13. října 2017

Galaxy Face | Haloween Make Up

Přijdete si někdy, jako z jiného vesmíru?
Tak tohle líčení tu je přesně pro vás. Už jsem vám tohle líčení ukazovala na instagramu, a myslím si, že mělo celkem dobré ohlasy, takže usuzuji, že se i vám líbilo. Já osobně obdivovala ty galaxy líčení už dlooouho, a chtěla jsem ho zkusit někdy i na sobě, a Halloween mi dal skvělou záminku pro to, abych dala průchod kreativitě a vytvořila si svůj vlastní vesmír na tváři a kupodivu si myslím, že to vůbec nevypadá zle! Chcete vědět, jak jsem líčení vytvořila? Tak čtěte dál. 

Jak si uděláte vlastní vesmír na tváři?

Každé výraznější líčení musí mít nějaký základ/podklad. Já použila NYX Jumbo Eye Pencil v odstínu Milk a Black Bean, přičemž Black Bean přišla do samotného "středu" galaxie, protože tam přišly později ty tmavší odstíny fialové a modré a okraje jsem udělala bílou tužkou, protože jsem potřebovala, aby se kraje snadněji ztrácely. Nezapomeňte tento podklad pořádně rozetřít/rozblendit do stran, aby okraje nebyly ostré a líčení tak nepůsobilo moc "uměle".

Další krok je asi jasný. Fialové, růžové, modré a tyrkysové oční stíny smíchat tak, abyste vytvořili ten galaktický efekt. Tady na to není úplně jasně daný postup, dělejte to tak, jak se vám to líbí, jen nezapomínejte vše do sebe rozblendit a žádné ostré okraje nejsou dovolené.

Teď jsou na řadě hvězdy. Tady jsem použila NYX tekuté bílé linky, kterým jsem dělala zpočátku velké a menší tečky po svém vesmíru, a později tam vytvořila jakési souhvězdí, které jsem spojila čárkami. Nebojte, nemusí to být dokonalé, ani já to nemám dokonale vytvořené nebo dokonale rovné a o tom přeci vesmír je - chaos (a tím si také můžete omlouvat to, když se vám něco úplně nepovede:D). Dále jsem vzala žluté tekuté NYX linky Vivid Brights, pomocí kterých jsem udělala "padající hvězdy", tzn. tečku, kterou jsem mírně rozmázla.

A teď už jste prakticky na konci, ještě můžete to samé opakovat na víčku oka, což jsem udělala i já a myslím, že tím to líčení lépe splyne a bude ve větší harmonii. Druhou část obličeje jsem nechala úplně prázdnou, žádné linky, jen klasické konturování, tvářenka a případně highlighter, řasenka a máte hoto. 

A kam si tohle líčení můžete vzít?

Halloweenské party už klepou na dveře a určitě i ve vašem městě se nějaká taková party najde. A pokud ne, tak proč neuspořádat vlastní? Pozvěte pár svých kamarádů na party, a dejte jim za úkol jít v nějakém kostýmu a při takové příležitosti se z vás může stát intergalaktická princenzna (nebo princ). Pokud jste jako já, tak na party nechodíte a tím pádem líčení nevyvětráte mezi lidi. Ale co takhle udělat si takový domácí photoshoot, kdy budete mít super fotky na instagramu? :D 


 Products used:
Jeffree Star Beautykiller Palette
NYX White Eyeliner
NYX Vivid Brights Halo Eyeliner
NYX Jumbo Eye Pencil in Milk, Black Bean
Kat Von D Tattoo Liner
TheBalm MadLash Mascara


Míříte na nějakou Halloweenskou party?
Máte rádi tyhle Halloweenské líčení?

11 komentářů:

  1. na žádnou podobnou party se nechystám, ale hrozně mě u blogerek baví se na toto líčení koukat :-) některé jsou ale hodně drsné a je to moc i na mě. Toto se mi líbí, není to nic přehnaného :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. U nás bohužel žádné party nejsou. Občas lituju že nebydlíme v Americe a neraduju se z podobnych svátků jako oni :) vypadá to moc hezky :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vypadá hodně dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Toto je vážne prekrásne!!!! Ja na žiadnu zatiaľ namierené nemám pretože v práve robím na Halloweenskej párty ale niekedy by som na nejakeú určite chcela ísť!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  5. týmto líčením si mi naozaj ulahodila! už som ho videla na Instagrame a je dokonalé! vesmír a líčenie sú dve veci ktoré zbožňujem takže ideálna kombinácia :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá úžasně.
    Už bych si asi měla plánovat nějaký kostým.


    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to naprostě úžasně. Škoda, že se nechytám v blízké budoucnosti na nějakou podobnou akci určitě bych tvůj návod využila.

    Holky chci se zeptat, nemáte někdo náhodou zkušenost s permanentním makeupem?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger