15. prosince 2017

MOTD | Vánoční Třpytivý GLAM Look

Krásný pátek vám všem,
dnes tu mám pro vás opět jedno líčení, které jsem vytvořila speciálně k příležitosti oslav Vánoc. Já nejsem ten typ člověka, který se ke stromečku líčí extra výrazně, neboť řasy a obočí je moje maximum, vzhledem k jídelnímu kómatu, ale i proto, že se líčím kdykoliv jindy. Každopádně, dnešní líčení vám může posloužit jako inspirace třeba na Vánoční večírek, či případně na normální nošení. Tak jdeme na to. 

Dnes bez postupu, protože líčen je velmi podobné tomu třpytivému, které jsem vytvořila před několika týdny, takže pokud chcete podobné líčení, s téměř totožným postupem, najdete ho zde



Products used:
NYX Face & Body Glitter in Gold
TheBalm Meet Matt(e) Trimony
TheBalm Mary-Lou Manizer
Urban Decay Naked Heat Palette
Kat Von D Tattoo Liner
Too Faced Better Than Sex Mascara

🎄 PS. Nezapomeňte se přihlásit do Vánoční soutěže o tři balíčky! 🎄
Jak si představujete ideální Vánoční glam look?

9 komentářů:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger