11. dubna 2018

Anastasia Beverly Hills | DipBrow Pomáda Na Obočí

Krásnou středu vám všem!
Dnes tu mám po delší době recenzi na produkt na obočí, který používám posledních pár měsíců každý den. Jestli je jedna oblast kosmetiky, kterou nerada měním, když mi produkt sedne, jsou to produkty na obočí. Když se přestala vyrábět moje oblíbená zkosená tužka od BHCosmetics, byla jsem donucena (:D) vyzkoušet několik různých stínů na obočí, tužek, fix, gelů až jsem se konečně odhodlala vyzkoušet profláklý dipbrow pomade od Anastasia Beverly Hills


Abych začala jako vždy, tak začnu obalem a celkově balením produktu. Pomáda je ve skleněném kalíšku s tvrdým plastovým víčkem, které působí velmi odolně a nebála bych se s pomádou kamkoliv cestovat. Upřímně jsem se zpočátku obávala, že produkt bude hned vypotřebovaný, protože balení není až tak velké (4 g), ale jakmile jsem začala pomádu používat, všimla jsem si, že i velmi malé množství stačí pro namalování obou obočí, tudíž ubývá velmi pomalu a nyní mám obavy spíše opačné, že než stihnu kalíšek vypotřebovat, tak mi vyschne. Tím se dostávám k jedné velmi důležité informaci a to je to, že je nutné kalíšek pokaždé perfektně zašroubovat a při používání ho mít otevřený minimálně, protože při kontaktu se vzduchem má tendenci rychle vysychat a museli byste to zachraňovat kokosovým olejem.

Anastasia Beverly Hills je cruelty free a většina produktů je veganských, a pokud vás tato značka doposud minula, tak asi žijete někde v jeskyni, neboť instagramová sláva všech ABH produktů na obočí stále ještě nevymřela a troufám si říci, že patří mezi nejpoužívanější a snad i nejoblíbenější produkty na obočí. Mimo to vyrábí spoustu jiných, profesionálních, kosmetických produktů jako jsou nádherné paletky, rtěnky nebo dokonce rozjasňovače a tvářenky. Cenová kategorie je mírně vyšší, ale zde je nutné mít na paměti, že produkty nejsou z levného plastu a jsou vážně kvalitní. 

Vzhledem k tomu, že Anastasia Beverly Hills je profesionální kosmetická značka, tak se nemusíte bát toho, že by vám neseděly odstíny. Je jich vážně tolik na výběr a dokonce i s různými podtóny, že si vybere každý, od blondýnky přes brunetku až k zrzkám. Pokud válčíte s odstíny produktů na obočí, doporučuji ABH rozhodně omrknout - a nejen dipbrow - protože máte vážně možnost vybrat si ten správný odstín. Já si vybrala Dark Brown, což je studená tmavě hnědá, která na první pohled vypadá hodně tmavě, avšak se dá zpracovat a aplikovat tak, aby nebyla tak ostrá a ačkoliv já osobně miluju kontrast světlých vlasů a tmavého obočí, tak občas udělám velmi přirozený a jemný look. 

Co vás bude na konci zajímat asi nejvíce, bude samotná aplikace a výdrž. Jako první znímím velmi důležitou věc, kterou jsem se dozvěděla až dlouho poté, co jsem již pomádu začala používat. Abyste získali řidší a poddajnější konzistenci produktu, tak je nutné ho zahřát (v dlani) před každým použitím, aby trošku zkapalněl a tím pádem nedělal cucky nebo nevypadal flekatě při aplikaci. Pokud sledujete instavidea, především těch z browtutoriálů, tak víte, že na dipbrow je nutné mít správný štětec. Já používám rovnou tři, Zoeva Wing Liner (317), Morphe M215 a Real Techniques z brow setu. Vám rozhodně bude stačit jeden, doporučuji především Real Techniques, který je krásně pevný a jde to s ním nejrychleji a nejsnadněji.

Nyní tedy k výdrži produktu na obočí - musím říct, že jsem dávala této pomádě zabrat, téměř pokaždé, když jsem jí měla (a stále mám) na obočí. Když cvičím a jsem extrémně zpocená, tak jen minimálně se po stranách rozteče, což je ale snadné spravit uchošťourem a nikdo nic nepozná. Sprchu už tolik nevydrží a rozpije se, respektive mírně rozmaže a už to není úplně ono. Proto si nejsem jistá, jak by vydržela pomáda třeba bazén nebo dovču u moře (hodlám ozkoušet), ale myslím si, že rozhodně neskončíte s katastrofálním rozmazaným obočím přes celý obličej, ale ani s kompletně smytým obočím, a na druhou stranu ani s perfektním instabrow. Výdrž hodnotím výbornou na běžné používání, co se týče vlhkých podmínek, tam bych už spíše řekla, že je průměrná. 

+
super každodenní výdrž 
cruelty-free, vegan značka
spousta odstínů na výběr 
pomalá spotřeba, ačkoliv hodně zůstává na štětci
lze s ním vytvořit "instabrow" ale i přirozený look
-
musíte produkt zahřát před použitím
není voděodolný

Hodnocení: 4,5/5
A konečně hromadně odpovím na otázku, která mi chodí pokaždé, když dám na svůj instagram jakoukoliv fotku produktu ABH. Nejen dipbrow, ale spoustu dalších produktů této značky seženete na BeautyBay, kde neplatíte clo a poštovné je zdarma na objednávky nad 30 Euro. 

Já vám dipbrow velmi doporučuji, ale nejsem si jistá, že sedne všem, protože aplikace je, jak jsem řekla, trošku složitější a vyžaduje určitý stupeň kosmetické zdatnosti (a výbavy, co se týče štětců). Každopádně vám garantuji, že pokud se pro dipbrow rozhodnete, litovat rozhodně nebudete. Tak,  já doufám, že vás dnešní hodně obsáhlá recenze bavila a k něčemu vám byla, neboť já při vybírání a rozhodování mezi produkty na obočí od Anastasie jsem velmi tápala, a žádná recenze neměla všechny body, které jsem potřebovala vědět, proto jsem se dnes velmi snažila, abyste tu našli všem, co vás potenciálně může zajímat. 

Jaký produkt ABH chcete zkusit?
Jaké produkty na obočí jsou vaše nejoblíbenější?

4 komentáře:

  1. Tuhle kosmetickou značku vůbec nepoznám, ale už jen kvůli té aplikaci a rychlejšímu vysychání mě výrobek moc nezaujal. Já na obočí používám tužku od Essence a s tou jsem velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Jak už jsem ti psala na ig, tak pomádu používám už taky nějaký měsíc a lepší produkt na obočí jsem neměla.
    Opravdu se vyplatí investovat do něčeho takového. Já jsem si k pomádě objednala i zkosený štětec od ABH a s tím jsem taky moc spokojená.
    Z beautybay objednávám hlavně, když jsem teď v Irsku, protože druhý den mi balíček přijde a všechny produkty odpovídají popisu, kvalitě i ceně.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od ABH brow wiz a je taky bezvadný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger