2. dubna 2018

Inspirace | Produkty V Black Friday Akci

Krásné Velikonoční pondělí!
Dnes tu pro vás mám připravený neobvyklý článek, v kterém bych se s vámi chtěla podělit s produkty v akci na Notino.cz v rámci slev Black Friday. Já osobně slevy miluju, ne v tom smyslu, že čekám až je můj oblíbený produkt v akci, ale třeba vidím, že e-shop má nějaké slevy a většinou nakoupím i věci, které nepotřebuji. Proto jsem se rozhodla, že vám dám tipy na produkty, které mě v těchto slevách zaujaly a třeba vás nalákám také na nákup - já už mám totiž objednáno. 


#1 Yves Saint Laurent Black Opium Parfém 

Pokud tento blog již nějakou dobu sledujete, nebo jste již četli mou recenzi, víte, že Black Opium je jeden z mých nejoblíbenějších parfémů a už mám třetí lahvičku. Nyní je v akci, takže pro mě to je jasný signál pro koupení parfému do zásoby. Pokud jste na sladší, intenzivnější vůně, tak tohle musíte mít - nebo alespoň ozkoušet v parfumerii, protože podle mě to je nejvíce sexy vůně, kterou jsem kdy doma měla a kdybych šla na důležité rande, tak volím jedině tento parfém. . 

#2 Glamglow Powermud 

Tato Powermud čistící a pečující maska je na mém wishlistu již nějakou dobu, protože mě už dávno nalákala Lucinka, která na ní tehdy pěla ódy a já její koupi právě neuvěřitelně dlouho odkládala, ale myslím, že díky slevě si jí konečně pořídím. Tahle je totiž narozdíl od Supermud by měla méně vysušovat a   naopak více zbavovat černých teček. Pleť je navíc hydratovaná, což oproti stažené a vysušené pleti po aplikaci Supermud by přišlo vhod, především po téhle protivné, dlouhé zimě. 

#3 L'Oréal Wild Stylers Sprej Pro Beach Waves

Sprej na beach waves. Potřebuji dodávat něco dalšího? Teď na jaře a brzy i s příchodem léta to je pomalu nutnost, pokud máte rády ten styl ledabylých vln, který z vás udělá prakticky Hollywoodskou hvězdu. Já mám moc ráda beach spray od Aussie, naopak mě velmi zklamal ten od Balei, který mi vlasy slepoval, tenhle ale vypadá velmi dobře a myslím si, že by byla škoda nevyužít této akce, pokud víte, že sprej využijete.

#4 Weleda Skin Food Hydratační Krém

Světe div se, já, člověk s mastnou pletí, se po této dlouhé zimě začal loupat a mít extrémně vysušené tváře a Weleda Skin Food již několik let patří mezi mé oblíbené pomocníky na cokoliv suchého - ruce, nohy, tvář, jakékoliv jiné místo na těle.. tohle je zkrátka univerzální pomocník, který je výborný na péči o pleť a pokožku, kterou perfektně hydratuje a stará se o ní vážně výborně. Pokud trpíte na vysušenou pleť, tak tohle je přesně pro vás. 

#5 Nuxe Multifunkční Suchý Olej Se Třpytkami

Já si svůj Nuxe multifunkční suchý olej již pořídila (a sepsala recenzi), a šetřím si ho právě na léto, až budu hezky opálená, protože ten třpytivý efekt rozzářené pokožky je naprosto neuvěřitelný a geniální, takže pokud chcete vypadat na slunci jako bohyně a zároveň mít perfektně hydratovanou pleť, tak tuhle akci si nesmíte nechat ujíž. Já jsem absolutně unešená z toho, jak výborně hydratuje ale zároveň vážně udrží pokožku tak rozzářenou, ne mastnou, a zkrátka třpytící se jako kdybyste zrovna měli profesionální photoshoot pro Vogue. 

#6 Bath&Body Works Stress Relief Vonná Svíčka

Svíčky svíčky svíčky. Taky je milujete? Já neustále střídám svíčky a vonné vosky, protože miluju, když přijdu domů a hezky to tam voní. Moje tělo je pak mnohem zrelaxovanější a můžu fungovat lépe, než když prostě byt nijak nevoní. Já osobně miluji svěží vůni a Clean Cotton od Yankee Candle patří mezi mé největší oblíbence (tato svíčka je v akci také!) ale Stress Relief od Bath&Body Works mě velmi zaujal tím, že by měl být svěží díky eukalyptu a mátě a navíc uvolňovat vaší mysl a zbavit vás stresu. No není tohle super? To se bude hodit na zkouškové, které je již v dohlednu! 

#7 Victoria's Secret Passion Street Tělový Sprej 

Opět se budu opakovat, ale pokud mě sledujete už nějakej ten pátek, tak vám neušlo to, že miluju tělové spreje od Victoria's Secret. Na blogu se již objevilo několik recenzí tělových sprejů, které jsem  doposud milovala všechny a proto, že mi dochází můj současný sprej, tak jsem do košíku hodila Passion Street a vy se určitě na blogu dočtete, jak mi sedl. Pokud ale nechcete čekat na recenzi, tak pojďte do toho se mnou a také si tento sprej pořiďte v akci.

Mějte nádherný den a snad vás dnešní článek inspiroval k tomu, abyste si udělali menší radost s příchodem jara. 💋

3 komentáře:

  1. Weleda krém bych si ráda pořídila :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Super výběr. Black opium je také můj hodně oblíbený parfém a souhlasím s tvým popisem, je to prostě taková sexy vůně :-)
    Skin Food od Weledy doporučuji, je to snad jediný krém který si kupuji stále dokola.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  3. Black Opium je dokonalá vůně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger