blogu - letos jsem nahodila tuto "koláž" do záhlaví a stále mě nepřestala bavit, protože si myslím, že se k tomuhle blogu skvěle hodí. Co myslíte vy? 


Ale v tomto článku nebudu rozebírat to, co se stalo v mém blogovém světě, ale spíš to, co se stalo v mém osobním životě

Konečně jsem došla do bodu, kdy jsem si uvědomila, že nepotřebuji souhlas jiných lidí k tomu, abych byla taková, jaká jsem ve skutečnosti. Strašně dlouho mi trvalo přenést se přes to, že někdo neschvaluje něco v mém životě - ať už to, jakou hudbu poslouchám, tak jak trávím čas nebo jak se oblékám. Teď můžu s klidem v duši říct, že mi to je úplně u hýžďové části těla, protože důlěžitější je to, že to dělá šťastnou mě. To, že ostatní lidi to akorát sere už není můj problém. 

LEDEN & ÚNOR
...byl měsíc koncertů a cestování. Byla jsem na prvním koncertě twenty one pilots a nedovedete si představit, jak nadšená jsem byla. Tohle je kapela, kterou poslouchám dobrý čtyři roky, ještě v období, kdy je neznal nikdo a konečně jsem měla možnost vidět je na živo. Neuvěřitelný zážitek v intimním Lucerna Music Baru. Poté jsem odletěla do Londýna na týden, kde jsem byla na koncertě All Time Low a jejich support byli Good Charlotte, což je absolutně nostalgická záležitost pro mě, vzhledem k tomu, že v "dětství" to byla moje oblíbená kapela! Po příjezdu jsem měla zánět dutin, takže na antibiotikách jsem musela přežít svůj maturitní ples, který byl velmi emotivním zážitkem. No, alespoň jsem se neopila.. :D 


KVĚTEN & ČERVEN
...aneb maturity. Byl to nářez, hlavně co se týče nervů, byla jsem vážně vyšťavená a ačkoliv jsem se neučila ani zdaleka tolik, kolik jsem chtěla a měla, tak jsem odmaturovala na (pro mě) skvělé známky. Následovaly přijímačky na VŠ, což byly další nervy, ale vzali mě tam, kam jsem chtěla, což bylo pro mě hlavní. :) 

ČERVENEC & SRPEN
...dovča u moře, konečně pořádný začátek prázdnin. K tomu snad ani neni co dodat, ačkoliv jsem měla prázdniny, do práce jsem stále chodila a vydělávala si na Amsterdam, kam jsem se na konci srpna chystala s kamarádkou a musím říct, že to byl jeden z mých nejlepších cestovních zážitků, protože jsme si to fakt užily. 


ZÁŘÍ & ŘÍJEN
...se nesl v duchu přípravy na vysokou školu, nešlo tak ani o materiální přípravy, spíš psychické. V říjnu jsem také oslavila své narozeniny a oficiálně jsem člen "cetiletého" klubu. V říjnu jsem také nastoupila na VŠ, což byl stres sám o sobě, protože nové prostředí a noví lidi mě vždycky stresujou a doslova celý říjen jsem měla sevřený žaludek při chození do školy. Teď už jsem si zvykla. :D 

LISTOPAD & PROSINEC
...listopad byl pro mě opět měsíc koncertů, respektive na začátku listopadu jsem si udělala koncertový víkend, kdy jsem měla tři dny tři koncerty za sebou (konkrétně dvakrát twenty one pilots a Panic! At the Disco) a zároveň jsem strávila tenhle víkend i s mojí bf, což byl další super zážitek. V listopadu jsem dokoupila všechny dárky a v prosinci jsem měla klid. Prosinec byl hodně klidný a spíše o tom, že jsem se smiřovala s tím, že je rok u konce. 


A nějaký předsevzetí do nového roku?
Ne, na tohle já nejsem. Když chci něco změnit, změním to hned a nepotřebuji k tomu nový rok, pondělí, zítřek a tak dále. Pokud chcete změnu, udělejte ji hned, protože je zbytečné čekat. Ale jediné, co bych chtěla dodržet letos je méně prokrastinace, zatím se mi to teda nedaří, ale doufám, že VŠ mě donutí dělat všechno včas a ne na poslední chvíli ale už teď se mi to nedaří, protože v pondělí mám zkoušku, a ještě jsem to neviděla. 

Co bych si ale nejvíce přála do roku 2017 je pozitivní myšlení pro všechny, protože mi přijde, že internet je plný negativních lidí, kteří mají potřebu si svou náladu ventilovat pod anonymním jménem na sociálních sítích, proto bych si přála to jedno: aby byl každý na ostatní hodný, neurážel a naopak třeba složil každý den někomu alespoň jeden kompliment. Tak schválně, komu jste vy dnes něco pochválili?

Jaký byl váš rok 2016?
Udělali jste něco, za co byste se pochválili? :)

5 komentářů:

  1. Mě maturita čeká letos a jsem z toho fakt vyděšená :D:D září to ale jistí :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Můj rok byl hezký :) udělala jsem prvák na vysoké škole :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. Také mě vždycky strašně stresuje nové prostředí a nové lidi a to už jsem nějaký ten pátek "dospělá".. Na druhou stranu, díky synovi jsem se otrkala, to je samá dětská doktorka, plavání mimin, hudební kroužek, úplně cizí sousedka od vedle mě pozve na návštěvu, protože děti si prý chtějí hrát.. :D Učím se za pochodu ;-) 2016 byl pro mě rok hlavně ve znamení blogu, protože jsem si ho založila a naprosto jsem se nadchla. :) A taky cestování, podívala jsem se do Černé Hory, NYC i na Hawaii <3 a taky se sešla s neuvěřitelným množstvím známých blogerek na různých akcích a poznala tak spoustu nových kamarádek. Snad bude ten letošní rok stejně dobrý jako ten minulý! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta koláž v záhlaví je dokonalá, mám ji moc ráda a přesně vystihuje tvůj blog.
    Můj rok 2016 byl tak padesát na padesát. Někdy bylo dobře, někdy špatně. V hloubi duše si přeji, aby rok 2017 byl lepší :)

    Novoroční soutěž s Astrid

    OdpovědětVymazat
  5. ach jo.. přesně jak říkáš - kéž by bylo více pozitivních lidí. sama nemůžu vystát jízlivé komentáře, které se objevují snad na každém blogu a i když jsem v "blogovém světě" už nějaký ten pátek, asi nikdy nepochopím, proč lidé chodí na stránky někoho, koho vlastně nesnáší, ale současně ve většině případů nemají ani nejmenší důvod proti němu něco mít.. je to smutné. takže chválím Tvůj pozitivní pohled na svět a taky výběr kapel, všechny zmíněné mám taky moc ráda! :D a na maturiťáku jsi byla za kočku i nemocná :*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger