24. listopadu 2017

NYX | Face And Body Glitter & Glitter Primer

Krásný pátek vám všem,
proto, že plesová sezóna už klepe na dveře, rozhodla jsem se načasovat si tuto recenzi tak, abyste mohli na ples ještě třeba sehnat to, co vám do plesové výbavy chybělo, a jsou to třpytky. Kdo by nemiloval třpytky? Podle mě se hodí ke všemu, vypadají vždy dobře, nelze s nima nic zkazit a navíc jsou takovou třešničkou na dortu každého líčení. Takže dnes velmi krátce o NYX Face and Body třpytkách a o Glitter primeru, který vám vůbec umožňuje tyto třpytky nosit.  


Já si vybrala třpytky v odstínu Crystal, které mají stříbrnou barvu, ale hážou odlesky všech možných barev, takže vypadají luxusně k naprosto každé okolnosti. O těchto třpytkách není moc co říct, vypadají krásně nejen na očích, ale i na nehtech, kdy je stačí "posypat" přes nějaký lak a máte z něj třpytkatý topcoat, nebo na festivaly můžete třpytky smíchat s gelem na vlasy, dát si je na vlasy a máte  ten moderní hairstyle, kdy máte třpytky všude. Zkrátka, třpytky fungují skvěle, jako jakékoliv jiné třpytky, s tím rozdílem, že tyhle jsou velmi neobvyklé v tom, jaké odstíny hážou. 

Co se týče samotného primeru, tak ten si nemůžu vynachválit. Nejen, že už od pohledu vypadá tento primer jak ze země jednorožců, kde jsou všude duhy a na stromech rostou růžové cupcaky, myslím si, že má i unikátní schopnosti. Má jemnou a lepkavou konzistenci, která rychle zasychá, a lze přes ní dát i normální stíny - nejen třpytky - aby pořádně držely a skutečně, stíny drží naprosto výborně po celý den, bez jakékoliv ztráty na intenzitě, prostě drží jako blázen (dokonce bych řekla, že drží lépe, než s mou milovanou bází TheBalm Put a Lid On It). Když dáte primer na víčko, tak ze začátku hodně lepí, a právě díky téhle lepkavosti na něm drží třpytky úplně perfektně a téměř neopadávají ani v průběhu dne.

Já zkoušela dva způsoby aplikace, a to tak, že jsem dala klasicky primer + třpytky, což můžete vidět i dole na fotce, což je úplně v pohodě nositelná a ne moc výrazná varianta, a pak jsem zkoušela primer + třpytky + primer + třpytky a panečku, to byla jiná jízda. Myslela jsem si, že se mi pod štětcem budou třpytky umazávat z předchozí vrstvy, ale jelikož jsem počkala na první vrstvu aby zaschla, tak se mi pod rukama nic neumazávalo a drželo naprosto skvěle. 

A jak vypadají třpytky v akci?

Musím říct, že třpytky vypadají krásně v jakémkoliv provedení. Ať se rozhodnete pro úplný full on glam třpytivý look, tak budete vypadat dokonale, ale i pokud se rozhodnete udělat jen nějaký třpytivý akcent, tak to bude také boží. Výhodou je skutečně to, že třpytkama nikdy nic nezkazíte, ba naopak, dodáte jakémukoliv líčení šmrnc. 

Tip na nošení třpytek:

Naličte si prvně oči, protože třpytky hodně opadávají a mohly by tím pádem zničit váš make-up, který byste musely neustále "ometat" a tak dále. Rovnou udělejte to, že si nalíčíte prvně oči, a pak tváře jen otřete vlhkým ubrouskem, a nemusíte se o nic starat. 


Hodnocení: 5/5
Oba produkty seženete v buticích NYX (popř. stojánek NYX v Douglas parfumerii) 
Podle mě se rozhodně vyplatí mít doma nějaké takovéhle univerzální třpytky, které se budou hodit jako doplněk každého líčení (nejuniverzálnější barvy jsou stříbrná, zlatá, nebo taková co háže odlesky jako tento odstín), protože si s třpytkama můžete vyhrát a ozvláštnit jakékoliv líčení (nebo manikúru).  Za mě rozhodně palec nahoru NYX třpytkám, a určitě si do budoucna plánuji pořídit alespoň další 3 odstíny.

Nosíte rádi třpytky?
Jaké je podle vás typické plesové líčení? 

6 komentářů:

  1. To líčení je fakt nádherné :3 mě se podobné třpytivé moc líbí, ale já bych je asi měla všude kolem, jenom ne na oku :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Takovéto třpytky jsem nikdy neměla, ale docela mne lákají :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Třpytky jsou pro mě základ každého party/ plesového líčení, podle mě celý look vyzdvihnou úplně někam jinam :) A tyhle fakt vypadají skvěle!!

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné líčení! :) Až budu na nějakou párty či jinou slavnost potřebovat třpytky, tak už vím, jakou bázi na ně použít.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, tak tohle se ti povedlo, ty třpytky jsou nádherné. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je pecka! :) Moc krásné líčení :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger