15. září 2017

Soutěž o Batiste suché šampony | 3 výherci

Krásný pátek vám všem,
dnes tu pro vás mám připravenou soutěž, která tu delší dobu nebyla. Tentokrát ale výherce nebude jen jeden, ale rovnou tři! Každý z výherců dostane balíček, v kterém najde dva suché šampony Batiste - Nice & Naughty, takže se máte na co těšit. Teď už ale teda k jednoduchým podmínkám samotné soutěže..


Za poskytnutí produktů do soutěže děkuji e-shopu KupKosmetiku.cz 💖


Podmínky:
1) Sledovat mě na instagramu
3) Připište váš email, na který se vám mám ozvat v případě výhry.
(napište ho ve formátu nikolamills_email.cz, aby vám nechodily spamy)
4) Napište do komentáře, jaký byl váš nejlepší nebo nejvtipnější zážitek z letošních prázdnin :)

Pro větší šanci na výhru (za každý bod jeden komentář navíc)
- sledovat mě zde na GFC 

Všem hodně štěstí a soutěž končí 28.9.2017, takže máte dva týdny na to, abyste se zúčastnili! 💖

33 komentářů:

  1. Toto je krásna giveaway. Myslím si že každý ocení suchý šampón!
    Moja najvtipnejší letný zážitok keď sme boli vo Svore ( české mesto blízko pri nemeckých hraniciach) na tanečnom campe. Týždenný pobyt tam stál cca 160€. My sme cestovali z Martina. Cesta trvala dokopy okolo 9hodin. Po príchode tam sme sa s kamarátmi neskutočne tešili na posteľ. Ľahnem si a oddýchneme si po vážne náročnej ceste. Keď sme prišli do našej chatky čakalo nás veľmi "milé" prekvapenie. V chatke bolo namiesto 7 postelí iba tri a ani neveim či sa to dalo nazvať posteľami. Bola to drevotrieska nohami. Bez madracu, bez vankúšov a perín. Najprv nám všetkým bolo do plaču pretože za 160€ počítate že budete mat normálnu posteľ. Aleš koniec všetko dobre dopadlo. Urobili sme tam menší poriadok (však Slováci sa nedajú) a teraz sa na tom už len zabávame.
    Email: alexcuchorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sledujem ťa aj cez GFC ako Alexandra Čuchorová

    OdpovědětVymazat
  3. Na IG sleduji jako _annyway__
    A nejlepší zažít z prázdnin? Asi když jsme se s malým batůžkem a spacákem vypravili na výlet na kole, aniž bychom věděli kam :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Instagram Eva Richterová Ervulenka@seznam.cz
    Fb eva richterová
    Vylet na rozhlednu Kelcsky javornik

    OdpovědětVymazat
  5. Fb eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Gfc Eva Richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mě byl nejlepší zažitek tohoto léta dovolená v Chorvatsku
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. najlepši zažitok bol že ma zobrali do prace kde som sa snazila velmi dlho dostat :)
    ig queenikyofficial
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Niky,
    moc ráda se také zúčastním soutěže o suché šampony Batiste, které jsem si v poslední době velmi oblíbila. Na instagramu účty, které mám sledovat, tak sleduji jako cumanelka. Mezi mé nejoblíbenější a nejlepší zážitky z letošních letních prázdnin patří jednoznačně dovolená v Tunisku, kde jsem byla se svojí mamkou a náramně jsme si to obě užily.
    Můj kontaktní e-mail v případě výhry je cumanelka_gmail.com.

    Přeji mnoho úspěchů v blogování!
    Nela

    OdpovědětVymazat
  12. Přidávám pro větší šanci i svůj druhý komentář a blog v GFC sleduji po tímto účtem, tedy jako Nela Agáta Procházková..
    cumanelka_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. A do třetice všeho dobrého a zlého přidávám i svůj třetí komentář a na tvé fb stránce mám "lajk" pod účtem Nela Procházková.
    cumanelka_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Instagram macu.k, macu@seznam.cz
    My měli rozmanité prázdniny. Dvě dovolené s dětmi po Čechách (Adršpach a Vranovská přehrada) a i tak sami bez dětí víkend ve sklípku na Moravě. Takže spokojenost na všech stranách.

    OdpovědětVymazat
  15. FB Markéta Králová, macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. 1) a 2) @macina5
    3) slancova.m_seznam.cz
    4) nejlepší byla letos ke konci prázdnin týdenní návštěva Moravy, sklípků, moře vína, výlety, dobré jídlo, krásné počasí, milí lidé a hlavně božský klid.

    OdpovědětVymazat
  18. Díky za milou soutěž, suché šampony se mi neztratí, používám je celkem často :)
    Sleduji tě na Insta jako katherine_sykorova a stejně tak kupkosmetiku. Nej zážitek? Měla jsem promoci - sice to nebylo nijak velkolepé a odehrálo se to poměrně rychle, ale bylo to super, hlavně ve společnosti nejbližší rodiny.

    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  19. Ještě jsem zapomněla mail: everythinkate_gmail.com
    Sleduji tě i přes GFC jako Katherine Sýkorová

    OdpovědětVymazat
  20. Splňuji jako clairestpink.
    Nejvtipnější? Asi to, když jsem před zpáteční cestou z Berlína zjistila, že jsem ztratila jízdenky. Nakonec se naštěstí vše vyřešilo a já dojela domů. :D
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Na IG sleduji jako lusyvaclavikova :)
    Můj nejlepší zážitek z prázdnin byla dovolená ve Vietnamu. Bylo to opravdu skvělé. Měsíc cestovat s krosnou na zádech jako backpackers. Neskutečné! Severní Vietnam nabízí nejen úžasnou a krásnou přírodu, skvělá místa, přátelské lidi ale taky klid a pohodu. Zkrátka stalo to za to!
    A nejvtipnější byly asi ty cesty autobusem, kdy 100km se jelo třeba i 6 hod. Teď se tomu i směji ale předtím mi bylo spíš do pláče :D
    va.lucinka_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Na FB sleduji jako Lucie Václavíková
    va.lucinka_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Přes GFC sleduji jako Lusy
    va.lucinka_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova_gmail.com
    Každý zážitek byl ten nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat
  25. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. 1) Splněno, sleduji jako V.Popelkova nebo Vendelin 6.
    2) vendulpopelkova@gmail.com
    3) Nejlepší a zároveň jeden z nejvtipnějších zážitků mám z nedávné dovolené v Rakousku, kdy k přelouskání menu v němčině, nám překvapivě nepomohla ani angličtina, ani španělština, natož ruština ��. Výsledek naší snahy a google překladače bylo místo řízku "korýtko" plné pokrouhané cukety se šunkou a smetanou s příměsí vlastních slz, neboť jsem z toho dobrých 20 minut brečela smíchy ��. PS: K snědku to naštěstí bylo.

    OdpovědětVymazat
  27. 1. Sleduji jako berriesandblues
    2. mravcova.michala_gmail.com
    3. Cerven 2017 -hned po prijezdu na dobrovolnicky tabor v Holandsku jsem dostala za ukol uvarit ovesnou kasi pro 17 osob. Byla jsem tam cerstve a strasne se bala, at se nespali, michala jsem ji jak o zivot... Pri servirovani se ukazalo, ze konzistence je sice ukazkova, ale misto cukru jsem pridala sul... V te panice mne nenapadlo nic jineho, nez vsechny presvedcovat, ze tam, odkud pochazim, se ji kase naslano! Demonstrativne jsem si ji jeste posypala syrem a statecne ji snedla (hnus!), nekolik lidi me se zajmem nasledovalo... Boze, tak moc se jim vsem v duchu omlouvam...

    OdpovědětVymazat
  28. Instagram - _underclasshero
    Lucie.stechova3_gmail.com

    Nejlepší zážitky mám asi z výletu do Berlína :)

    OdpovědětVymazat
  29. FB - Lucka Štěchová

    Lucie.stechova3_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  31. GFC - Lucie Štěchová

    Lucie.stechova3_gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger