24. dubna 2016

RYOR | Aknestop Pěna s Mořskými Řasami

Krásnou neděli vám všem,
tento pátek jsem naposled v tomto školním roce šla do školy a nyní mě už čeká jen nejvíce stresových několik týdnů. Maturita se pomalu ale jistě blíží a stejně tak i příjmačky na vysoké školy a mě to přijde jako včera, kdy jsem poprvé před osmi lety šla na gymnázium a maturantům se vysmívala. Teď už mi, upřímně, do smíchu moc není - spíše naopak. A kam tím mířím? No, možná se tu totiž teď neobjeví tři články v týdnu pravidelně, tak jen aby jste věděli, co se děje a proč se to děje. Ale teď už k dnešnímu článku. Protože mám mastnou T-zónu, dělají se mi často pupínky nebo jiný neřádi na čele a nose, takže doma musím mít vždy po ruce nějakého pomocníka, který mi pomůže se jich trochu zbavit. Nedávno jsem sáhla právě po téhle pěně značky Ryor, která mě velmi zaujala. V dnešním článku se právě téhle pěně budu věnovat a zjistíte, zda stojí za to. 





Ryor jako česká značka se stala mu velmi oblíbenou během velmi krátké doby, doma se mi postupně nahromadilo pár produktů, které je prozatím musím říct, že mám moc ráda. Kdo neznáte Ryor, rozhodně tuhle značku omrkněte, je to česká přírodní značka, která je cenově velmi dostupná a vlastně i produkty jsou dostupné nejen na internetu, ale najdete je i ve spoustě drogeriích. 

Balení je ok, přijde mi i množství produktu v něm v pohodě, není ho dost ale ani málo, takže ho v pohodě stihnete spotřebovat, ačkoliv pěnu nebudete používat každý den. Já jsem po 2 měsících v půlce a to používám pěnu několikrát do týdne, takže myslím, že výdrž samotného produktu je fajn, obzvlášť za ty peníze. Pěna funguje na pumpičkovém principu, zmáčknete pumpičku a z ní vyjde hafo pěny. Na celý obličej stačí dvě pumpičky. 




Aplikace je snadná, pokud jste doma někdy už měli čistící pleť, víte, že je to velmi snadné s ní manipulovat. Pěnu nanášíte na mokrý obličej rukama a zkrátka pleť rukama myjete, dokud se vám nezdá, že už jste to určité místo pořádně vyčistily. Pěna odstraňuje i makeup, takže pokud si odlíčíte pleť třeba micelárkou a pak jí vyčistíte dodatečně touto pěnou, budete mít skutečně precizně vyčistěnou, jemnou pleť jako dětskou prdelku. 

Mezi hlavní výsledky patří samozřejmě čistá pleť, je na ní skutečně znát to, když pěnou obličej pečlivě vyčistíte, protože je pak pleť lesklá, jemná a taková... zkrátka čistá. Bohužel mi trošku přijde, že napíná pleť, což není úplně příjemný pocit, takže hned potom je nutné obličej promazat vaším oblíbeným krémem (v mém případě krém od Benefitu), ale to je asi očekávaný efekt, vzhledem k tomu, že pěna zbavuje pleť veškerého mazu. A tohle byl právě důvod, proč jsem si tuhle pěnu koupila, protože moje T-zóna skutečně potřebuje nějakou pomoc, aby se mazu tahle část zbavila a přesně to mi tahle pěna dělá. 

Něco o pěně samotné... Pěna obsahuje esenciální oleje, které mají protizánětlivé účinky, takže pokud máte pupínky nebo nějaké rozškrabané stroupky po pupínkách, tak nemusíte mít strach, tahle pěna vám totiž jen pomůže. Dále obsahuje obviously mořské řasy, které mají za úkol vám pleť vyčistit a zbavit ji přebytečného mazu, který v první řadě právě způsobil to, co chceme odstranit. Pak samozřejmě obsahuje glycerin nebo provitamin B5, a tihle dva se zaslouží o to, že nebudete mít vysušenou pleť. 

+
cena
dostupnost
perfektně pleť čistí
zbaví pleť mazu
-
napíná pleť

























Hodnocení: 4,5/5
K zakoupení zde
Pokud máte stejně problematickou pleť jako já, tak tenhle produkt si rozhodně zamilujete. Jediné, co může někomu vadit je to, že pleť je po něm relativně dost napjatá, ale jinak je to skutečně produkt, který si každý s mastnou pletí nebo mastnou T-zónou zamiluje. Já posledních pár let bojuji s mastným čelem a nosem, a produkty na odstranění mazu a tenhle patří mezi ty nejlepší, které jsem zkusila. Osobně bych si ho znovu nekoupila, takže až mi dojde, přesunu se k dalšímu, který budu zkoušet.

Používáte pěny na obličej?
Jaký je váš oblíbený produkt od značky Ryor?

6 komentářů:

  1. Pěny na obličej používám od Biodermy :) Tento jsem nezkoušela, ale asi by mi vadilo to napínaní pleti. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěny od Biodermy jsem nezkoušela, ale myslím, že tohle je fajn levnější varianta :)

      Vymazat
  2. Dosť dlho som hľadala niečo od tejto značky, čo by som rada vyskúšala a táto pena vyzerá naozaj lákavo :) Keďže mám tiež problematickú pleť najbližšie keď ju uvidím, tak ju hneď beriem! :D Mne sa osvedčila čistiaca pena na tvár od značky Himalaya Herbals, tá ani nezanechávala napnutú pleť a krásne čistila, proste sen :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té značce slyším první, ale asi tu pěnu omrknu, když si jí tak chválíš :) Tahle skutečně, bohužel, tu pleť napne, ale jakmile jí hned dopřeji hydrataci, to pnutí zmizí :)

      Vymazat
  3. Já mám taky problematickou pleť a momentálně mi nejvíce vyhovuje gel od Avene nebo od The Body Shopu, ale i tento nevypadá špatně. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avene mám moc ráda, kdysi jsem měla krém na obličej a takovou tu vodu na osvěžení a oboje jsem si moc oblíbila :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger