1. září 2017

MOTD | Halo Make Up On Fire With Naked Heat

Krásný první záříjový den!🔥
Opět tu mám pro vás líčení, tentokrát ale s mou novou paletkou Naked Heat, kterou jsem si původně vůbec nechtěla kupovat, protože mě NudeBeach od TheBalm zaujal mnohem více. No nakonec si tyto dvě paletky prohodily místo a v mé kosmetické sbírce se objevila další Naked a musím uznat, že jsem ráda, že nakonec jsem vybrala tuhle paletku, protože narozdíl od NudeBeach obsahuje unikátní stíny, které doma ještě nemám. Takže se vrheneme na dnešní líčení. 

 Jako první věc si musíte nastříhat izolepu, nebo jako já, washi pásku a nalepit ji tam, kde chcete aby okraj líčení byl ostrý. Pozor, pokud budete používat izolepu, prvně jí o ruku trošku olepte, ať si pak nestrhnete líčení i s okem. Jakmile budete mít nalepeno, tak vezmete stín Sauced, což je světle hnědý odstín, kterým si líčení celé předkreslíte - tudíž začnete ztrácet podél izolepy, přes vnější koutek až po ten vnitřní koutek.

Poté pomalu začnete ztrácet tmavším odstínem He Devil, ale nezapomeňte si dát záležet na pořádné ztracení jak směrem ven tak i dovnitř. Až budete mít jemné přechody, je čas opět ztmavit a tentokrát mixem odstínů Cayenne, En Fuego a Ashes, avšak tento mix stínů dáváte opatrně jen do vnitřního a vnějšího koutku a tím, co vám zbyde na štětci tak to ztrácíte směrem nahoru podél ohybu oka. Tento mix odstínů poté "otřete" i na spodní linku ale pouze jemně, tady nepožadujeme velkou intenzitu, ale jen jemný náznak stínů, protože bez toho by to vypadalo velmi "suše". 

Nakonec už jen vezmete třpytivý stín Scorched, který zapracujete do středu víčka a ztratíte do stínů, které tam už máte. Na mě byl ten look málo třpytivý a málo "halo", tak jsem ještě přidala do úplného středu TheBalm Mary-Lou, abych ho více prozářila. Nakonec odstínem Ounce jsem použila na highligh pod obočí a do vnitřního koutku. 



🔥Products used:🔥
🔥Urban Decay Naked Heat 
🔥TheBalm Mary-Lou Manizer
🔥TheBalm Mad Lash 


Užijte si pátek. 💛
UložitUložit

5 komentářů:

  1. Krásné líčení! Líbí se mi to "orámování" :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. naprosto boží :-) hezky slazený barvičky odstínů :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To líčení je super, někdy ten trik s izolepou určitě vyzkouším :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Trik s izolepou znám, využívám, ale poslední dobou preferuji spíše "oblejší" tvary líčení, které více lichotí tvaru mého oka. Jinak Naked Heat mě prostě baví a tohle líčení s ní jakbysmet, super práce! :)
    Katarina z blogu BEAUTY TALK

    OdpovědětVymazat
  5. Líčení se ti opět krásně povedlo. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger