30. dubna 2018

10 Kosmetických Nutností Na Jaro A Léto

Krásné pondělí vám všem! 💋
Dnes tu pro vás nemám typickou recenzi, ale za to tu mám deset krátkých recenzí produktů, které tohle jaro/léto potřebujete přidat do své kosmetické sbírky, pokud je tam ještě nemáte. Já  si každoročně neúmyslně vyberu své oblíbence, které často používám a téměř je neobměňuji a produkty, které vám tu dnes ukážu jsou přesně tyto oblíbenci, které už považuju za nezbytné



#1 Bourjois Healthy Mix BB Cream & Pudr

Tyto dva produkty používám neustále a éměř každý den od té doby, co vysvitlo sluníčko a já chytla první bronz. Vzhledem k tomu, že Healthy Mix BB Cream dělá velmi přirozený efekt a pleť pouze krásně sjednotí, vzhledově vypadá zdravější a zářivější, tak to je přesně to, co mi evokuje léto. Žádný full-on glam makeup s plným krytím, ale něco, co mi jen zakryje zarudlá místa a sjednotí diskolorace, a když mi nestačí tato jemná krycí schopnost, jen přidám korektor, který mi pomůže dosáhnout toho krytí, které potřebuji. Healthy Mix pudr je už jen formalitka, kterou potřebuji jakožto člověk s mastnou pletí. Tenhle je navíc malinko tmavší a tudíž mi stačí velmi malé množství v oblastech kde bronzuji a automaticky vypadám zdravější a především jako z dovolené. Za mě jsou tyto dva produkty rozhodně must have! 

#2 TheBalm Meet Matt(e) Hughes dlouhotrvající matné rtěnky 

Pokud je nějaký produkt, který bych si vzala na opuštěný ostrov, tak by to byla tekutá rtěnka TheBalm Meet Matt(e) Hughes. Díky sadám mini rtěnek mám doma spousty odstínů a mezi mé nejnošenější patří Loyal, Charming, Faithful, Sincere a Adoring. Nejen, že tyhle rtěnky vážně drží výborně a téměř je nemusíte během dne opravovat, ale ty odstíny jsou neuvěřitelné a dokonalé. Není to žádná divočina, ale i přesto si tu najdou oblíbence i ti, kteří mají rádi výraznější barvičky. Rtěnky nevysušují, jsou komfortní a velmi snadno se aplikují. Ostatně, na blogu jsem o TheBalm produktech napsala už tolik recenzí, že pravděpodobně znáte tuhle písničku nazpaměť a pokud ne, recenze si přečtěte zde

#3 Rexona Maximum Protection & Dove Original 

Antiperspiranty a deodoranty jsou v létě nutností. Tyto dva jsou moji oblíbenci, které používám snad denně a nemám potřebu je měnit. Rexona deodoranty mě baví už spoustu let a i když občas sáhnu po nějakém jiném, žádný mi neudělá tak dobrou službu, jako právě tyto. Voní skoro celý den, zabrání extrémnímu pocení (což se hodí, období "koláčů" je tu, což znamená vyhýbání se šedým topům :D) a proto patří mezi moje svaté grály. Dove udělá také skvělou službu, jen vydrží vonět pouze pár hodin a proti pocení nepůsobí vůbec, avšak je to příjemnější pocit, když ho aplikuji. Ani jeden z těchto produktů nezanechává bílé skvrny na černém oblečení.


#4 Garnier hydratační krémy a masky na obličej

Na Garnier masky i krémy jsem v minulosti již pár článků napsala (najdete zde), takže to shrnu velmi stručně a krátce. Já osobně přešla ve své skincare na netestovanou a vegan z 95%, ale občas se mi doma objeví produkty, které netestované nejsou a o ty se většinou podělím se svou mamkou a když třeba zrovna nepoužiji svůj Lush hydratační krém, tak sahám po mamky Garnier Botanicals. Musím říct, že z drogerie to je nejlepší hydratační krém pro smíšenou pleť (ačkoliv uvádí suchou a citlivou) a je velmi příjemný. To samé sheet masky, které jsem si oblíbila a ráda je používala, neboť jsou velmi relaxační a i když s pletí neudělají zázraky, i ta extra hydratace nad rámec vaší denní péče je fajn, když venku svítí slunko a pleť je sušší.

#5 Catrice Lashes To Kill řasenky

Tyto novinky od Catrice v podobě Lashes to Kill řasenky ve voděodolné i nevoděodolné verzi jsou momentálně mé největší objevy. Nejen že řasenky mají výbornou výdrž - což je u té voděodolné logické, ale tam bych jen zmínila to, že je vážně hodně voděodolná a dostanu jí dolů jen dvoufázovým nebo jiným olejovým odličovačem. U té běžné je výdrž velkým plusem, protože díky tomu, že má takový hustý kartáček, tak mi řasy nádherně prodlouží a ačkoliv je moc nezahustí, tak si myslím, že dělá výbornou službu. Samozřejmě je jasné, že řasenka nesedne všem, protože všichni máme jinou představu o tom, co by měla dělat, pro mě je ale prodloužení dostatečný důvod abych si je oblíbila. Nevoděodolná verze byla zpočátku velmi mokrá, až jsem si myslela, že poletí do koše, ale zhruba po pátém použití se to dalo do pořádku a mohu ji nyní bez problému používat. PS. Obě řasenky dělají stejnou službu co se týče vzhledu řas, jen voděodolná drží lépe. 

#6 Carmex nebo Blistex uzdravující balzámy na rty 

V parných dnech trpím na popraskané rty stejně jako v zimě a léta je mým společníkem buď Blistex nebo Carmex. Já mám momentálně opět můj oblíbený mintový kalíškový, který mi přes noc vždy rty zahojí a do druhého dne jsou krásně vyživené, jemné a často i uzdravené. Pokud chcete tip na nějaký vážně dobrý balzám, tak doporučuji právě tyto dvě značky, které se mi osvědčily nejvíce jako uzdravující. Ty, které třeba jen dobře chutnají nebo vypadají jsou Eos, Yves Rocher nebo Astrid, které hydratují také velmi dobře, jen nemají tu schopnost popraskané rty zahojit.

#7 Makeup Revolution Ultra Brow Arch & Shape 

Tento produkt patří mezi moje svaté grály. Je ideální na cestování, rychle se s ním pracuje a je to zkrátka univerzální pomocník na vaše obočí. O čem je řeč? O tužce a fixe na obočí v jednom od Makeup Revolution (recenze zde) Arch & Shape, což je jeden z nejgeniálnějších produktů na obočí vůbec. Tuha tužky je měkká a velmi rychle se s ní pracuje, netrhá chloupky a má hezký studený podón, a i když poměrně rychle ubývá, za ty peníze to je vážně luxusní produkt. Druhá strana, na které je fixa je užitečná pro nás, komu neroste obočí všude kde by mělo. Trošku mi vadí, že podtón je zde teplý a skoro až do žluta, ale dá se s tím pracovat tak, že to není nakonec ani poznat. Pokud si nepotrpíte na instabrow a sháníte spíše něco na cesty a něco, s čím vám aplikace nezabere sto let, tohle je produkt pro vás. 

#8 Makeup Revolution Conceal & Define



Nedavno jsem na blog napsala recenzi tohoto korektoru (přečtěte si ji zde), kde jsem na něj pěla ódy, takže se tu nebudu rozepisovat zdlouhavě o tom, co umí. Mě osobně nevadí to, když korektor není o tři odstíny světlejší, protože ho používám spíše na zakrytí nedokonalostí a rozjasnění je pro mě sekundární, a to i v oblasti očí, kde spíše zakrývám ty moje kruhy, na což je ideální. Není to jeden z těch těžkých korektorů, ba naopak, je velmi jemný a přesto vysoce krycí, nezalézá do vrásek a je velmi komfortní. Pro ty, kteří ani makeup nepoužívají ale občas zakrývají nedokonalosti je to skvělá volba! 

#9 OPI Laky na nehty

Jak víte, tak OPI laky na nehty miluju a nedám na ně dopustit a nenosím skoro žádné jiné, což jsem zmiňovala ve spousty článcích (najdete zde). Odstín jako Got Myself Into A Jam-Balaya nebo My Very First Knockwurst jsou překrásné odstíny, které podtrhnou dokonale opálenou pleť. Pro třpytkofili a fajnšmekry bude odstín Sunrise...Bedtime! dokonalým chameleonem, protože jeho třpytky háží všechny možné odstíny a to z něj dělá unikátní lak. Pokud hledáte nějakou značku laků, která vydrží vážně v dobrém stavu několik dní, skvěle se lakuje (krytí v maximálně dvou vrstvách), rychle schne a prodává se v nádherných originálních odstínech, OPI je ta pravá značka, po které se musíte mrknout.

#10 Invisibobble

Horké letní dny si žádají jediný účes - culík. Nebo vlastně dva, ještě drdůlek - na tyto účesy potřebujete ale pouze jednu jedinou nejlepší gumičku, která netahá vlasy a tou je Invisibobble. Já osobně nepoužívám jiné gumičky už asi pátým rokem a koupila jsem snad desatero balení v minulosti a určitě i do budoucna koupím další. Pokud máte řídké nebo husté vlasy, pokud je máte suché nebo mastné, tahle gumička je zázrak - je hloupé vychvalovat takový doplněk do vlasů, ale skutečně poznáte rozdíl, především pokud vám vadí "bolest vlasů" po nošení culíku celý den, nebo vás obtěžují ty otlačené gumičky po delším nošení, tahle to nedělá a proto jí tolik miluju. A když se vytáhne, stačí jí jen zalít vroucí vodou a ona se opět smrskne. 

Jaké produkty jsou pro vás nutností do letních dnů? 
Který jeden jediný kosmetický produkt byste si vzali na opuštěný ostrov? :D 

3 komentáře:

  1. Já jsem si teď hodně oblíbila antiperspiranty od Rexony. Jsou asi jediné, které mi zabírají a je to taky výrobek, který bych určitě brala na opuštěný ostrov. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Na mě spíše vůbec nefunguje rexona, ale naopak Dove :) Ten mám fakt hodně ráda :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Shodneme se na gumičkách Invisibobble, které používám na drdol. Jiné gumičky mi ho neudrží :-D laky od O.P.I. mě lákají už mnoho let, na tohle léto si nějaký krásný veselý odstín už opravdu musím, musím koupit!! :-) Super článek!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger