6. dubna 2018

MOTD | Jarní Šeříkové Líčení

Krásný pátek vám všem!
Abych si ze začátku trošku postěžovala, tak mi jen dovolte říct, že nechápu, že už je duben. Tenhle rok utíká nebezpečně pomalu a ačkoliv jsem ráda, že se sluníčko navrátilo i do našich končit, trošku mě stresuje to, jak rychle plyne den za dnem a já nestíhám čím dál více. Každopádně, teď už k dnešnímu článku, což je jedno barevné jarní líčení, které je podle mě dokonce i nositelné na jakoukoliv příležitost, neboť je to halo look vytvořený kombinací fialových stínů a stříbrného až metalicky bílého stínu. 


 Tento look je ve skutečnosti snažší, než se zdá. Zkrátka blendícím štětcem načrtnete nejprve hnědým stínem líčení, později ztmavíte fialovým odstínem ve vnitřní i vnější třetině oka, tak, aby uprostřed zbylo prázdné místo. Jakmile máte tuto část a jste s ní spokojeni, tak plochým štětcem dáte  metalicky fialový stín přes celé víčko tak, aby přechody byly všude velmi jemné a stíny do sebe byly hezky rozblenděné. Nakonec vezmete jen stříbrný nebo metalicky bílý stín, který dáte do středu víčka, čímž vytvoříte halo look. Ten samý postup aplikujte pod spodní řasy, přidejte téže metalicky bílý nebo stříbrný rozjasňovač do vnitřního koutku a zakončete linkou. A máte hotovo. 

Products used:
Juvia's Place Masquerade Palette
Kat Von D Tattoo Liner
Jeffree Star Skin Frost Ice Cold
Bourjois Volume Reveal Mascara

Chcete na blogu raději neutrální a běžně nositelná líčení, nebo takovéhle divočinky? Nebo to střídat?

5 komentářů:

  1. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi ten čas strašně rychle utíká. Já se podívám velmi ráda na každé tvé líčení, protože je vždy nádherné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:) krásne fotky:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger