21. května 2018

Bourjois | Healthy Mix Řada

Krásné pondělí vám všem, 
pravděpodobně jste si všimli toho, že momentálně nejsem aktivní jak na sociálních sítích, tak ani na blogu a věřím, že mě pochopíte, když vám řeknu, že momentálně jsem ve stresu kvůli zkouškovému období a proto, že v práci začala sezóna extrémního nárůstu povinností. Proto se předem omlouvám za to, že v následujícím měsíci budu pravděpodobně aktivní velmi málo. V rámci prokrastinace jsem ale sepsala dnešní článek, v kterém recenzuji několik produktů Bourjois z Healthy Mix řady. Tyto produkty mám doma už nějaký pátek a používám je prakticky denně, již několikrát jsem se o nich zmiňovala na blogu i Instagramu, ale ještě jsem jim nevěnovala samostatný článek, což jsem se rozhodla konečně napravit, neboť si zaslouží svůj vlastní recenzový článek. Takže dost povídání a konečně se na to vrhneme. 

Začnu tím, čím se typicky začíná, než na tvář dáte makeup, což je podkladová báze. Musím se přiznat, že já na na primery nebo silikonové báze vážně nejsem a spíše mě obtěžují, než že by mi nějak dělaly službu, ale od té doby, co jsem si pořídila Hangover od Too Faced jsem dala bázím opět šanci a tím se mi otevřely dveře i k této Bourjois bázi. Co mě zpočátku celkem odrazovalo byla právě ona mírně silikonová konzistence, která je sice na pleti příjemná, ale při aplikaci mi vadí, že je taková klouzavá a vy máte pocit, že makeup z ní půjde spíš dolů, než aby mu přinesla nějaké benefity. Každopádně v případě této báze tomu tak není skutečně ty benefity převyšují její mínusy a proto jí hodnotím jako produkt, jehož koupě litovat nebudete.

Začnu tedy tím, co mě na bázi baví nejvíce a tím je to, že pleť krásně vyhladí a pokud máte třeba větší póry v oblasti nosu jako já, tak tato báze vaší pleť velmi slušně vyrovná a vyplní póry a tvář tedy vypadá mnohem více vyphotoshopovaná, než kdybyste použili pouze pudr. Vzhledem k tomu, že pleť nemám nijak extra suchou, tak nemohu posoudit, jak se chová na sušších místech, ale co jsem vypozorovala je to, že se na mastnější T-zóně chová stejně, jako na mých sušších tvářích. Velkou výhodou považuji to, že na mastnější pleti se naopak chová jako pudr a pleť je poměrně dost matná, a tudíž můžete buď pudr vynechat a nebo ho použít o dost méně. Tento efekt tedy nedrží celý den, bohužel, ale takových 8 hodin je vaše pleť určitě zmatněná, ale zároveň nevypadá mdle. 

Makeup bohužel nijak neovlivňuje v délce výdrži ani v tom, za jakých podmínek se na tváři udrží, takže pokud byste tento produkt kupovali za tímto účelem, tak budete zklamáni. Rozhodně není voděodolný a pokud se například zpotíte, tak půjde dolů. Pokud se také přenesete přes to, že je tato báze kluzká a celkem silikonová, a pořídíte si jí za účelem toho, že pleť budete mít vyhlazenou a kvůli snížení používání pudrových produktů, tak budete nadšeni. 
Hodnocení: 3,5/5



Co v teplejších dnech používám je pouze báze, někdy ani tu ne, a dám jen Healthy Mix pudr přes celý obličej. Vzhledem k tomu, že jsem se již stihla opálit, tak můj tmavší odstín mi vůbec nevadí, protože na mou opálenou pleť je naprosto super - není příliš do červena, je to takový neutrální hnědý odstín, který pleť udělá vzhledově nejen opálenější, ale především zdravější a nepříliš matnou, což je na léto a do teplých dnů ideální!

Balení pudru obsahuje i labutěnku, takže ačkoliv já na tyhle přiložené štětce k paletkám nebo v tomto případě labutěnkám k pudrům nejsem, tak tuto jsem si nechala, protože mi to přijde jako super věc na cestování. Krytí pudru je takové nižší a vlastně toho ani moc nezakryje, spíše pleť sjednotí a ta pak vypadá zdravá a 'dokonalejší'. Za velké plus považuji to, že nezvýrazňuje póry ani suchá místa, ale skutečně se jen soustředí na to, aby pleť byla matná a sjednocená.

Pro aplikaci používám velký kabuki štětec, ale lze použít i nějaký, kterým dosáhnete většího krytí, já pleť spíše přepudruji a tím končím, nesoustředím se úplně na preciznost a vyšší krycí schopnost. Co možná někomu bude vadit je to, že při použití štětců poměrně dost práší, což mě osobně nevadí a jsem na to zvyklá, ale myslím, že je nutné to zmínit.

Výdrž je na tomto pudru asi to nejlepší - on drží vážně skoro celý den (8 hodin určitě, poté záleží samozřejmě na počasí, ale pokud se nepotíte a je normální den, tak vydrží až těch 12 hodin) a skutečně vydrží matný! Málokterý pudr, který jsem vyzkoušela zvládl vydržet celý den matný a nevyžadoval přepudrovat, tenhle to zvládá a proto ho miluju i na nošení sám o sobě. Rozhodně si myslím, že je tohle ideální produkt pro nenáročné nositele makeupu, kteří spíše chtějí to sjednocení a vypadat tak nějak 'lépe', aniž by potřebovali drahé produkty nebo jich mít doma stovky. 
Hodnocení: 5/5
Pro ty z vás, kdo preferují sjednocení pleti nad krytím je tu je Healthy Mix BB Krém, který já do nedávna neměla vůbec ráda právě proto, že krytí je velmi nízké, ale s příchodem teplých dnů a zároveň zvýšení ranní vyčerpanosti jsem zjistila, že BB Cream je naprosto bezvadný pro dny, kdy nahodím jen obočí, řasy ale pleť nevypadá úplně ideálně, takže jen sjednotím tímto krémem, který jí zároveň dodá taková zdravý dojem, a proto, že má mírně rozjasňovací schopnost, tak pleť vypadá jakoby na ní žádný produkt nebyl, což ocení určite spoustu z vás, především nižší věková kategorie.

Jak jsem již zmiňovala, tento BB krém je naprosto úžasný pro sjednocení pleti a zakrytí drobných nedokonalostí. Pokud máte třeba zarudlé tváře, nějakou diskoloraci pleti nebo momentálně se vám objevil nějaký pupínek, tak tento BB krém má tu schopnost pleť sjednotit a mírně zakrýt tyhle věci, které by zakryty být měly. Co oceňuji na mém světlém odstínu 01 Light je to, že i když není příliš světlý, jak se na fotce může zdát, tak mi pleť rozjasní velmi střídmě, což se na běžné nošení hodí a ušetří vám to práci s rozjasňovačem. Já občas používám tento BB krém pouze pod oči, když je chci projasnit, ale vím, že během dne budu cvičit (=vypotím celou svou existenci) a nechci mít zbytečně vrstvu makeupu, tak pouze hodím tento produkt pod oči, čímž mi je projasní a zároveň sjednotí problematická místa, která jsou v mém případě právě v okolí očí. 

Výdrž je střední, 6-8 hodin, do vrásek moc nezalézá, pouze pokud dáte produktu příliš a nezapudrujete ho. Ve spojení s korektory (třeba pod očima) si moc nerozumí a nějak se s žádným nechce na pleti "zžít", což je divný popis, ale zkrátka nejde popsat, jak se chová, protože jsem to ještě nezažila. Doporučuji tedy používat pouze jako jediný produkt - kromě báze, kterou pod sebou snese a naopak se mi zdá, že na ní vypadá lépe. 
Hodnocení: 4/5
Posledním produktem, který je zároveň mým obrovským objevem je rozjasňující Healthy Mix makeup v odstínu N55, který je sice malinko tmavší než moje pleť, ale spojení se světlým korektorem se s ním dá pracovat, ale nyní, když jsem opálená, mi už odstín sedí dobře. Musím se přiznat, že od produktů s názvem "rozjasňující" se držím daleko, ale vyzkoušením tohoto produktu jsem byla poučena, že rozjasňující produkty můžou být super.

Jako první zmíním rozhodně krytí, které je takové střední, možná nižší střední, ale i přesto mám dojem, že má schopnost najít na pleti místa, která potřebují zakrýt a je zakryje. Nevím jak to dělá, ale například pod Catrice makeup musím na nedokonalosti používat korektor - u tohoto produktu to není třeba, protože je zakryje velmi dobře a to nemá až tak velké krytí. To je podle mě velké plus, které ocení především ti z vás, kdo nepoužívají denně stovky produktů a mají rádi minimalismus. S tímto makeupem si vystačíte a ani korektor potřebovat nebudete.

Konzistence je taková mastnější a rozhodně stačí velmi málo produktu, aby vám vystačil na celý obličej. Výdrž je klasická, nijak výjmečná, řekla bych cca 8-10 hodin s tím, že po těch 6 hodinách chce kolem nosu přepudrovat. Do vrásek téměř neleze a dobře si rozumí i s korektory napříkad pod oči, s nimiž se dá do pleti snadno a rychle zapracovat a vypadá to stále velmi přirozeně. Jediná oblast, v které mi tedy dělá neplechu a zalézá do vrásek je kolem pusy, kde mám 'smile lines' a v těchto místech si ho musím během dne často kontrolovat.

Musím upozornit na to, že momentálně mám pleť o dost sušší, než jsem mívala a T-zóna se mi mastí o 90% méně, proto hodnotím tento makeup z pohledu normální - sušší pleti a chci říct, že pro mastnou pleť tohle rozhodně nebude. Tím, že je projasňující, tak na pleti vážně vypadá leskle, což může vyhovovat jen sušší/normální pleti, protože na ní to vypadá jako přirozený lesk, kdežto u mastného typu by to vypadalo doslova jen jako mastná pleť. Pokud máte ať už mastnou jen T-zónu, tento makeup bych vám nedoporučovala. 
Hodnocení: 5/5
Pro koho je tedy řada Healthy Mix vhodná? Rozhodně si myslím, že nesedne tolik mastnějším typům pleti, možná ještě kombinované pleti, která ale bude potřebovat hodně pudru v mastnější oblasti. Doporučuji proto tyto produkty (kromě pudru, který je vhodný, jak jsem již zmiňovala, i pro mastnou pleť) především normálnímu nebo suchému typu pleti, neboť tyto produkty na pleti dělají nádherný 'dewy finish', který momentálně tolik letí. K Bourjois kosmetice jsem si kdysi nemohla najít cestu, ale momentálně se musím přiznat, že není den, kdy bych alespoň jeden produkt nepoužila! Všechny tyto produkty dělají nádhernou pleť, která vypadá vážně zdravá, tak, jak evokuje název a proto dávám plusové body za to, že Bourjois svými názvy nedělá falešnou reklamu. 

Preferujete matný, nebo 'dewy' finiš?
Máte zkušenosti s Healthy Mix řadou?

6 komentářů:

  1. i keď mám trochu mastnejšiu T zónu, tak by som túto radu vyskúšala, lebo taký ten zdravý efekt na pleti sa mi veľmi páči :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Já preferuji hlavně matný finish, protože mám s leskem pleti docela problém. Zkušenosti s touhle řadou sice nemám, ale vypadá skvěle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Od této značky mě docela láká makeup, takže bych ráda určitě vyzkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Z této řady používám pudr a patří mezi moje velké oblíbence :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento makeup naprosto miluji a patří mezi me svaté grály :) Zboznuji totiž dewy finish a i ma problematičtější pleť si s nim skvěle sedne :) Jinak ostatní produkty jsem zatím nezkousela :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  6. Konečne dobrá, komplexná recenzia na tieto produkty! Už som o nich čítala veľa ale nikde to nebolo tak dobre podané. Ďakujem

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger