11. května 2018

MOTD | Soft Summer Glam Look With TheBalm Products

Krásný pátek vám všem!
Dnes tu pro vás mám další líčení, tentorkát jedno velmi neutrální, aby se tu střídaly barevné i neutrální varianty a mohli si vybrat i ti, kteří neholdují barvičkám a bláznivinám jako já. Dnešní look je velmi jemný neutrální, na který nepotřebujete mít extra odvahu, stačí jen teplé odstíny a trpělivost a vykouzlíte i něco takovéhleho, co může vypadat jako profesionální líčení. Pokud vás tedy zajímá, jak jsem toto líčení vytvořila a jaké produkty značky TheBalm použila, tak čtěte dál. 


 Toto líčení spočívá v tom, že přes sebe vrstvíte několik stínů do té doby, než budete spokojení a je to spíše takové hraní s barvama, než striktní postup. Já osobně začala tím, že jsem vzala velký chlupatý štětec, na který jsem namíchala odstín Matt Lopez z Matt(e) Trimony paletky a zároveň Bodacious z Nude Dude, a kombinaci těchto odstínů jsem jemně začala dávat do ohybu oka. Jakmile jsem měla načrtlý tvar líčení a bylo dobře ztracené, ale zároveň hloubka stínů byla ideální, tak jsem vzala odstín Built opět z Nude Beach a dala ho prstem přes celé pohyblivé víčko a ztratila do jemně do před chvílí vytvořených kouřovek. Poté jsem opět vzala chlupatý štětec a nabrala tmavě hnědý odstín Brazen, který jsem dala do vnějšího koutku oka a malinko ztratila do stínů, které tam již jsou. Tento krok dodá líčení hloubku a bude vypadat plastičtěji. Tento odstín také naberu na menší štětec a dám ho pod spodní řasy a malinko ztratím a přidám opět trošku Built, aby líčení bylo hezky propojené. Nakonec už jen vezmu zkosený štětec, na který naberu odstín Reed z Matt(e) Trimony a udělám s ním kouřovou linku, kterou udělám tak, jako by to byla klasická černá. Nakonec líčení jen oživím rozjasňovačem Mary-Lou ve vnitřním koutku oka, nahodím řasenku a mám hotovo. 

Products used:
TheBalm Meet Matt(e) Trimony [shades: Lopez, Reed]
TheBalm Nude Beach [shades: Brazen, Bodacious, Built]
TheBalm Mary-Lou Manizer Highligter
TheBalm MadLash Mascara


Jaká kosmetická značka je vaší srdcovou záležitostí?
Jaký je podle vás ideální letní 'glam' look?

6 komentářů:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger