4. května 2018

MOTD | Barevné Jaro ● Sunrise Paradise

Krásný pátek vám všem! 💋
Jaro je ideální období na to, abyste do svých líčení zakomponovali trošku barev. Pokud se toho nebojíte a máte „koule“ na pořádný barevný nářez, tak dnešní líčení je přesně pro vás. Já celou zimu nosila teplá, ale nepříliš výrazná líčení, až jsem se bála, že už na takovéhle divočiny nebudu mít odvahu, ale jaro přišlo a já opět podlehla barvičkám. Pokud vás tohle líčení zaujalo, a nevíte jak na něj, nebo jen chcete vědět, jaké produkty jsem použila, tak čtěte dál.


Postup tohoto líčení je velmi snadný, jako všechny looky, které na blog dávám, trik je pouze v tom, abych je vytvořila odstínama, které jsou nějak zajímavé a správně a pořádně je rozblendila, což dělá ten dojem složitého a časově náročného líčení – v tom je ten trik a když se naučíte aplikovat tyto způsoby, každé vaše líčení bude vypadat profesionálně.

Já v tomto případě začala tím, že jsem přes celé víčko dala bílý základ, na němž tento typ neonových či pastelových stínů vynikne, na což jsem použila NYX Jumbo Pencil v odstínu Milk. Poté jsem dávala oční stíny od toho nejsvětějšího žlutého odstínu z paletky Sleek Acid, který jsem plochým štětcem dala přes vnitřní třetinu víčka. Poté jsem sáhla do oranžové z téže paletky a posadila ji na prostředek víčka a zároveň kousek přes žlutou, čímž jsem vytvořila jemný přechod. Nakonec jsem sáhla po růžové z Masquerade paletky od Juvia’s Place a dala jí na vnější, zbylou třetinu víčka. Tento odstín jsem zároveň dala podél ohybu oka a fluffy štětcem blendila pomalu směrem ven, čímž jsem kouřovky mírně nafoukla. Když jsem byla spokojená s tím, jak je stín rozblenděný, stáhla jsem ho také pod spodní řasy. Poté jsem vzala tmavší fialový stín, také z Maquerade paletky, a vnitřní koutek malinko ztmavila. Tento stín jsem dala také podél spodních řas menším štětcem, abych líčení bylo vice plastické.

Pokud nejste spokojeni s přechody, vezměte si huňatý štětec a naberte jím požadovaný odstín a ťupkejte (neblenděte krouživými pohyby!) přes přechody mezi stíny a tím líčení dáte více „dohromady“. Nakonec do vnitřního koutku můžete dát zlatý rozjasňovač, já dala Amrezy od Anastasia Beverly Hills a zakončila líčení bílou tužkou na waterline. Umělé řasy by toto líčení posunuly o level výš, ale pokud chcete líčení na denní nošení jako já, tak vám postačí jen řasenka. A nyní už máte hotovo.
Products used:
NYX Jumbo Eye Pencil (Milk)
Anastasia Beverly Hills Amrezy Highlighter
Sleek Acid Palette
Jouvia’s Place Masquerade Palette
Bourjois Adjustable Volume Mascara

Líbí se vám kombinace těchto barev, nebo to je moc velká divočina?
Jaké líčení je momentálně vaše nejoblíbenější? Barevné, nebo neutrální?

6 komentářů:

  1. Líčenie je krásne, ale na bežný deň určite divočina :D No na nejaký festival super.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle líčení se ti velmi povedlo!! Plné jara!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Je to vážne kŕasne! Na mna moc odvážne pretože môj vzťah k tieňom nieje až taký pozitívny ale vyzerá to super! Zaujimalo by ma ako by to vyzeralo na mne.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je tak nádherné, velmi se ti líčení povedlo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger