27. října 2017

Quick Glittery Party Make Up

Krásný pátek vám všem,
dnes tu pro vás mám takové party líčení, které byste mohli zařadit i do Halloweenské edice, protože by se dalo označit jako "Barbie líčení", kdybyste přidali třeba růžovoučkou rtěnku a nasadili blond paruku, pokud nejste blond. Každopádně já si myslím, že je tohle tak univerzální líčení, že to můžete vyvenčit nejen na Halloween, ale i třeba ples, nebo jen nějakou party. Nebudu více zdržovat a jdeme rovnou na to. 



Začala jsem tím, že jsem si udělala počáteční kouřovky, samozřejmě intenzita záleží na vás, já zvolila spíše světlejší odstíny, které jsem v samotném ohybu oka malinko ztmavila. Nezapomeňte především na oblast pod spodníma řasama, která by neměla být úplně prázdná, takže doporučuji opakovat ten samý postup jako na horním víčku. Poté jsem dala rovnou rozjasňovač do vnitřního koutku a nyní přijde ta zábavná část - třpytky. Začnete primerem určeným pro tyto účely, a na víčko nanášíte třpytky. Doporučuji dělat makeup až na konec, protože třpytky budou hodně opadávat. A teď máte teoreticky hotovo, záleží jen na vás, zda přidáte ještě linku, kterou orámujete oko, nebo zakončíte líčení jen řasenkou.




Products used:
NYX Face&Body Glitter (Crystal)
NYX Glitter Primer
Kat Von D Tattoo Liner 
Gosh Rebel Eyes Mascara
TheBalm Meet Matt(e) Trimony 
Makeup Revolution Skin Kiss Ice Highlighter


K jaké příležitosti byste si vzali takovéhle líčení vy?
Preferujete spíše temné kouřovky, nebo máte rádi takovéhle třpytivé jemné líčení?

5 komentářů:

  1. Já bych si ho vzala na párty! :) jinak opět nádherně povedené líčení.

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si ho vzala někam na diskotéku nebo ples. Umíš pěknou linku.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  3. ja mám rada aj tmavé dymové oči, aj takéto trblietky :) ako kedy :)
    takéto si viem predstaviť napríklad na Silvestra :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Já ty tvá líčení miluji a toto je snad nejkrásnější, které jsem tu viděla :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Tie trblietky sú nádherné. Ja by som to brala takto na party :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger