20. září 2017

Kat Von D V České Sephoře | Tattoo Liner Recenze

Zdravím!
Jak už možná víte, tak kosmetika Kat Von D již míří do české Sephory, kde ji seženete online a v obchodech od 2.10.2017, s výjmkou prodejny v Palladiu, kde se Kat objeví již 27.9.2017. Já již nějaký ten pátek testovala ikonické linky Tattoo Liner v odstínu Trooper, které určitě znáte, protože je zahraniční beauty bloggerky vychvalují až na měsíc. Teď, když Kat míří k nám, tak jsem se rozhodla, že je ideální čas konečně sepsat recenzi a nenechávat si mé dojmy pro sebe. Takže jdeme na to. 


Značka Kat Von D posledních pár let dobývá kosmetický svět svými produkty jako je třeba právě ikonický Tattoo Liner, Lock It makeup nebo tekutá matná Everlasting rtěnka. Jako většina značek se ani Kat neobejde bez menšího kontroverzního okénka, které tu ale nebudu rozebírat, protože je irelevantní. Co stojí za zmínku je ale to, že většina produktů od Kat je veganská, a ty produkty, které nejsou, jsou označené.

Teď ale k dnešnímu produktu, u kterého bych ráda zmínila krásné balení. Na jednu stranu je balení velmi minimalistické, ale obsahuje neobvyklý font a krabičku i produkt zdobí hvězdičky, které má i Kat na obličeji, což se mi moc líbí a přijde mi to jako bezva detail. Linky mají celkem dlouhý hrot, který je neobvyklý tím, že má vlastně charakter štětce, protože je ze štětin, které jsou do tvaru hrotu a tím pádem se neroztřepí a drží svůj tvar i po několik měsíců aktivního používání. 


Aplikace je s tímto hrotem velmi snadná, protože stačí jen udělat šup šup, a linky jsou na světě. Velmi snadno se dá vytvořit ostrá linka, která může být tenká, tlustá, zvláštně vytvarovaná a to právě díky tomu, že hrot je na konci tak tenký, že se s ním dají kreslit i různé obrazce, pokud jste zručnější a artističtější povahy. 

Co dělá tyto linky ikonickými? Jejich výdrž. Linky se od rána do rána nehnou, drží jako vytetované a to i v oblasti slzných kanálků, což u spousty lidí bývá problémovým místem. Tyto linky se mnou daly koncert, kdy jsem jela 48 hodin vkuse, linky absolutně bez jediné změny držely po celou dobu, nerozpíjely se ani se nerozmazávaly, a to i přes slzy a pot. Jestli tomuhle neříkáte perfektní výkon na jedničku, tak už nevím, co byste od linek více očekávaly. 

Velkým plusem je i to, že linky jsou nádherně černo-černé, velmi syté a i když kreslíte přes stíny, tak nemusíte linky vrstvit, protože je perfektně překryjí. Některé linky mají problém s tím, že v průběhu dne ztrácí intenzitu a jsou takové zašedlé (například Catrice Eye'matic), ale tyhle to vůbec nedělají a  od nanesení do odlíčení vypadají stejně.

Co by vás mohlo ještě zajímat je, jak se linky odličují. Tady si vystačíte s dvoufázovým odličovačem, který dáte na tamponek, a necháte chvíli na víčku položený, aby působil a linky se od kůže odpojily, nebo si s nima poradí i kokosový olej. Obyčejná micelárka nebo odličovač si s nima také poradí, jen počítejte s tím, že to bude trvat trošku déle, než s olejem, který linky odlíčí v několika tazích.


+
rychlá aplikace
hrot jako 'štěteček', neroztřepí se
černo-černá barva
skvělá pigmentace
vydrží i v 'mokrých podmínkách'
-


Já si tyto linky absolutně zamilovala a s čistým svědomím můžu říct, že to jsou nejlepší linky, které jsem kdy vyzkoušela. Jak jsem v článku zmiňovala, tak mi drží absolutně perfektně a zvládnou i "mokré podmínky", kterým jsem líčení vystavila a Tattoo Liner držel doslova jako vytetovaný. Plusové body dávám především za to, že i po několika měsíčním používání se hrot nezměnil, stále se s ním dá vykouzlit ostrá linka, což je to, co od všech linek vyžaduji. Linky v UK stály 20 £ a u nás za ně zaplatíte 580 Kč

Těšíte se na příchod Kat Von D do Sephory?
Jaký KVD produkt máte na wishlistu? 

10 komentářů:

  1. Ta první fotka je naprosto úžasná :3 líbí se mi zmíněné vlastnosti. Linky si sice moc často nedělám, ale pokud budu mít časem do Sephory cestu tak po nich možná mrknu :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si je pořizovala v květnu v Miláně, jelikož jsem vůbec netušila, že Kat Von D se chystá i k nám a tyhle linky jsou legenda :) Bohužel z nich ale zase tolik odvařená nejsem, moc mi nedrží, stalo se mi několikrát, že večer už ocásek byl tentam a linky od NYXu mi bohužel udělají stejnou, né-li lepší službu :(

    OdpovědětVymazat
  3. ó, tak tá vyzerá a zneje úžasne! je pravda, že linky často nepoužívam, ale určite sa teším jej príchod do Sephory! ^^.

    THE WORLD BY KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Vychválila jsi je tedy dost, takže tvou recenzi si budu pamatovat a někdy v budoucnu bych linky moc ráda zkusila! :D :) A máš to nádherně nafoceno! :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  5. škoda té ceny, vypadají fakt luxusně, ale za linky, který moc nepoužívám, by se mi asi nechtělo dávat tolik :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  6. Linky vypadají opravdu skvěle a vždy jsem po nich pokukovala j zahraničních blogerek :) Moc se těším až značku bude dostupná konečně i u nás!

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  7. Já si linky nedělám, ale vypadají skvěle :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Nic od Kat Von D nemám, jelikož v ČR to nebylo k dostání. teď už se ale na celou tu řadu kosmetiky klepu! Hrozně se těším, hlavně na ty rtěnky! :-P

    OdpovědětVymazat
  9. Na tieto linky som tiež počula len samú chválu. Ja od Kat Von D nič nemám a keďže Sephoru na Slovensku bohužiaľ nemáme asi tak skoro ani nebudem. Asi budem pozerať eShop či nebudú mat nejaké zľavy hlavne ohľadom poštového!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadají hodně dobře. :) Já tuto značku nezkoušela.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger