27. června 2018

Bourjois | Eye Catching Řasenka a Fix na Oči

Krásnou středu vám všem,
dnes tu pro vás mám článek na dva nové produkty Bourjois, které jste již možná někde zahlédli, neboť už od pohledu působí velmi atraktivně. Je to řasenka a linky na oči ve fixu od Bourjois řady Eye Catching, která se u nás nedávno objevila poprvé a já měla možnost vyzkoušet tyto dvě novinky. Já osobně miluju řasenky, zkoušení nových stylů kartáčků a různých provedení, proto jsem se na testování velmi těšila a dnes vám tedy přináším informace z mých dojmů nejen z řasenky, ale i fixy na linky. Takže teď už jdeme rovnou na to. 


 Začnu Eye Catching řasenkou, která je určená pro objem řas a je zajímavá svým kartáčkem, který má z jedné strany delší plastové štětinky a z druhé delší a navíc je ještě prohlý tak, že s ním můžete natočit jak spodní, tak horní řasy. Mě osobně nepřijde, že by prohlé kartáčky měly o tolik výraznější rozdíl v tom, jak natočí řasy a zkrátka mi přijde, že to velký vliv nemá. Co někomu může vadit je to, že na špičce kartáčku se chytá dost řasenky, což musíte utřít téměř pokaždé a vím, že několik lidí tohle na řasenkách nesnáší. Kartáček bych navíc přirovnala k Benefit They're Real, který má velmi podobný typ štětinek a musím přiznat, že i efekt řasenky je téměř totožný. 

Výdrž je skvělá, celý den vypadá stejně, a upřímně to je můj nejoblíbenější aspekt na tomto produktu, protože já mám problém s tím, že se mi skoro každá řasenka obtiskává na víčko, což dokáže naštvat, pokud máte hezky nalíčené oči a obtisknutá řasenka celý efekt zničí. Každopádně tahle to nedělá a dokonce se ani nedrolí i přesto, že je to poměrně hutná konzistence řasenky, které se často mají tendenci drolit. Kromě toho se také velmi snadno odličuje, ať už micelárkou, olejem nebo dvoufázovým odličovačem - nemusíte oči dřít, protože jde dolů snadno.

Řasenka je skutečně vhodná pro objem, a tím, že můžete použít kratší a delší štětiny si můžete vybrat, které vám vyhovují a například já používám ty kratší pro horní řasy, a delší pro spodní a efekt je skutečně jak kdybych použila They're Real!. Obávám se, že pokud máte kratší řasy a hledáte i něco, co vám je prodlouží, tak tohle není ta správná volba. Schopnost (ne)prodloužit je jediný rozdíl od již zmíněné Benefit řasenky, což je jediný důvod, proč já bych si řasenku nekoupila znovu, protože požaduji i menší prodloužení, neboť na mém levém oku mám z nějakého důvodu kratší řasy. 

Druhým produktem, o kterém vám povím jsou Eye Catching oční linky v peru, což je můj oblíbený způsob linek, protože fixy a pera ušetří mnoho času a považuji je za nejvhodnější pro začátečníky. Tohle sice nejsou nejlepší linky, které jsem vyzkoušela, ale myslím si, že můžete sehnat i horší linky za vyšší cenu, což považuji za plus. 

Hrot fixy je velmi zajímavý, neboť je ve tvaru hrotu šípu, který vystupuje z tenké části do klasického hrotu. Logiku v tom moc nevidím, ale samotný hrot, který k aplikaci linek potřebujete je super a jde s ním vytvořit jak tenká, tak silná linka a dostanete se s ním až k vnitřnímu koutku oka, což s některými fixy nejde tak snadno, jak třeba s tímto. Aplikace je tím pádem snadná, trvá chvíli a pokud máte s linkami zkušenost, tak zabere pár minut nebo dokonce vteřin.

Důvod, proč jsem téměř tento produkt vyhodila byla jeho pigmentace. Při prvních dvou použitích byly linky spíše šedé, krytí nebylo dobré a skutečně jsem měla vztek, když jsem si dělala linky, protože mi přišlo, že nejen že krytí je hodně slabé, ale také výsledný efekt ze mě dělá zombie. Linky se musely hodně rozepsat, stálo mě to dvě aplikace a několik čar přes ruku, abych pero rozepsala a mohla si udělat sytě černé linky. Pigmentace je momentálně extrémně sytě černá a není ani matná, ale ani lesklá a hodí se tím pádem k jakémukoliv stylu líčení. 

Výdrž linek je průměrná, stačí pár slz nebo pot a je možné, že se vám linky rozmažou. Není to výdrž nijak zvláštní, protože to není voděodolný produkt, tak nemůžete očekávat velkou výdrž v mokrých podmínkách, ale samotné nošení je v pohodě, linky vám vydrží celý den v perfektním stavu pokud chodíte třeba do práce nebo školy, kde víte, že se nijak nezpotíte nebo nenamočíte. Odličování je snadné a trvá pár vteřin, dokonce stačí i jen voda a linky jdou dolů. 


Musím se přiznat, že jsem ze začátku myslela, že tuto recenzi ani psát nebudu, protože by nebyla kladná a já raději píšu o dobrých produktech, protože ty špatné většinou vytřídím dříve, než je stihnu třeba nafotit. A také si myslím, že je nutno zopakovat to, že i v tomto případě platí pravidlo: co sedí mně, nemusí sedět tobě a vice versa. 

Jak jsem již říkala, myslím si, že oba produkty jsou výborné a obecně jim nemám moc co vytknout, skutečně je doporučuji a myslím si, že jakmile je vyzkoušíte, budete je mít stejně v oblibě jako já. Ačkoliv si myslím, že seženete v této cenové relaci i lepší produkty, tak bych řekla, že koupě litovat nebudete. Já si osobně našla cestu k Burjouis až nedavno, dříve mi značka nepřišla atraktivní a produkty jsem spíše přehlížela ale momentálně mám několik oblíbenců, které používám denně.

Už jste zaznamenali někde tuhle novinku? 
Jaký styl očních linek vám vyhovuje nejvíce, gel, fix, tekuté....?

7 komentářů:

  1. Práve dnes som dostala tieto dva produkty a čím skôr ich musím vyskúšať :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle výrobky jsem viděla na instagramu, ale zkušenost s nimi nemám. Nejvíce mě zaujala řasenka, oční linky nepoužívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Bourjois mám moc ráda ale řasenky jsem od této značky nezkoušela, mám ráda takové typy kartáčku u řasenek :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenky mají fakt výborné, měla jsem jednu a nadmíru spokojená. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger