27. dubna 2016

Bath&BodyWorks | Antibacterial Gel Honolulu Sun

Krásnou středu vám všem,
na tenhle produkt jsem pokukovávala - beze srandy - už několik let. Bath&Body Works mají velmi známé antibakteriální gely, které miluje asi každý, vzhledem ke své ceně a množství úžasných a zajímavých variant. Já si gely vždy kupovala v DM, které ale nevoní a jsou fajn a vážně obyčejné, ale teď už bych se k ním nevrátila z jednoho prostého důvodu - všechno. :D Pokud jste někdy zkoušely gely od B&BW tak víte, o čem mluvím, a pokud ne, pokusím se vám tohle poselství předat v dnešním krátkém článku. 

První důvod, proč se už nevrátím nikdy k obyčejným gelům je obal. I když tohle může znít divně, tak zkrátka u některých produktů je žádoucí, aby vypadaly hezky. Třeba krémy na ruce, když ho vyndáte mezi lidma - třeba v městský, na zastávce, ve škole,.. chcete, aby krém vypadal alespoň trošku esteticky příjemně. No a jakmile zjistíte, že nějaká značka vyrábí kráásný krém na ruce, budete ho chtít nosit v tašce právě na místa, jako jsou škola. A přesně tohle je důvod, proč miluji tenhle gel - je esteticky moc povedený, maličký a krásný obal je pro mě takovou třešničkou na dortu. 


Asi vám neřeknu, zda antibakteriální gely obecně fungují, i kdyby fungovali jen kvůli placebu, budu si je kupovat dál. Samozřejmě když má člověk možnost ruce si pořádně umýt mýdlem, nebude potřebovat antibakteriální gel, ale pak tu jsou chvíle jako autobus, vlak, cestování letadlem.... když zkrátka pro umytí rukou jsou spíše bojové podmínky. V těchto chvílích tu je pro nás právě antibakteriální gel.

Gel voní velmi přijemně po kokosech a asi všichni víte, že kokosovou vůni miluju! Gel jsem ani nevybírala nějak pečlivě, prostě jsem po nějakém sáhla a ani jsem nečekala, že bude takhle krásně vonět, takže to pro mě bylo velmi, velmi milé překvapení. Čichala jsem také k dalším gelům a ty voněly také naprosto úžasně, takže bych se nebála náhodného výběru, pokud se nebudete moct rozhodnout mezi těma všema variantama. 

Gel obsahuje takové modré kuličky, které nevím, k čemu jsou, takže je ignoruji. :D Jsou tvrdé, takže se nedají ani rozmazat ani rozdrtit, takže pozor, kdyby jste zapomněli, že v gelu jsou kuličky, jedna vám třeba zůstala na ruce a vy si sáhli na obličej, mohla by vám tam zůstat a bylo by asi divné vidět někoho s modrou kuličkou na obličeji :D Proto si raději kontrolujte jestli vám na ruce žádná kulička nezůstala. 

+
krásné balení
boží kokosová vůně
cena
-
nic



Hodnocení: 5/5
K zakoupení na dekorativka.cz (kde najdete spouusty dalších variant!)
Já si určitě koupím další, jakmile mi dojde. Nepoužívám ho tak často, takže stále ho mám spousty a navíc gelu stačí velmi málo, aby jste ho pořádně rozetřeli do dlaní. Já určitě tenhle antibakteriální gel doporučuji, pokud vás alespoň malinko zaujal, tak omrkněte další varianty, třeba tam je nějaká přesně pro vás! :) 

Zkoušely jste někdy antibakteriální gely od Bath&Body Works?

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger