15. ledna 2017

Bione | Hyaluron Life Pleťové sérum pro smířenou - mastnou pleť

Krásnou neděli vám všem,
v dnešním článku vám představím produkt značky Bione (což je pro mě premiéra, protože jsem tuto značku nikdy nezkoušela) a to konkrétně pleťové sérum pro smíšenou - mastnou pleť. Několikrát jsem tu na blogu zmínila, že já mám vážně nejhorší pleť, co může být. T-zóna je mastná, někdy vážně extrémně, a zbytek obličeje mám naopak suchý tak, že občas připomíná krokodýla.. Proto je pro mě velmi těžké najít produkt, co mi bude sedět a hledání toho pravého produktu mi přijde nekonečné. Každopádně v dnešní recenzi zjistíte, jak mi sedlo toto sérum. Tak jdeme na to. :-)


Moc nevím, co bych řekla o celkovém balení, protože není moc co zmínit, snad jen to,  že  obsah je 40 ml, což mi přijde jako v pohodě množství, protože stačí malé množství k tomu, aby jste sérum pořádně rozetřeli. Co ale je nutné zmínit je parfemace, kterou jsem si absolutně zamilovala. Je to taková svěží, nevtíravá vůně, kterou vám lépe asi nezvládnu popsat, ale za mě to je velké plus, protože je vážně super a příjemná. 

Čeho jsem se bála je to, že na pleti bude tvořit film, na který nebude možné dát makeup, aby to nějak vypadalo, ale upřímně jsem byla překvapená, když se sérum kompletně vstřebalo - nevytvořilo na pleti vůbec žádný film a já mohla dát rovnou makeup, aniž by to nějak změnilo výdrž nebo kvalitu finiše. Ještě bych zdůraznila to, že se sérum dost rychle vstřebává - do pár minut je kompletně zapité v pleti a vy můžete nahazovat fasádu v podobě makeupu. 

Teď ale k nejdůležitějšímu bodu, kterým je účinnost. Abych řekla pravdu, prvních pár týdnů jsem byla spíše skeptická, protože zlepšení jsem nepozorovala a spíše naopak, vyrašilo mi i několik pupínků. Zhruba ale po 1-2 týdnech se mi pleť absolutně zklidnila a já už nějaký ten pátek mám krásně jemnou a příjemnou pleť bez pupínků (s výjmkou jistého týdne v měsíci). Hlavní důvod, proč jsem si sérum koupila byl ten, že jsem se chtěla zbavit toho extrémního rozdílu mezi mastnou částí a suchou a částečně jsem doufala i v to, že mi začne mizet akné na čele a všechny tyhle požadavky se mi splnily. 

Sérum jsem mimo jiné používala na celý obličej, takže jak na mastnou část tak suchou a všude mi sedl skvěle, nevysušoval a redukoval tvorbu mazu, takže si myslím, že by mohl tento produkt sednout všem typům pleti, protože málokdo jde do takových extrémů, jako moje pleť. Takže ať máte suchou nebo mastnou pleť a trpíte na pupínky/akné, tak bych se určitě nebála toho vyzkoušet právě tohle sérum. Co je podle mě ale mínus je to, že jakmile vynecháte více jak 2 dny, pleť se začne opět mastit a opět se začnou objevovat pupínky. Proto je vážně nutné používat sérum pravidelně, minimálně 1x denně, pro rychlé výsledky samozřejmě 2x, jako to doporučují na obale. 
+
přírodní produkt
příjemná parfemace
rychle se vpíjí do pleti
lze na něj dát makeup
rychlé výsledky
vhodný i pro suchou pleť
cenově velmi přijatelný 
-
nutné ho používat pravidelně

Hodnocení: 4/5
K zakoupení zde
Za mě je tohle veliký objev a musím říct, že lituji toho, že jsem na tohle sérum nenarazila dříve, než jsem utratila tolik peněz za produkty, které byly xkrát dražší a nepomáhaly vůbec. Já jsem ze séra velmi nadšená a musím uznat, že mě překvapilo hlavně to, že stojí pár korun, oproti jiným sérům, které nepomůžou vůbec. Jak jsem ale zmínila, za mě je mínus to, že se sérum skutečně musí používat pravidelně.

Také máte problém najít pro vaší pleť ideální pečující produkt?

6 komentářů:

  1. Produkt vypadá dobře :) Bione chci už dlouho vyzkoušet.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. O tomto produktu slyším poprvé a jelikož mě občas také trápí mastnější pleť, ráda se inspiruji.
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Bione mám hodně ráda a z této hyalurovové řady jsem zkoušela dvoufázovou micelárku a denní pleťový krém a obojí je absolutně fantastické. Sér mám teď dostatek, ale jakmile je zredukuji, tak ho určitě vyzkouším.

    Radu

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si s Bione nějak nesedla zatím, což je velká škoda... Vůbec by mě nenapadlo, že tahle řada se bude hodit i na mastnější pleť, takže pokud na produkt někde narazím, tak si ho pořídím a zkusím této značce dát ještě jednu šanci :) Moje mastná T-zóna je mým největším nepřítelem!

    OdpovědětVymazat
  5. Od Bione som mala šampón, kondicionér a sprej na vlasy, bola som veľmi spokojná. Rada by som šla aj do pleťovky, a pozerala som práve na toto sérum. Vyzerá skvelo, určite si ho zakúpim :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ďakujem az tento nový typ ! tento produkt vyzerá fakt super !! :)

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger