29. dubna 2016

MOTD | Purple Smoky Eye

Krásný pátek vám všem,
pokračujeme v sérii líčících pátků, dnes tu máme další líčení, ale tentokrát - pozor - není nějak extra výrazné ani barevné...no i když trochu barevné je. U mě to je docela div, že? Jste zvyklí, že tu bývají barevná líčení.. No tentokrát ne, rozhodla jsem se trošku zmírnit svoje kreativní myšlenkový pochody a občas sem hodit také něco, co vás třeba inspiruje ke každodennímu nošení - a to, si myslím, že dnešní líčení je. Tak pojďme na to. :)



Postup je jednoduchý, vezmete si světle hnědý stín, kterým ohyb oka a okolí směrem ven připravíte na kouřovky, které sem později přijdou. Tenhle hnědý stín bude sloužit jako obrys líčení a navíc se nám pak bude fialová snadněji ztrácet. Pak vezmete nějakou světle růžovou nebo fialovou a vytvarujete s ní oko, štětcem jakoby hladíte ohyb oka a líčení směřujete opět ven a ne dovnitř. Až budete mít světle fialovou na vrchním víčku hezky do ztracena, přejdeme na oblast pod spodníma řasama. Tam uděláte téměř to samý, jen ztrácecím štětcem a světle fialovou jezdíte pod řasama a spojujete s víčkem. Pak už vezmete nějaký třpytivý stín - já si vzala kombinaci třpytivých stínů z Oh So Special paletky od Sleeku a dala jsem tuto kombinaci stínů přes celé víčko. Dále jsem vzala tmavší fialovou a opět začla ztrácet ale tentokrát už jen vnější koutek oka a snažila jsem se tento stín držet pouze tam. Poté budete znovu muset dát třpytivý stín v místech kde se trochu ztratil díky téhle fialové a pak dáte už jen highlight, linky a řasenku a je to. 


Products used:
TheBalm Put A Lid On It (x)
TheBalm What's Your Type Mascara (x)
Nars Eyelash Curler (x)
Nars Stylo Eyeliner (x)
Sleek Oh So Special Palette (x)
TheBalm BalmJovi Palette (x)


Máte radši spíše barevné líčení nebo takovéhle "nositelnější"?

8 komentářů:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger