16. července 2018

Garnier | Dvoufázová Micelární Voda 3v1

Krásné pondělí vám všem!
Dnes tu pro vás mám připravenou recenzi Garnier dvoufázové micelární vody 3v1, kterou jsem si ze zoufalosti kupovala v Praze před odletem na dovolenou, protože jsem klasicky něco zapomněla, ale naštěstí si to uvědomila včas. Sáhla jsem po cestovní verzi téhle micelárky a dnes vám něco povím o tom, jak jsem válčila s voděodolnými produkty na dovolené a zda/jak je tahle micelární voda odlíčila. Tak jdeme rovnou na věc. 

Na začátku hned zmíním obsah balení, který je ve full-size, která má 400 ml, nebo cestovní velikost, která má v balení se 100 ml, což je naprosto ideální velikost i na delší dovolenou. Já si v poslední době zamilovala cestovní balení snad všeho, co lze sehnat, protože to je často ideální volba, pokud chcete zkusit něco nového, ale nejste si jisti, zda vám produkt bude sedět. Navíc, ty malé velikosti jsou extra roztomilé, takže to má nejedno plus (to, že jsou produkty levnější je jasné).

Parfemace této micelárky je velmi jemná a moc příjemná. Je spíše svěží a květinová, není příliš chemická a tudíž předpokládám, že by převážně lidem nevadila a nijak neiritovala. Proto, že je velmi jemná a skoro vůbec není intenzivní, tak se i rychle vytratí a na pleti jí necítíte déle než pár minut. 

A jak odličuje? Jako sen. Jako první věc zmíním to, že odličuje jakýkoliv voděodolný makeup. Od řasenky, až po voděodolné linky či krémové stíny (Maybelline Color Tattoo). Se vším si poradí a to naprosto s přehledem a především rychle. Ne že bych odličování stopovala, ale přišlo mi, že do minuty jsem měla full face makeup pryč a to jen díky tomu, že stačí jen pár tahů a nemusíte žmoulat jedno místo hodinu. Výhodou je i to, že ho stačí poměrně málo a odlíčíte si celý obličej, takže tato velká lahvička normálnímu smrtelníkovi vystačí na déle než půl roku. Abych řekla pravdu, tak z nějakého důvodu nepřekonala mojí oblíbenou Garnier růžovou micelárku, kterou miluji již několik let a stále jí používám a považuji za svatý grál a ačkoliv i tato micelárka odličuje vážně na jedničku, tak jí netrumfla. 

Tím, že je micelárka mastnější, respektive tím, že za sebou zanechává sice velmi jemný mastný film, tak je vhodná spíše pro normální-suchou pleť, protože ačkoliv je tento film velmi jemný, tak vím, že mastné pleti může nesedět a jedinou možností by bylo vzít jiný čistící produkt pro mastnou pleť a udělat ten krok navíc, že byste pleť dodatečně ještě zbavily mastnoty. Já osobně pleť mastnou mám jen v T-zóně, ale i to se momentálně mění dle cyklu a možná i dle fáze měsíce, protože jeden den mám pleť suchou a druhý den bych na ní mohla smažit vejce, takže tohle je můj osobní názor, takže bych jen chtěla upozornit vás, kteří máte pleť mastnější, zkuste prvně cestovní balení ať zjistíte, zda vám ten mastný film nebude dělat na tváři neplechu. 


Abych byla upřímná, nechápu, že některé micelárky nefungují, když Garnier to zvládá prostě perfektně, cenově je velmi dostupný a produkty prostě fungují perfektně. Když porovnám zkušenost s touto micelárkou například s tou od Nivei nebo Mixy, tak jsem naštvaná, že jsem rovnou nesáhla po téhle, které je vážně jak ze sna a jedinou malinkou nevýhodou může být, že mastné pleti nemusí zrovna sedět. 

+
dvě velikosti
rychlé odlíčení
vhodný i pro citlivou pleť
odlíčí i voděodolný makeup
-
MALINKO zanechává mastný film

Hodnocení: 5/5
V obou velikostech zakoupíte micelárku na Notino.cz 
Tuhle micelární vodu vám rozhodně doporučuji, já jsem si jí zamilovala především pro odličování voděodolného makeupu a oceňuji to, jak jednoduše s ní jde všechno, co na obličeji mám dolů. Pokud v létě používáte voděodolné řasenky a obecně držáky, tak tuhle micelárku si zamilujete. Stále v mém srdci netrumfla ale svoji růžovou micelární ségru, kterou miluji už několik let a její místo asi jen tak žádný odličovací produkt neobsadí. 

Jaký je váš oblíbení produkt na odlíčení?
Máte raději ubrousky, nebo odličovací vody?

7 komentářů:

  1. Já tyhle micelární vody od Garnier mám moc ráda. Vždy si nějakou kupuji do zásoby. Zrovna dnes jsem si vytáhla ze skřínky a dala do koupelny na odlíčení tu růžovou. Ale na tuhle dvoufázovou jsem se taky dívala a po spotřebování růžové si tuto pořídím :-) Jinak ubrousky na odlíčení vůbec nepoužívám, mám raději dvoufázové odličovací vody, kdy je s nimi odlíčení rychlé a preciznější. U ubrousků bych měla pocit nedokonalého odlíčení make-upu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Túto dvojfázovú som ešte neskúšala a to preto lebo moja pleť je veľmi mastná, ale tú ružovú milujem! Mimochodom veľmi pekne, prehľadne urobená recenzia.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE



    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle jsem ještě nezkoušela, ale v růžovém ano. :) A ta je super.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Po tej veeľmi dlho pozerám a stále skončím v košíku s niečím iným čo ma väčšinou sklame :D Ale momentálne som spokojná s odličovačom na oči od Yves Rocher, ktorým si ale odličujem celú tvár. Tiež má akoby takú olejovú časť a klasickú, čiže takisto zanechá mastný film ale odlíči krásne + mám pocit, že sa mi normálne zlepšila pleť. Čo je super....tak či tak, mastný film tiež ešte potom odstránim micelárkou.

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  5. Na dovolené mám raději odličovací ubrousky, ale doma velmi ráda používám micelární vody. Tuhle dvoufázovou jsem ještě neměla, ale píšeš o ní moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle micelárku jsem ještě nezkoušela ale Garnier má své výrobky super, takže by určitě stál i tento za zkoušku :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  7. Také mám tuto micelárku doma, v tom menším cestovním balení. Obecně mám micelárky raději, ubrousky skoro nepoužívám :-) většinou si dávám dvě vrstvy řasenky a tak mám někdy problém, abych oči moc nedřela. proto potřebuji hodně silné pomocníky :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger