13. července 2018

Anastasia Beverly Hills | Soft Glam Paletka Očních Stínů

Krásný pátek vám všem!
Určitě víte, že už i u nás je v Sephoře dostupná legendární kosmetika značky Anastasia Beverly Hills a proto jsem se rozhodla konečně dokončit tento článek, který připravuju už hodně dlouhou dobu. Soft Glam paletka mě okouzlila hned poté, co se na internetu objevila poprvé a také jsem jí objednala hned, co šla online, stejně jako Amrezy rozjasňovač. Dnes vám tedy povím něco o této krásné teplé paletce, o které mluví celý beauty svět. 


Začnu balením, které je podobné u všech ABH paletek - semišové. Hned na začátku vám povím, že ačkoliv se první den budete chtít s paletkou mazlit, tak za pár měsíců vás už vizuálně přitahovat nebude, protože se velmi rychle zašpiní a proto, že je obal semišový, tak se na něj chytá všemožná špína, včetně toho, když máte třeba prsty od makeupu. Tohle je velmi subjektivní, ale já bych ocenila balení, které by bylo špíněodolné. Jinak je paletka velmi bytelná a ačkoliv je papírová, nebála bych se s ní cestovat. Paletka není tak velká, jak se na fotkách zdá a já upřímně čekala větší balení, když jsem jí poprvé viděla na vlastní oči, ale ačkoliv je teda menší, tak velikost jednotlivých stínů je akorát. Paletka obsahuje zrcátko, které je plně funkční a dá se s ním dobře nalíčit. K paletce dostanete také oboustranný štětec, s kterým se dá normálně pracovat a je moc fajn. 

Soft Glam paletka obsahuje 14 očních stínů, z toho je 9 odstínů matných a 5 metalických nebo se shimmerem. Odstíny jsou spíše teplé a paletka je od pohledu spíše letní, každopádně já osobně nosím teplé odstíny, především ty oranžové/červené celoročně a tuhle paletku jsem nosila jak do školy, tak do práce, jak v upršených dnech, tak i v horku. Odstíny jsou dost versatilní a ačkoliv nenabízí příliš barevných variant, tím, že paletka obsahuje matné hnědé, matnou černou a několik metalických tak můžete tvořit jak neutrální looky, tak i dramatické a zajímavé líčení, které třeba ozvláštníte nádherným červeným odstínem Mulberry.

Pigmentace všech stínů je vážně perfektní a to napříč celou paletkou, tudíž je velmi konzistentní a žádný stín pro mě nebyl zklamání. Matné odstíny se do sebe krásně blendí, tam jsem žádný problém neměla a metalické se nanáší dobře jak štětcem, tak prstem - prstem jsou ovšem více metalické, což je běžné. Co bych ale za menší zklamání považovala je to, jak (především matné) opadávají. Přesto, že stíny v paletce při nabírání na štětec tolik nepráší, při aplikaci dost opadávají a ačkoliv jsou stíny perfektní, to opadávání může být hodně protivné především pro ty, kdo jsou zvyklí dávat prvně makeup.

Výdrž stínů je super, není to žádná bomba, ale ani zklamání. Tím, že jsou stíny v poměrně uzemněných barvách jim to ani nedává tu možnost, aby nějak bledly nebo výrazně ztrácely intenzitu, protože můžete očekávat výdrž velmi dobrou, protože na nich tohle blednutí není vidět. Stíny se neslévají do vrásek, což u mě se nestává téměr nikdy, protože nemám mastná víčka, ale musím uznat, že primer stínům pomůže k lepší výdrži a to především v tom směru, že stíny jsou velmi intenzivní (což se vyplatí u světlých líčení) po celý den.

+
pevné balení
dostanete i štětec
vhodná na cestování
perfektní pigmentace
versatilní výběr odstínů
dobrá výdrž i bez primeru
-
 některé stíny mají tendenci opadávat
semišový obal se rychle zašpiní

Hodnocení: 4/5
Zakoupíte momentálně v české Sephoře, případně na BeautyBay
Osobně jsem si tuhle paletku velmi zamilovala a přijde mi výborná na klasické kouřovky, kdy se chcete držet při zemi ale přesto vypadat dobře. Ačkoliv se paletka může zdát na první pohled nudná, věřte mi, že s ní lze vytvořit i dramatičtější kousky a tím pádem bude vyhovovat i vám, kdo jste na výraznější líčení. Já si tuhle paletku zamilovala a zpočátku jí používala téměř denně právě proto, že do školy/do práce je naprosto ideální. Pokud se vám líbí odstíny, jděte do ní!

Máte v plánu pořídit si něco od ABH?
Baví vás více barevné paletky, nebo takové, co se drží při zemi?

7 komentářů:

  1. Krásný článek♥
    hodně dlouho nad ní už uvažuju ;) tak nevím, jestli do ní jít, prý stíny rychle ubývají :( ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle paletku jsem téměř vůbec nezaregistrovala, je nádherná! O to větší radost mám, že ABH je teď už i v naší Sephoře, jupí :))

    OdpovědětVymazat
  3. Stíny vypadají moc hezky, líbí se mi jak jsou hodně pigmentované každopádně semišový obal by mi nejspíše taky moc vadil :/.

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda toho opadávania lebo ináč vyzerá dokonale. Chcela by som ju vyskúšať, no veľmi tiene nepoužívam, tak u mňa sa paletky akurát tak hromadia :D

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  5. Ideální paletka na denní nošení :) opádávání je vážně škoda

    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  6. Všetky paletky od ABH sú podľa mňa dokonalo poskladané a hotový skvost pre oči. Ja tieňom veľa nedám ale keby som si oči maľovala určite by som do nej šla.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger