12. prosince 2017

Vánoční soutěž | Tři Balíčky - Tři Výherci

Krásné úterý vám všem,
dnes končí soutěž na mém Instagramu, ale proto, že jsou Vánoce, tak tu pro vás mám připravenou další soutěž. Tentokrát budou tři balíčky a tři výherci, takže budu mít možnost podarovat více z vás, tudíž vy máte větší šanci na výhru. Tak jdeme na to.. :) 


První balíček obsahuje:
Astrid Beauty Elixir Noční a Denní krém
Astrid Beauty Elixir Pleťový olej
Tetesept sůl do koupele
Astrid 4x balzámky na rty

Druhý balíček obsahuje:
Lirene Dokonalé nohy - hydratační maska na nohy
Tetesept 2x sůl do koupele
Astrid 4x balzámek 


Třetí balíček obsahuje:
Lirene Sametově hebké ruce - hydratační maska na ruce
Tetesept 2x sůl do koupele
Astrid 4x balzámky na rty

Pravidla:
1. Sledovat mě zde přes GFC
2. Sledovat můj Instagram
3. Váš email ve tvaru nikolamills_email.cz 
(nahraďte "@" jiným znakem, aby vám nechodily spamy)
4. Jaký balíček chcete vyhrát - 1., 2., nebo 3.? 

Budu kontrolovat splnění všech bodů, takže komentář, který vyberu a nesplní jeden z bodů je automaticky diskvalifikován a bude vylosován další výherce. Soutěž končí o půlnoci 19.12.2017.


Hodně štěstí!

21 komentářů:

  1. Zde sleduji jako Kris Týnka
    na insta jako Kris.tyn.ka483
    mail: kristynaslapakova_seznam.cz
    nejvíce se mi líbí balíček č. 3

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce mě bavi balíček číslo 2 a 3 :) kasparovazdenka95_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. GFC Jana Nováková, Instagram Jana Jiříková.
    Líbí se mi první balíček.
    philosoraptorka_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji zde jako Klára Odehnalová, na instagramu jako klaraodehnalova.
    Líbí se mi 2 balíček.
    klara.odehnalova1_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková, na IG jako ssimka.2007. mail: ssimka_centrum.cz
    Líbí se mi nejvíce první balíček.

    OdpovědětVymazat
  6. Gfc, instagram Eva Richterová
    Ervulenka_seznam.cz
    Líbí se mi druhý balíček

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Veronika Pospíchalová
    IG: tookky888
    vera.p_centrum.cz
    Balíček č. 1

    OdpovědětVymazat
  8. GFC katka.sucha567, IG: katka.sucha567, Katka.sucha567_gmail.com, Balíček č. 3.

    OdpovědětVymazat
  9. gfc ig elizabeth greenova tomanova.katerina_centrum.cz cislo 1

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Miška
    IG Misa.pavlikova
    Misa.Pavlikova15_gmail.com
    Balíček číslo 3.

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Vendula janků
    IG kutr27
    kutrovavendula_seznam.cz
    A prosila bych balíček č.1

    OdpovědětVymazat
  12. GFC - Petra Brázdová
    Instagram - petrabrazdova84
    brazdova.p_seznam.cz
    Chtěla bych vyhrát balíček č. 1.

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Lusy
    Instagram: lusyvaclavikova
    va.lucinka_seznam.cz
    Přála bych si balíček č. 1.

    OdpovědětVymazat
  14. dobrý den, GFC:Barbora Červenková, IG: CervenkaObecna. líbí se mi balíček č. 2 :)cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ig: natalii_21, email: natalie.faberova_gmail.com
    Balíček č. 1

    OdpovědětVymazat
  16. Juj, Astrid má oblíbená kosmetika.
    Gfc Lenca
    Ig lencakl
    lencaklimova@seznam.cz
    Balíček c. 1

    OdpovědětVymazat
  17. Hlavně, ze si opakuji, nevkladat zavináč a stejne ho tam vložím.

    OdpovědětVymazat
  18. Moc krásná soutěž a líbil by se mi balíček č.1
    GFC Genevra, instagram Life by Martina, genevra43_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Andrea P, darling_andrea
    a.pocepicka_hotmail.cz
    balíček číslo dva :-)

    OdpovědětVymazat
  20. ahoj , gfc nikola benko
    n.princess@azet.sk (mne spamy chodia 100 za den :D takze no problemo)
    a balicek jeden si prosim :)

    OdpovědětVymazat
  21. GFC+ IG Mirka Škampová
    balíček č. 1
    miuka12_seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger