30. srpna 2017

ONE DAY IN PRAGUE OUTFIT

Krásnou středu vám všem!
Dnes tu pro vás mám článek, který tu snad nikdy nebyl a to je takový outfitový a částečně povídací post, protože nedávno jsem byla v Praze a moje úžasná kamarádka mi nafotila pár skvělých fotek, které by byl hřích nesdílet. Já se hrozně nerada takhle fotím celá, a je mi vždycky hrozně trapně, když mě má někdo fotit, takže pro mě bylo těžký pózovat, ale zvládla jsem to a musím říct, že jsem z fotek nadšená. Tak teď ale šup na článek.

Já nevím proč, ale před několika lety jsem Prahu neměla vůbec ráda. Nerada jsem tam jezdila a bylo pro mě za trest jet i na koncety, protože se mi to město nelíbilo a vadily mi ty davy. Něco se ve mě ale pohnulo a postupem času mi Praha neuvěřitelně přirostla k srdci a teď se tam pokaždé strašně ráda vracím, procházím ať už turistická místa, tak i ty zastrčenější a pokaždé se zamiluji do toho města víc a víc. 

Například Letenské sady... to je moje nejoblíbenější místo, kam se vracím snad nejraději a klidně bych tam trávila celé dny, protože ten výhled je dokonalý a i samotné místo má své kouzlo. Jaké je vaše oblíbené místo v Praze? 




Wearing..
H&M overall
New Look sandals
Asos Sunglasses


Nezapomeňte dát follow na instagramu mojí kamarádce @jitusas, která fotí úžasné fotky a garantuji vám, že nebudete litovat, když jí tam budete sledovat. 

Mějte se krásně a dejte mi vědět do komentářů, jestli byste třeba čas od času chtěli nějaký takovýhle outfitový článek. 
UložitUložit

11 komentářů:

  1. Teda to je krása, fotky se moc povedly!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky a krásný overal :)

    www.terripeterk.com

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně ti to tady sluší a ty fotky jsou opravdu nádherné!
    Katarina

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně moc ti to sluší! :) Já mám v Praze asi nejradši Kampu :) Letenské sady jsem ještě nikdy nenavštívila, ale doufám, že to co nejdřív změním :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Jej, Niky, prosím takové články častěji! jsi překrásná a fotky jsou dokonalé ♥ Ten overal se mi moc líbí. Jinak já když byla naposled v Praze, tak jsem prošla celkem tři veganské restaurace :D Byla jsem v Momentu, Chutnej fastfood a nakonec jsem si šla pro veganský donut.

    Kosmetické radosti za poslední dobu

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky, ten overal je úžasný! :) ♥ Ja som v Prahe ešte nebola, no veľmi by som chcela :)

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovědětVymazat
  7. Prekrásny overál. Moc sa ti hodí!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký outfit. Musím říct, že jsem Prahu také neměla ráda. Ještě v 8. třídě na ZŠ jsem řekla, že bych nikdy do Prahy nešla na školu. Za nedlouho budu maturovat a doufám, že se mi potom poštěstí a dostanu se na VŠ právě do Prahy. Já hrozně ráda sleduji, jak si lidé i já měníme a naše dříve zatvrzelé názory se mění s námi. Aspoň ten život není tak nudný ;) Měj hezký den ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, nádherný outfit i fotky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný outfit a myslím, že se fotky moc povedli a nemusíš se cítit vůbec trapně při focení. Vypadáš přirozeně.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger