4. prosince 2017

TheBalm | Meet Matt(e) Hughes - Sada Mini-Rtěnek II.

Krásné pondělí vám všem,
v minulém článku, kde jsem vám radila s kosmetickými dárky pod stromeček, jsem zmiňovala sadu mini-rtěnek od TheBalm. Kdo mě sleduje již déle, tak mohl již dávno na blogu vidět recenzi první  Meet Matt(e) Hughes sady, kterou mám doma už nějaký pátek a používám všechny rtěnky velmi často. Proto jsem se rozhodla svou sbírku mini-rtěnek rozšířit, a vzhledem k tomu, že tato sada obsahuje odstíny, které doma ještě nemám, tak jsem se rozhodla pro druhou tuto sadu, z které ještě žádné odstíny nemám.

Jelikož jsem již psala recenzi na tuto sadu, tak jsem se rozhodla to tentokrát pojmout trošku jinak, místo klasické "recenzovité" struktury. Povím vám něco o tom, jak a kdy se vyplatí si tuto sadu pořídit, popíšu vám přesně výhody i nevýhody, ukážu vám swatche a povím vám něco o konkrétních odstínech. 

Jak víte, já TheBalm miluji a patří mezi moje nejoblíbenější značky kosmetiky, a většina produktů se stala mým svatým grálem, avšak se musím přiznat, že jejich tekuté rtěnky pro mě nejsou až tak atraktivní záležitostí, avšak vzhledem k tomu, že u nás to jsou jedny z nejkvalitnějších a nejlépe dostupných matných rtěnek, tak bych se s váma podělila o mé zkušenosti. 

Romantic

Nádherná sytá červená, která se bude hodit ke každému líčení. Je spíše studená, hodí se nejen na zimu, ale i v létě bude vypadat nádherně. Tato rtěnka se nemusí ani vrstvit, či přetírat vícekrát, protože je výborně pigmentovaná.  

Faithful

Moc povedená malinovo-jahodová barvička, která je spíše na té výraznější straně, hodí se spíše k teplejšímu líčení, případně vypadá nádherně třeba jen k jemnému líčení, kdy na sebe strhne pozornost svou neobvyklostí. Velmi unikátní odstín, který jen tak nikde nevidíte. 

Affectionate

Na každodenní nošení se hodí dva typy odstínů - světlé nude, nebo tmavší nude, blížící se k fialovým odstínům. Já mám velmi podobný odstín od Lime Crime, Faded, ale ten je malinko světlejší. Tenhle je nádherně sytý, je to taková borůvkovo-malinová barvička, která je také takovým hybridem, hodící se ke každému líčení, které vás napadne. 

Reliable

Tohle je taková... kakánková hnědá barva, skvělá na podzim a vlastně i zimu. Moc zajímavá barva, kterou určitě jen tak nenajdete a můžete jí třeba ještě využít k nějakému grunge, či 80's líčení, protože mě připomíná osmdesátá léta, kdy hnědé rtěnky byly velkým hitem. Myslím si, že tahle rtěnka, ačkoliv na swatchi nevypadá nijak přepichově, tak na rtech naopak vypadá velmi zajímavě a neobvykle. 

Brilliant

Moc krásná a neobvyklá barvička, je to taková peachy-nude, která podle mě bude úúúžasná na jaro i léto, samozřejmě se dá ale využít i teď. Je to taková světlejší broskovo-malinová barvička, která je hodně unikátní a možná nebude sedět každému právě tím, že jak je hodně nevídaná, strhne na sebe dost pozornosti. 

Charismatic

Další kakánková, tentokrát ale světlejší, spíše do oranžova a rozhodně neuvěřitelná barvička. Já se do ní hodně zamilovala a musím říct, že mi velmi připomíná Stockholm od NYXu, ale s milionkrát lepší výdrží. Tahle barva na rtech nepůsobí tak výrazně, ale naopak spíše velmi přirozeně, ačkoliv se odstín zdá na první pohled takový extravagantní. 

Obecně o těchto rtěnkách... 
Já vždycky, když mluvím o Meet Matt(e) Hughes rtěnkách, tak pěju ódy na výběr odstínů a stále si za tímto názorem stojím. Řekla bych, že TheBalm se opravdu vyzná ve vytváření originálních a neobvyklých produktů, nejen mezi paletkama, rozjasňovači či řasenkami, ale také právě mezi rtěnkami. Můžete zde totiž najít nejen spousty krásných nude odstínů (např. Sincere či Committed), ale i milovníci tmavých vampy odstínů (Adoring), nebo právě neobvyklých, nádherných odstínů, které jen tak někde neuvidíte (Brilliant). Pokud sháníte nějaké neovyklé a neotřelé odstíny, neváhala bych a omrkla právě nějaké z těchto rtěnek.

Výdrž je jedna z nejlepších, co jsem u tekutých rtěnek zažila. Na první příčce se stále drží Lime Crime, na druhé místo bych zařadila právě Meet Matt(e) Hughes rtěnky a třetí místo by patřilo Too Faced Melted Matte. Ačkoliv nejsou úplně otěruodolné, tak vydrží rozhodně takových 7 hodin s tím, že pokud jen pijete, tak rty budou vypadat stále stejně. Na rtěch malinko vysušují, obzvlášť pokud je vrstvíte. Všechny odstíny jsou skvěle pigmentované, a víceméně nepotřebují žádné úpravy, jako je třeba přetírání, či vrstvení. Pouze po jídle vám uprostřed rtů pravděpodobně rtěnka zmizí, ale to vyřeší právě přetření. Pokud vrstvíte více jak dvakrát, počítejte s tím, že se vám rtěnka bude drolit. 

Co někdo může považovat spíše za mínus je mentolová parfemace, která se ze začátku zdá velmi silná. Já jsem si již na tuto vůni zvykla, a už jí ani nevnímám, ale někomu by to mohlo přijít jako "moc", ačkoliv během pár minut ze rtů tento mentolový pocit i vůně zmizí, pouze je výrazně cítit při aplikaci. Já si na tuto vůni zvykla a přijde mi jako příjemný doplněk rtěnky. Další věcí je to, že tyto mini-rtěnky jsou opravdu mini (1,2 ml), což může být výhodou pro ty z vás, kdo nosí menší kabelky. Já si třeba často hážu rtěnku do peněženky, protože se mi tam skvěle vejde, a celkově si myslím, že je to velmi skladná a travel-friendly velikost

Proč se vyplatí tuto sadu koupit? 
Protože obsahuje 6 mini rtěnek, takže máte za skvělou cenu možnost vyzkoušet několik odstínů, které byste jinak neměli možnost vyzkoušet, protože byste si museli koupit plnou velikost. Také je to ideální dárek k Vánocům třeba kamarádce, která má ráda matné rtěnky, nebo jen preferuje výdrž. 


+
výborná výdrž
mentolová vůně
pestrý výběr odstínů
velikost (hodí se do kabelky) 
možnost vyzkoušení více odstínů
-
malinko vysušují
při vrstvení se drolí

Hodnocení: 4/5
Zakoupíte na Notino.cz
Já osobně nemůžu říct jediné špatné slovo vůči těmto rtěnkám. Patří jednoznačně mezi ty nejlepší, jaké jsem kdy vyzkoušela, a ať už mluvíme o odstínech či komfortu, myslím, že patří i obecně mezi nejlepší. Velkou výhodou je to, že můžete sehnat jakýkoliv odstín velmi snadno, nemusíte objednávat ze zahraničí, ale největší výhodou takovéto sady je to, že máte možnost vyzkoušet několik odstínů a to za velmi rozumnou cenu.

Jaký finiš vás u rtěnek baví nejvíce? 
Jaké tekuté rtěnky považujete za ty nejlepší?

3 komentáře:

  1. ach, tak tie sú krásne :) páči sa mi, že je to sada, pretože sa častokrát neviem rozhodnúť pre jeden odtieň :) mňa ešte stále drží matná mánia rúžov, i keď nie úplne, pretože potom zvyknú pukať a droliť sa :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou opravdu nádherné a dost mě tato značka láká. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Po těch jsem pokukovala taky, no odolala jsem :D Ale když teď vidím ten článek.. Bože můj :D Jsou krásný, nejvíc se mi líbí odstín Romantic, ten fakt nemá chybu :) Já mám nejradši matný finiš, i když teď na zimu nejsou úplně ideální vzhledem k tomu, že vysušují :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger