22. září 2017

Podzimní Zlaté Líčení

Krásný pátek vám všem,
dnes jsem si pro vás připravila opět další líčení, tentokrát je to klasická kouřová klasika, která je pouze oživená zlatým stínem přes celé víčko. Já poslední týdny sahám pořád do Naked Heat, ale proto, že líčení s ní vás už musí nudit, protože je přidávám pořád, tak jsem se rozhodla trošku změnit paletku a sáhla jsem do své oblíbené Beautykiller paletky, do které nesahám tak často, jak jsem doufala, když jsem jí kupovala. Každopádně, výsledek už vidíte zde. Tak pokud vás zajímá, čím jsem toto líčení vytvořila, tak čtěte dál. 


 Postup tu psát nebudu, protože myslím, že není co vysvětlovat, vzhledem k tomu jak jednoduché líčení je. Klasické kouřovky se zlatým stínem přes víčko.. :) Takže vám jen napíšu použité produkty, abyste věděli, co jsem k tomu použila. 

Products used:
Jeffree Star Beautykiller Palette (Rich Bitch, Courtney, Vanity)
TheBalm Mary-Lou Manizer 
Catrice Glam & Doll Mascara 


Mějte fajn den! 💖

9 komentářů:

  1. Jednoduché líčení, které vypadá neobyčejně :-) nádhera! Hodí se na večer, ale klidně i do práce.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné líčení! :) Sice bych si ho normálně nevzala, ale na nějaký ples nebo událost si myslím, že super!

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě naprosto perfektní zlatý odstín! Už jenom kvůli tomu bych paletku koupila. Super jako vždy! ;)
    Katarina

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné líčení :) úplně na podzim dělané!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. wow krasa!!! a mas neskutocne nadhernu farbu ocí!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger