22. listopadu 2017

Lush | Produkty z Vánoční a Halloweenské Kolekce

Krásnou středu vám všem,
dneska tu pro vás mám kratší článek, v kterém bych vám chtěla ukázat nějaké produkty z Lush, které se objevují každoročně ve Vánoční kolekci a já si myslím, že by mohly být skvělou volbou pro vás, kdo váháte ještě nad Vánočními dárky. Já osobně miluju Lush a za posledních pár let už jsem si našla pár oblíbenců, které si kupuji pravidelně, takže v dnešním článku se dozvíte, zda se vyplatí pořídit si něco z limitované Vánoční kolekce, nebo se stačí držet jejich běžně dostupného sortimentu. 


Magic Wand 

Tohle je doslova třpytivý zázrak. Nejen, že neuvěřitelně voní, ale když dáte tuhle kouzelnou hůlku pod proud tekoucí vody, tak vám ve vaně udělá super pěnu, která se kupodivu hned nerozplzne po hladině vody, ale docela dlouho se udrží. Pokud se vám zdá, že hůlka je drahá, tak si můžete říct, že mě osobně vydržela na čtyři použití, takže když si to spočítáte, tak zase tak drahá není. Navíc, voní strašně sladce, úplně bych to přirovnala k růžovým žvýkačkám od Orbit, nebo marshmallows, nebo  zkrátka k nějakým sladkostem. 

Co dělá? Mimo to, že udělá nádhernou pěnu, takovou tu bohatou bublinkovou pěnu, která voní  jemně a příjemně po dětských žvýkačkách, tak pěna také vydrží poměrně dlouho. Ačkoliv jsem nezpozorovala, že by nějak dělala hebkou kůži, nebo že by dělala nějaké zázraky, to se říct nedá, je to spíše čistě estetická záležitost, která vypadá krásně na pohled (ta rolnička? neříkejte, že to není cute!), voní nádherně, obsahuje třpytky a dělá super pěnu. Pokud si tuhle magickou hůlku budete kupovat s tím, že nebudete očekávat víc, než jen příjemnou vůni a super pěnu, tak nebudete zklamáni. 

Snow Fairy 

Předpokládám, že o Snow Fairy jste už všichni slyšeli. Je to asi nejvíce ikonický sprchový gel Vánoční Lush kolekce, a troufám si říct, že ta vůně z něj skutečně dělá neuvěřitelně úžasného společníka do sprchy. Tento sprchový gel v sobě má drobné třpytky, které se bohužel usazují na dně, a občas ani když lahvičku protřepete, tak třpytky nedáte zpátky "do oběhu" a prostě budou sedět na dně. Což je škoda, protože ačkoliv je to infantilní, mě se hrozně líbí, když se mi pak tělo třpytí, i po těch pár sekund, než to omyju. :D Já u většiny sprchových gelů neřeším, zda nějak hydratují, ale pokud je něco malinko dražší, tak očekávám, že splní svou službu lépe, než klasický gel z DMka za 30 Kč, a musím říct, že mi nepřišlo, že tento sprcháč plní nějakou extra výraznou hydratační službu,  nebo že by s pletí dělal viditelně nějaké zázraky. 

Jeho největším plusem je rozhodně jeho vůně, která je víceméně stejná jako u Magic Wand, jen zkrátka v tekuté podobě. Voní velmi sladce, velmi intenzivně a i tělo po něm relativně dlouho voní jako dětské žvýkačky. Co také oceňuji je to, že sprcháč provoní nejen vaši koupelnu, ale i vaší pokožky se celkem dlouho drží a vy pak voníte jako žvýkačková princezna. Konzistence je taková hutná, řekla bych až "gelová", která sice nepění úplně nějak ve větší míře, ale dobře se roztírá a poznáte, jaká místa jste již omyli. 

Goth Fairy 

A poslední tu mám jeden produkt z Halloweenské kolekce, což je Gothic Fairy, slisovaný olej, který z vás udělá třpytící se bohyni (nebo boha). Mě osobně tento produkt zaujal tím, že má v popisu práce natřpytit vaše tělo, a to mě velmi zaujalo. Když jsem poprvé třpytítko použila, přišla jsem si jako Edward ve Stmívání, protože mi přišlo, že ty malinké třpytky musí být vážně hodně výrazné, ale ve finále jsou vidět jen z různých úhlů, a nejsou nijak nápadné, takže se nemusíte bát, že byste se třpytítkem nemohli mazat každý den. Vůně gothické víly je velmi jemná, spíše slabší, ale velmi příjemná a taková svěží. Narozdíl od výše zmíněných sladkých vůní, tahle mi přijde spíše taková jemně květinová a není vůbec vtíravá. 

Co dělá, nebo k čemu je? Vzhledem k tomu, že je to slisovaný olej, tak je jasné, že od něj můžete očekávat hydrataci. Já jsem si po přečtení informace o produktu na internetu myslela, že zvládne nahradit tělové mléko či jiné krémy, ale bohužel, ačkoliv to je slisovaný olej, tak mi přijde, že hydratuje spíše jen tak, aby se neřeklo a rozhodně ne dostatečně. Osobně toto třpytítko preferuji spíše na ruce, dekolt, krk a třeba kotníky, když mám ohrnuté kalhoty, ale rozhodně nefunguje jako substituce běžných hydratačních produktů. PS. Třpytky se obtiskávají a otírají do oblečení, které se pak třpytí, ale nemusíte se bát, protože to jde normálně vyprat. A navíc,... komu by vadily třpytky. 

Jak Gothic Fairy funguje? Třpytítko normálně uchopíte do ruky (doporučuji v obalu, jinak vám pod prsty bude tát a bude vám klouzat), a místa, která chcete hydratovat prostě přejedete třpytítkem, který za sebou nechává jemnou pokožku, mírně hydratovanou a hlavně za sebou nechává třpytky, které vám zvednou sebevědomí až do nebe a budete si připadat jako korunovační klenot. 

Zakoupíte na lush.cz nebo v kamenné prodejně
Nemyslím si, že by tohle byly produkty, které nutně potřebujete, ale spíše to je něco, co vám vylepší takovou tu sobotní noc (nebo jakoukoliv jinou noc), kdy se naložíte do vany a uděláte si zkrátka večer sami pro sebe. Řekla bych, že Lush produkty mají tu schopnost vás svou vůní úplně přivést do tranzu, kdy máte pocit, jako byste se vznášeli na obláčku, což se mi potvrzuje s každým novým ozkoušeným produktem. Výše zmíněné produkty vám určitě doporučuji, není na nich nic, co bych jim mohla vytknout a svou práci dělají výtečně, ale rozhodně se nic nestane, pokud se rozhodnete si je nepořídit. :) 

Jaký Lush produkt máte nejradši?
Případně, jaký produkt byste chtěli vyzkoušet?
UložitUložit

3 komentáře:

  1. Tak z Lushe bych toho chtěla vyzkoušet snad milion. Všechno mi přijde něčím zajímavé a ty limitky jsou i hlavně krásné. Ale pokud něco z Lushe vyzkouším jako první tak to bude buď scrub na rty, nebo Big šampon - toho se nemůžu dočkat :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. No rozhodně bych ráda chtěla vyzkoušet nějaký šampon. :) A produkt do vany, protože Vánoce se blíží a čas relaxování také. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Snow Fairy som mala asi pred 2 rokmi a bol úžasný, určite si kúpim opäť v budúcnosti :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger