17. dubna 2016

Ardell | Dipbrow Eyebrow Gel

Krásnou neděli vám všem, 
dnes tu pro vás má připravenou recenzi, úplně poprvé, na dipbrow gel nebo tzv. "pomádu" na obočí od Ardell. Značku Ardell určitě znáte, ale předpokládám, že jen jako značka nalepovacích řas nebo lepidla na řasy. I pro mě to upřímně bylo (milé) překvapení, když jsem viděla, že také vyrábí jiné produkty a proto, že jsem si chtěla původně koupit dipbrow pomádu od ABH, rozhodla jsem se vyzkoušet levnější variantu, abych zjistila, jestli mi vůbec pomáda na obočí vyhovuje. A v dnešní recenzi se dozvíte, jak tenhle dipbrow obstál. :)

Pomáda je jen v takovém malém kalíšku, který bych přirovnala velikostně i tvarem ke Colour Tattoo stínům od Maybelline. Ačkoliv se to zdá jako malinké množství produktu, musím říct, že ubývá velmi pomalu, takže i takhle malé množství vám vydrží několik měsíců. Co mi trošku vadí je to, že víčko kolikrát netrefím přesně do své "koleje", takže s ním šmrdlám chvíli, než se mi podaří víčko zašroubovat. 

Co se týče odstínu, musím říct, že jsem trošičku zklamaná, že je na mě příliš tmavý, takže ho musím hodně pročesávat a produktu dávat jen minimum, ale možná si malinko ztmavím odrosty, takže to nebude takový kontrast a pomádu budu moci využívat v plné palbě. Tím vlastně narážím na jedno z mínusů téhle pomády - malý výběr odstínů. Myslím si, že by mohly přidat mnohem více odstínů jako třeba teplou hnědou a šedavou, studenou hnědou, protože ne každému by mohly nabízené odstíny sedět.


Konzistence je zkrátka gelová, pokud jste doma někdy dipbrow pomádu na obočí měli, víte o čem mluvím, není to totiž úplně gel, ani krémová konzistence, je to taková prostě pomáda. Malinko mi to připomíná vosk, ale trošku hutnější. Díky téhle konzistenci je taky aplikace dost snadná, protože nemusíte produktu nanášet nějak moc, aby jste z něj dostali tu pigmentaci, ale zkrátka stačí přejet štětcem tam kde potřebujete a je to, pokud se vám líbí styl "eyebrows so sharp it could cut a bitch", tak vezmete vatovou tyčinku a podél okraje obočí tím přejedete "do dálky" a to utvoří ten ostrý okraj obočí. 

Výdrž je velmi slušná, ačkoliv to není voděodolná pomáda, ve vodě vydrží dost dlouho. Vydrží sprchu, a to absolutně s přehledem. Odlíčení je trošku těžší, protože musíte tamponkem trošku obočí dřít, aby jste z něj dostaly všechen produkt. To je na jednu stranu docela pruda, ale zase je pravda, že v létě nebudu muset mít strach, že by se mi rozteklo obočí. :D Nejlépe se tahle pomáda odličuje kokosovým olejem (nebo jakýkoliv olejíčkem na odličování)

Pigmentace je také velmi slušná, což může být i kámen úrazu. Musíte být velmi opatrní při nanášení, protože když dáte produktu víc, můžete mít problémy s tím, z něj udělat přirozené obočí. Ani já osobně jsem tohle ještě nevychytala na 100%, proto většinou používám s touhle pomádou zároveň stín na obočí od Makeup Revolution, abych trošku vyvážila tyhle menší nedostatky. S tím, když přejedete mimo obočí a nebo prostě přetáhnete štětečkem si nemusíte dělat starosti, stačí vzít korektor a máte po potížích. 

Štěteček, který k téhle pomádě dostanete, je kupodivu použitelný a vlastně se s ním gel dobře nanáší. Hodně se mi líbí i to, že na druhé straně štětce je kartáček na pročesávání obočí, a to se vždy hodí, pokud nemáte rádi takový ten nános na jednom míste a na druhém zase skoro žádný produkt, právě na tohle se ten kartáček hodí. 

A teď už zbývá jen shrnout plusy a mínusy..
+
výdrž
dostanete k tomu i štěteček
cena
rychlá aplikace
-
malý výběr odstínů
hůř se odličuje

Hodnocení: 3,5/5
K zakoupení třeba na parfums.cz
Tuhle pomádu bych určitě doporučila, pokud chcete nebo plánujete nějaký dipbrow gel na obočí vyzkoušet ale nechce se vám investovat do nějakého dražšího. Na tomhle si můžete vyzkoušet aplikaci, jak drží, jak se s ním pracuje a zkrátka všechno. Já osobně bych si pomádu na obočí asi znovu nekoupila, stále mi nejvíce vyhovuje kombinace stínů na obočí nebo "Brow Wiz Dupe" od BHCosmetics a k tomu vždy přidám fix. Mám z produktu radost, nechápejte mě špatně, určitě ho budu používat dál, ale není to něco, co bych měla potřebu si pořídit znovu.

Máte zkušenosti s pomádou na obočí?

10 komentářů:

  1. Takýto gél by som rada vyskúšala, momentálne používam KOH-I-NOOR kontúrovaciu ceruzku a s tou som skutočne spokojná (koľko krát nejak "zaútočím na svoje obočie, a ona sa nerozotrie) no rada by som vyskúšala aj nejaký profesionálnejší produkt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajímavé, o tužce Koh-I-Noor jsem jikdy neslyšela! :) Omrkni tužku na obočí od BHCosmetics (mám recenzi tady na blogu taky), ta se mi zdála hoodně fajn :)

      Vymazat
  2. Pomada vypada zajimave, s podobnym druhem produktu jeste nemam zadnou zkusenost, ale uz delsi dobu me laka gel od Milani :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na něj jsem také koukala, ale odstíny se mi taky nezdály úplně ideální, takže jsem vybrala tuhle :)

      Vymazat
  3. Pomada vypada zajimave, s podobnym druhem produktu jeste nemam zadnou zkusenost, ale uz delsi dobu me laka gel od Milani :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jednou jsem měla také s pomádou problém a vždy jsem na štěteček nanesla trošku vazelíny a stín zesvětlal :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger