6. listopadu 2017

VICHY | Boj s akné s Normaderm detoxikační péčí

Krásné pondělí vám všem,
dnes tu mám připraveného zase něco ze skincare, což je něco, co tu dlouho nebylo. Já jsem o své problematické pleti mluvila na blogu několikrát v minulosti, takže si možná pamatujete, že pro mě je velmi těžké najít produkt, který by mi seděl dlouhodobě a udržovat pleť v dobrém stavu, takže pro mě jsou krémy a jiné pečující produkty absolutní peklo, protože málokdy najdu takový, který by mi seděl. Před pár měsícema mi pod roku přišla miniaturka tohoto Normaderm nočního detoxu od Vichy, a proto, že mě velmi zaujal jsem se rozhodla sáhnout po větším balení. Takže dnes na téma boj s akné a problematickou pletí... a jdeme na to. :)


Znáte už ten drill, začneme tedy opět balením. Tenhle noční detox má 40 ml, což není moc a upřímně před koupí mě právě tohle množství odrazovalo, ale teď to vidím jinak, protože mi přijde, že vzhledem k množství, které používám to je množství adekvátní. Stačí vám totiž malé množství (cca velikost hrášku) a to vám vystačí na celý obličej. Velmi snadno se roztírá, má takovou gelovou konzistenci a s malým množstvím si vystačíte na velký kus pleti. Velkým plusem je to, že se zapije tak do 3 minut, tím pádem se nemusíte bát, že by se vám třeba vlasy v krému patlaly. Tenhle detox je samozřejmě bez parabenů a obsahuje absorpční pudry, které mají za následek právě tu redukci kožního mazu, kterou mastná pleť produkuje. Parfemace je velmi příjemná a taková svěží,  trošku okurková a řekla bych, že je taková lékárenská.

Co tahle noční péče slibuje? 
-  redukci tvorby kožního mazu
- detox pleti
- rozjasnění
- bojování proti nedokonalostem

A co teda s vaší pletí udělá? Hned po prvním použití si všimnete toho, že máte pleť jemňounkou a příjemnou na dotek. Po pár dnech si všimnete že místa, kde jste měli pupínky nebo jiné nedokonalosti se začínají hojit a nebo případně i mizet. Pokud máte problém, jako já, že se vám takovéhle pupínky a nedokonalosti hojí třeba až měsíc, tak tahle péče to urychlí na polovinu, a brzy již bude fungovat jako prevence a pupínky se už ani tvořit nebudou. Když to porovnám s krémem na akné od Ryoru, který mi nic nedělal a naopak pleť podráždil, tak tohle je úplně jiná liga a musím říct, že ani koruny nejde litovat, když vám takhle pomůže. Momentálně mám pleť v nejlepším stavu, jako jsem už dlouho neměla a vděčím tomu jen téhle péči v kombinaci s Lush Enzymion krémem, který používám přes den. 

Já tuhle péči používala asi 2 týdny jako miniaturku, což mi velmi viditelně zlepšilo pleť a dala jsem si asi týden pauzu, kdy jsem krém nepoužívala a pleť se mi pomalu zase horšila, a jakmile jsem začala krém zase používat, tak zlepšení bylo znatelné. Tohle mi jen potvrzuje to, že vážně funguje a ačkoliv nepočítám s tím, že by mi akné úplně vyléčila a prakticky změnila můj typ pleti, jsem ráda že alespoň po dobu používání funguje dokonale a nemusím se vztekat nad tím, kolik pupínků na čele mám. Je také pravda to, že pleť se mi mastí mnohem, mnohem méně a tím pádem vypadá i lépe když nosím makeup, protože nemusím pudrovat v průběhu dne 6x. 

Musím říct, že mě ale malinko zklamalo to, že ačkoliv tahle péče slibuje zmenšení pórů a rozjasnění, což zní velmi zajímavě, tak právě tyhle dva sliby nedodrží a přesto, že péči používám pravidelně, tyto dvě věci jako jediné vážně nedělá. Předpokládám, že hlavním důvodem koupi tohoto produktu ale bude spíše to, že redukuje tvorbu mazu a postará se o nedokonalosti, než že by očekávali rozjasnění a menšíí póry. Ale myslím, že i tak si to vykompenzuje tím, že zbytek plní na jedničku a o pleť se postará vážně skvěle. 

+
příjemná parfemace
rychle se zapíjí do pleti
stačí málo produktu na celou tvář
už během 3-4 použití vidíte rozdíl
dělá pleť velmi jemnou a příjemnou na dotek
-
slibuje zmenšení pórů = nesplňuje

Hodnocení: 5/5
Zakoupíte například zde
Já osobně moc zkušeností s Vichy nemám, protože jsem vždycky měla za to, že je to značka zaměřující se spíše na zralou pleť, ale v poslední době jsem hodně koukala po internetu a zjistila jsem, že by mi spoustu produktů mohlo sedět, takže pokud máte podobný typ pleti - aneb pleť, která se vám mstí za to, že se o ní snažíte pečovat nebo co - tak vám dopočuji omrknout tuto Normaderm řadu, nebo jiné Vichy produkty, protože si myslím, že se v nich najdete. Mě se doma teď nahromadilo pár produktů téhle značky, které budu testovat, jakmile dopotřebuji svou současnou skincare, takže se můžete těšit na další články na téma péče o pleť s akné.

Jak bojujete s akné/pupínkama vy?
Jaký produkt od Vichy jste zkoušely naposled vy? 

3 komentáře:

  1. Já popravdě také ještě Vichy nezkoušela, ale ráda bych mrkla na tuto řadu. :) A něco bych si pořídila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle krém od Vichy je snad jediná věc, která mi sedí a kterou jsem si koupila opakovaně. Je vážně dobrý :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ja túto celú radu Normaderm milujem! používam ju síce lokálne, pretože nie celú pleť mám mastnú a problémovú, ale akonáhle sa mi vyhodí nejaká vyrážka, nasadzujem Normaderm :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger