20. října 2017

Skull | Nejrychlejší A Nejsnadnější Halloweenské Líčení

Krásný pátek vám všem!
Dnes tu mám opět jedno z mých Halloweenských líčení, tentokrát to ale bude velmi jednoduché a rychlé líčení, které zvládnete i kdyby jste se rozhodli na poslední chvíli, že půjdete na Halloweenskou party. Já sama ho měla vytvořené během deseti minut, a navíc na něj nepotřebujete žádné extra pomůcky, jen to, co máte doma. Takže pokud chcete vědět, jak na tohle lebkové líčení, tak čtěte dá.


 Tohle líčení podle mě ani nevyžaduje vypsání postupu, protože je prakticky mluvící za sebe. Přesto vám povím alespoň ve zkratce, jak jsem ho vykouzlila.

Prvně jsem si vzala konturovací paletku Sleek, kterou jsem vykonturovala extrémně tváře. Pak jsem si vzala větší štětec na pudr, a konturovací stín přetáhla přes oči, nos, i pusu, takže tam, kam později budeme něco domalovávat. Tímhle tomu dáte trošku 3D rozmět a nebude to tak mdlý. Pak jsem si vzala tekuté linky Essence, kterýma jsem udělala obrys na nose a puse. Nos jsem vybarvila NYX Jumbo tužkou na oči a "zapudrovala" černým stínem. Teď konečně řada přišla na oči. Tam jsem si vzala paletku TheBalm Matt(e) Trimony, a černým odstínem udělala to, co vidíte. Moc jsem se s tím nepiplala, tohle není úplně líčení, na které si musíte dát záležet, aby vše bylo tip ťop. A máte hotovo, řasenku nemusíte dávat, jen jemně obočí vyplňte, pokud si ho upravujete a můžete vyrazit strašit lidi. Nebo na tu party, teda. :D 


Products used:
Sleek Face Contour Kit
TheBalm Meet Matt(e) Trimony (Ahmed)
NYX Jumbo Eye Pencil (Black Bean)
Essence Liquid Eyeliner Waterproof

Co říkáte na takovéhle snadné líčení?
Vytáhli byste ho vůbec na nějakou party, nebo to je "moc"?

3 komentáře:

  1. Když, k těm tvým naprosto úžasným očím jde snad všechno líčení :-). To já se svejma tmavě hněnedýma asi říct prostě nemůžu :-D Moc se mi to líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda zrovna nejsem zastánce halloweenského líčení, na které musím tunu věcí dokupovat, takže tohle je super nápad! Vypadá to i efektivně a co se lépe hodí k Halloweenu (kromě dýně samozřejmě :D) než lebka. ;)
    Katarina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger