9. října 2017

Mých 6 Oblíbených Podzimních Rtěnek

Krásné pondělí vám všem,
abych udržela krok s tím, jaké vibes článku na tomto blogu momentálně mám, tak jsem se rozhodla ukázat vám mých pět nejoblíbenějších rtěnek na podzim. Můj život je konstantní souboj nude rtěnek s těmi výraznejšími, především rudými vampy rtěnkami, což se projeví i v tomto článku, v kterém se snažím tento boj mít vyrovnaný. Já osobně nejsem zastánce teorie, že některé produkty jsou nositelné jen v určitém období a nosím (nejen) rtěnky podle nálady, takže to dnes berte s nadhledem a spíše jako inspiraci na dobré, kvalitní rtěnky, které jsou vhodné nejen na podzim


1. TheBalm Meet Matt(e) Hugh odstín Adorable

Tohle je nejvíce podzimní odstín, který můžete mít. Je to vlastně dupe Lime Crime Velvetine tekuté rtěnky v odstínu Wicked, který je stále mou nejoblíbenější rtěnkou z celé mé sbírky, ale vzhledem k tomu, že je hůře dostupný, tak jsem ho nechtěla zahrnovat do tohoto seznamu, a raději zmíním TheBalm, který je lépe dostupný nejen cenově, ale i na internetu. Je i kvalitou téměř identický, jen trošku hůře drží, ale to je tím, že jsem zhýčkaná 12ti hodinovou výdrží Lime Crime. Odstín je to nádherný, rudý, řekla bych až krvavý a naprosto skvělý právě na podzim, třeba k žlutým svetrům, což je taky takový podzimní must have.

2. TheBalm Meet Matt(e) Hugh odstín Charming

Miluju tenhle odstín, absolutně ho miluju. Nosím ho až moc často a myslím si, že mě to jen tak nepřejde, protože nejen, že je univerzální a hodí se ke všemu, i třeba když máte na očích pouze řasenku, ale protože drží perfektně a je vhodný pro jakoukoliv příležitost. Já měla Charming třeba na maturitním plese (formální událost), tak ho nosím ale i často do práce, do školy nebo jen tak mezi lidi. Pokud sháníte jednu dlouhotrvající rtěnku, která vážně na rtech vydrží a bude vypadat fakt pěkně, tak bych sáhla po tomto odstínu, který je podle mě vážně top. Full recenzi i se swatchem na rtech najdete zde.

3. L'Oréal Color Riche odstín Blake

Tuhle rtěnku už mám nějaký ten pátek a stále jí miluju, i když jí nenosím tak často, jak bych chtěla. Je to nádherný červený odstín, který je naprosto unikátní tím, že má studený podtón a tím pádem to není taková ta naoranžovělá červená, kterých je všude spousta, ale vypadá naprosto unikátně a neobvykle. Já jí nejčastěji nosím na nějaké příležitosti, když vím, že nebudu jíst, protože to není tekutá rtěnka, která by vydržela i jídlo, takže je vhodná třeba na plesy nebo nějaké posezení s přáteli u skleničky vína.


4. Rimmel Lasting Finish odstín 101

Můj oblíbený nude ostín, který mi už dochází a já si ho budu muset opatřit znovu, což už dost mluví za vše, když mi dochází rtěnka. Je to nádherná růžová barvička, která je skvělá do školy, do práce, nebo vlastně kamkoliv, protože nevyžaduje neustálé opravování, protože když se vám malinko smaže, tak to není tolik vidět, jako u výrazných odstínů. Mě se moc líbí matný finiš, který rtěnka má a tím pádem je to taková neobvyklá a zajímavá barva, která se sice tváří tuctově, ale ve finále udělá velkou parádu. To, že se hodí k téměř jakémukoliv líčení už je jen velké plus!


5. Catrice Ultra Matte odstín 040

Tuto rtěnku mám teprve chvíli, ale už teď vám musím říct, jak moc jsem si jí oblíbila. Full recenze na blogu ještě bude, ale zatím vám mohu prozradit, že se tahle rtěnka Catrice vážně povedla. Ačkoliv na rtech nedrží úplně dobře a během prvního jídla je pryč, ale vypadá naprosto nádherně, dobře se nanáší a neflekatí a upřímně, takovýchto krásných tmavých odstínů v drogerii moc není, takže musím přidat plusové body i za originalitu. Moc se mi líbí i to, že je velmi komfortní a na rtech téměř není cítit a když se začne ztrácet, tak se ztrácí rovnoměrně, a nezanechává takové ty fleky nebo look á la "mám jen konturku".

6. Catrice Metal Matte 

Moje první metalická rtěnka, která mě absolutně okouzlila. Nečekala jsem, že mě by metalické rtěnky slušely a když jsem vyzkoušela tuhle poprvé, byla jsem překvapená, jak dobře vypadá. Je to taková zlato-bronzová barva, která je super na každodenní nošení, klidně i do školy, protože nevzbuzuje tolik pozornosti, ale je velmi zajímavá na tolik, že si jí každý všimne. Velikým plusem je i výdrž, která je perfektní a vydrží jídlo i pití a během dne jí stačí pouze uprostřed rtů opravit. Nevysušuje rty a je velmi komfortní, takže velký palec nahoru!

horní řada zleva: catrice ultra matte (040), thebalm (adoring)
spodní řada zleva: l'oréal blake, catrice metal matte

Jaké odstíny nosíte na podzim vy - nude, nebo rudé?
Jaká je vaše podzimní "go to" rtěnka?

6 komentářů:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger