13. dubna 2018

MOTD | (Velmi) Barevné Jarní Líčení

Krásný pátek vám všem,
dnes tu mám připravené jedno jarní a velmi barevné líčení, které jste již pravděpodobně viděli na mém instagramu a já děkuji za několik milých zpráv o tom, že líčení se vám líbí. Já se musela hodně držet, abych nesáhla opět po teplých oranžových odstínech, které používám neustále, ale ve finále si myslím, že jsem vytvořila zajímavé a neobvyklé líčení, které rozhodně vyžaduje nějaké ty koule na to, abyste ho vyvětrali. Já nemám problém s tímto vyjít ven, ale pohledy pár lidí mě opět utvrdili v tom, že jsme stále konzervativní společnost, nejen co se makeupu týče. Takže v dnešním článku najdete návod na to, jak přitáhnout několik pohledů na ulici, tímto líčením. 

Líčení, jako je právě to dnešní, se může od pohledu zdát velmi složité a časově náročné ale opak je pravdou. Spočívá to pouze v tom, že musíte pod neonové stíny dát bílý podklad, já použila mou oblíbenou NYX Jumbo Eye Pencil v odstínu Milk, na kterou se neonové stíny velmi dobře chytají. Poté jsem vzala Sleek Acid paletku a pomalu začala víčko vybarvovat - začala jsem žlutou ve vnitřním koutku a posunovala se postupně až k tmavě fialové v očním záhybu. Doporučuji neonové stíny spíše "naplácávat" štětcem, než je šmudlat, protože šmudláním nikdy nevybudujete tu správnou intenzitu. Jakmile jste spokojeni s horním víčkem, opakujte totéž i pod spodními řasami a líčení zakončete rozjasňovačem do vnitřního koutku a linkou, já použila bílou, abych líčení ozvláštnila, ale černou také nic nezkazíte! A máte hotovo. 

Products used:
NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
Sleek Palette in Acid
TheBalm Mary-Lou Manizer
NYX White Liquid Eyeliner
Bourjois Adjustable Mascara


Omlouvám se, že dnešní fotky nejsou úplně ideální, bylo ošklivé počasí na focení a mě prostě nešlo udělat ten správný a pořádný snímek. Snad se vám líčení líbí i tak, a dejte mi do komentářů vědět, jestli mám barevná líčení tvořit častěji. 

Mějte krásný pátek! 💋 

5 komentářů:

  1. Náhodou se ti fotky moc povedly! Já bych si do takových barviček netroufla, ale moc hezky se na to dívá, takže určitě uvítám i nějaké další :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nádhera, tohle se ti povedlo. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Já nejsem tak odvážná na podobné líčení, ale moc se mi líbí. Takže klidně dávej další, ráda se podívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Já tvé líčení vždy obdivuji a opět krásné! Moc se mi líbí, jak jsi udělala nevšední bílou linku :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger