11. června 2018

Rimmel | Letní Lakování S Flip Flop Fashion

Krásné pondělí vám všem!
Prázdniny jsou už skoro tady a tím pádem období dovolených a cestování také, konečně! Nejlepší část roku, na kterou se vždycky těším nejvíce. K létu ale patří také otevřená bota, což znamená, že řeším pedikúru více než v zimě, ale i nehty na rukou ráda zkrášluji letníma barvama. Tři barvy, které mi toto léto budou dělat společníky je modrá, červená a korálovo-růžová barva, s kterýma přišel Rimmel v kolekci Flip Flop Fashion a v dnešním článku. 

Začnu klasicky balením, jako v každé recenzi. Laky od Rimmelu mají tradičně 8 ml (což je například polovina laku OPI), což je podle mě taková průměrná velikost. Balení je klasické jako u všech Rimmel laků, což je také průměrné a není na první pohled nijak zajímavé. Co ale zajímavé je, je podle mě to, že Rimmel laky mají prostě nepřekonatelně skvělé štětečky, které jsou široké a ve dvou tazích se dá nehet v pohodě nalakovat, což ušetří plno času. 

Čím Rimmel laky ale v drogerii vynikají, je jejich výdrž. Mě osobně žádný jiný lak z drogerie, kromě Rimmel a Trend it Up, nedrží tak dobře, abych mohla říct, že se vyrovnají mým milovaným OPI. Proto musím říct, že když jsem měla tři dny lak na rukou v neporušeném stavu, pouze na jednom prstu jsem měla kousek ulouplý, tak jsem znovuobjevila svou lásku k těmto lakům. Celkově mi vydržel v perfektním stavu tyto tři dny, pak se začal loupat, ale další dva dny zvládl a pak už to vypadalo nechutně, tak šel dolů, ale pětidenní výdrž je podle mě hodně slušná. 

Laky mají krytí velmi dobré, prakticky by stačila již jedna vrstva, ale místy by se objevila místa s nerovnoměrným krytím, takže dvě vrstvy to jistí. Co mě osobně vadilo je to, že když jsem lak po třech dnech chtěla reaplikovat s tím, že přidám pouze další vrstvu, tak se mi na všech nehtech udělaly malinké bublinky, které nevypadají moc hezky, takže upozorňuji na to, že co se vrstev týče, tak čím méně tím lépe. 

Výběr odstínů v této kolekci křičí léto! Není odstín, kterých bych označila za nudný nebo ošklivý, a upřímně bych nejradši brala všechny odstíny. Sáhla jsem ale nakonec pouze po třech, v takových odstínech, které vím, že unosím nejvíce. A jaké mám pocity z těchto krasavců?

#312 Be Red-y - klasický červený odstín, který dělá atraktivní právě to, že je to obyčejná červená. Žádná rudá, žádná studená nebo teplá barva, ale klasická krásná červená, která dle mého názoru působí hrozně sexy. Podle mě je ideální na celý rok, ale na prsty u nohou v létě je naprostý skvost. 

#409 Pink Holic - tento odstín mě zaujal také tím, že není nijak zvláštní a prakticky na něm nic není, ale to z něj dělá právě univerzálního krasavce, který se bude hodit k čemukoliv a bude vypadat fajn jak na rukou, tak nohou. Myslím, že je ideální proto, že je spíše odměřený a není nijak výrazný, což bude spoustě lidem vyhovovat.

#826 Cobalt Heaven - tohle je tak nádherná barva, až bych brečela! Sytě modrá barva, která bude na léto absolutně dokonalá a těším se, až jí dám nejen na ruce, ale i na nohy. Podle mě je tohle právě ten typ odstínů, kterých není nikdy dost, protože modrých jako takových je spousta, ale taková modra, která by byla něčím zajímavá - těch je málo. Tento odstín je unikátní a skutečně překrásný!

+
krásné letní odstíny 
dobře kryje již v jedné vrstvě (lepší jsou dvě)
rychlá aplikace (široký štěteček)
výdrž průměrná, poměrně dobrá
-
dělají bublinky ve více vrstvách

Hodnocení: 4,5/5
Laky seženete na Notino.cz
Já osobně měla Rimmel laky vždycky moc ráda a většina mi vyhovovala - včetně těchto. Pokud sháníte nějaké pěkné a originální odstíny na léto, které vydrží a nedáte za ně majlant, tak omrkněte nějaký odstín z Flip Flop Fashion kolekce, která se podle mě moc povedla a ty odstíny jsou vážně super. Za mě to jsou skvělé laky, které sice nesesadí OPI z první příčky mých oblíbenců, ale rozhodně se udrží na top trojce, protože poměr cena - výkon je neuvěřitelný a kromě drobných nedostatků to jsou téměř dokonalé laky.  

Jaké drogerkové laky máte nejraději?
Vyhovují vám Rimmel laky?

6 komentářů:

  1. Ta modrá barvička je krásná. Já mám nejraději laky od Essence. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám nejradši laky od Miss Sporty, ale ty, co mají uschnout po minutě :) jinak kartáček laků od Rimmelu mi také vyhovuje :) Vybrala sis nádherné barvy! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Rimmel má dobré laky a i tyto barvičky se k sobě překvapivě hodí, i když jedna je studená a rudá spíše teplejší. Také od Essence nejsou špatné gel laky. I v drogerii se dají najít povedené kousky :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Ten červený jsem si pořídila, protože mi došel klasický červený odstín, který mi prostě chybět nemůže a já jsem s novinkou od Rimmelu velmi spokojená :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger