4. září 2017

Mary Kay | Botanical Effects • Obří Recenze Skincare Produktů

Krásné pondělí vám všem,
dnes tu mám pro vás článek doslova nabytý spoustou recenzí na produkty Mary Kay, které jsem v poslední době zkoušela. O tom, že Mary Kay je značka, ke které jsem měla spíše negativní vztah jsem vám už říkala v recenzi řasenky, ale musím říct, že díky tomu, že jsem konečně také vyzkoušela něco z jejich skincare řady, konkrétně Botanical Effects, tak jsem si mohla pořádně promyslet, jaký vztah k téhle značce zaujmu, ale o tom až v článku. Dnes vám tedy napíšu recenzi pěti produktů z této Botanical Effects řady a zmíním se i o dvoufázovém odličovači, který jsem zkoušela zároveň s nimi. Takže se na to rovnou vrhneme, protože toho je spoustu. 


Obecně o řadě Botanical Effects

Tato řada produktů je určená pro všechny typy pleti a většina produktů mi skutečně sedla bez sebemenších problémů, ale přesto bych řekla, že se hodí spíše pro normální až sušší pleť, protože s mýma mastnějšíma oblastma si neporadila tolik, jako jiné produkty (například Clinique, který skutečně bojuje s mastnou pletí a vyčistí ji lépe), takže pokud máte smíšenou pleť jako já, tak bych vám doporučila počítat s tím, že vám nemusí produkty sedět úplně 100%, ale spíše jen na těch 70%.

Všechny produkty mají hezké obaly, mě se moc líbí kombinace bílé a růžové, protože nejen že je taková dívčí, ale i svěží a k téhle řadě se zkrátka dobře hodí. Co se týče parfemace, tak ta mě moc baví, protože je to taková jemná, čistá a svěží vůně, která podle mě sedne každému a není to nic výrazného, že by to mohlo někomu vadit, ba naopak je velmi jemná a tudíž máte pocit, že vaše pleť voní jako jarní květinka. 

1) Čistící gel

Tenhle gel mi upřímně sedl ze všech produktů nejméně, nevím proč, ale hrozně mě po něm pálila pleť a po vyčištění jsem jí měla zarudlou, takže jsem gel použila pouze párkrát, a pokaždé se stejným výsledkem - červená pleť, která svědila. 

Ačkoliv musím říct, že jsem pleť měla velmi jemnou a skutečně od pohledu čistější, nemůžu vám říct k produktu více než to, že mě zkrátka nesedl a kromě toho, že zanechával mou pleť jemnou a trošku čistší, ale to není nic, co by nedokázal gel o polovinu levnější, takže za mě je tohle jediný produkt z téhle řady, kterému bych se vyhla. 
Hodnocení: 2/5

2) Čistící scrub // peeling

Tady naopak ale rozhodně budu pět ódy. Se scruby nebo peelingy mívám problém ten, že mi iritují pleť a nic nedělají a jediné peelingy, které mi kdy vážně na sto procent sedly byly ty z Lushe (také brzy bude recenze) a musím se přiznat, že jsem měla pochyby, že by tenhle scrub na tom byl jinak, hlavně po vyzkoušení toho výše zmíněného gelu, ale nakonec mě tento produkt překvapil velmi mile.

Jedinou věc co od scrubu očekávám je to, aby pleť po něm vypadala lépe, než kdy jsem ho použila a to tenhle produkt dělá. Pleť krásně vyčistí, a to nejen povrchově ale i hloubkově, takže je už na pohled vidět, že vám třeba zmizely černé tečky z nosu (tam jsem viděla největší rozdíl - cca polovina černých teček byla po asi měsíčním pravidelném užívání pryč), pleť je taková zářivější, nikde nemáte suché šupinky, aneb zbaví vás všech těch míst s odumřelou kůží a obecně dělá neuvěřitelně jemnou pletičku.

Výhodou je také to, že vůbec nedráždí a pleť po něm není začervenalá, nesvědí, nepálí, zkrátka je moc super a to jak v oblastech sušší pleti, tak mastnějších partií, takže za to dávám také velké plus, protože se dokáže přizpůsobit vašemu typu pleti a postará se o ní úplně stejně, bez ohledu na to, jaký typ to je.

Hodnocení: 5/5

3) Hydratační gel a hydratační krém 

Tyto dva produkty spojím v jednu recenzi, protože jsou prakticky stejné, respektive výsledek je stejný, jen tam jsou drobné odchylky, tak abych se neopakovala, napíšu to pod jedním bodem. 

Hydratační gel je na tom o něco hůř, než krém, a to z toho důvodu, že má divnou konzistenci, která se vůbec nevsakuje. Já nevím, jestli jsem divná, ale pokud na obličeji nemám zrovna masku, tak mi je velmi nepříjemné mít tam cokoliv, co mě omezuje "v klasickém provozu" :D. Tento gel sice pleť hydratuje velmi dobře a pleť je po něm hezky nacucaná a taková vyživená, ale já osobně musím po chvíli gel setřít, protože ho zkrátka nemůžu nechat působit déle, protože to, jak se nevpíjí, tak mě to irituje. 
Hodnocení: 3,5/5

Co se týče krému, tak tady jsem o něco spokojenější a to hlavně kvůli tomu, jak rychle se vpíjí a je vhodný i pod makeup, protože během pár minut je v pleti kompletně zasáklý a tudíž je pleť připravená na makeup. Neřekla bych, že mu nějak pomáhá nebo škodí ve výdrži, každopádně si myslím, že je super, že můžete mít hydratovanou pleť i v průběhu dne, zatímco nosíte makeup. Výhodou je také to, že má SPF 30, což se u pleťových krémů moc často nevidí a tudíž nejen že vás ochrání dobře před sluníčkem v létě, ale také udrží vaší pleť ve skvělé kondici. 

Co se týče samotných efektů, tak kromě jemné a hydratované pleti jiné benefity nevidím. Krém neléčí akné, ale zároveň ho nezhoršuje, suchá místa pleti nejsou magicky zacelená, ale pouze se v průběhu dne neloupou dál a ekzém se pod ním také nijak nehorší. Řekla bych, že tohle je ideální krém, který zvládne hydratovat a nijak nehorší pleť, ale zároveň jí ani neléčí a nedodá to, co možná potřebuje. Krém jsem si sice oblíbila i proto, že se chová jak na mastných partiích obličeje, tak těch sušších a nemusím kvůli tomu používat dva rozdílné krémy. Označila bych to za průměrný krém, který je sice hodně fajn, ale není nijak výjmečný a myslím si, že seženete stejně dobrý hydratační krém za zlomek ceny. 
Hodnocení: 4/5

 4) Osvěžující tonikum

Tohle tonikum bylo sice velmi příjemné a v těch horkých letních dnech jsem ho moc ráda používala, protože skutečně osvěžilo a pleť po něm byla taková šťastnější, protože nebyla nasáklá potem, ale voňavou vodou, takže já během těchto horkých dnů spotřebovala téměř polovinu tonika, což je co říct, protože já na tyhle produkty moc nejsem a používám je zřídka, takže to dokazuje, jak moc jsem si s ním sedla. 

Na pleti byl vážně příjemný a ačkoliv není úplně osvěžující ve smyslu že by ochladil, tak pleť dost vzpruží a je to rozhodně skvělý způsob, jak pleť v létě udržovat čistou a jemnou i ve dnech, kdy jste zplavené horkem. Neřekla bych, že by pleť extra vyčistil, od toho tu jsou právě výše zmíněné čistící produkty, ale rozhodně nelze říci, že by nic nedělal, protože jsem často na tamponku nacházela takové ty "špinavé fleky", ať už z prachu, nebo z potu. Výhodou je také to, že pleť nijak nedráždí, a to ani v oblasti očí, takže je vhodný pro citlivou pleť i citlivé oči. 

Je tenhle produkt nutnost? Ne. Je zbytečné dávat tolik peněz za něco, co seženete levněji? To si musíte rozhodnout už ale sami. Pokud byste tomuto produktu dali šanci, litovat nebudete, každopádně si ale myslím, že levnější varianty seženete velmi snadno. 
Hodnocení: 4,5/5


5) Oil-free dvoufázový odličovač 

Tento dvoufázový odličovač je určen na partii očí, ale já jsem rebel a používám ho i na zbytek obličeje, protože mi vážně sedí a přijde mi, že je to jeden z nejlepších odličováků, které jsem kdy vyzkoušela. Nejen, že s přehledem odlíčí voděodolný makeup - ať už voděodolnou řasenku, fix na oči (Tattoo Liner od Kat Von D, který normálně odlíčit je za trest :D) nebo rtěnku Lime Crime, která drží jak přibitá, zkrátka poradí si absolutně se vším, a to stačí jen tamponek dostatečně namočit, přiložit třeba právě na oko, chvíli nechat působit a pak jen směrem dolů setřít a (i voděodolná) řasenka je okamžitě dole. Nejen, že to ušetří spoustu času, ale také to šetří vaší pleť, protože nemusíte líčení z obličeje dolů drhnout, ale prakticky to jde samo. 

Jak jsem říkala, odličovák používám i na tvář a musím zmínit, že ji vůbec nevysušuje v suchých partiích a v těch mastných ji nijak nezatěžuje, ba naopak nechává oba typy pleti velmi jemné a nijak podrážděné. To samé se týká očí, které já osobně mám velmi citlivé, ale odličování tímto produktem je nijak nedráždí a nedělá je rudé, takže za to dávám velké plus, protože některé produkty dokážou být v oblasti očí pořádně nepříjemné. 
Hodnocení: 5/5 


Zakoupíte například na Notino.cz
Myslím si, že skincare je jediná kosmetika, do které se skutečně vyplatí investovat a člověk by rozhodně měl investovat právě do takové kosmetiky, která funguje jak má, a to rozhodně platí i právě o této řadě Botanical Effects. Já jsem moc ráda, že jsem tyto produkty vyzkoušela, že jsem přišla na chuť této značce a ačkoliv bych si pár produktů znovu již nekoupila, tak musím říct, že jsem s nima nadmíru spokojená. Pokud bych měla být upřímná, tak mi Mary Kay díky těmto produktům přirostla více k srdci a já se téhle značce nebudu už tolik vyhýbat, a když mě něco zaujme, tak po tom opět sáhnu. 
Investujete do péče o pleť?
K jaké značce máte love-hate vztah?

3 komentáře:

  1. Do starostlivosti o pleť investujem v poslednej dobe veľmi veľa, ale Mary Kay ma nikdy nevedela ničím osloviť. A love hate vzťah mám ku Clinique.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Doma mám z této řady hydratační gel a čistící gel. S hydratačním gelem naprostá spokojenost - mně se vsakuje okamžitě a to mám spíše mastnější typ pleti :D . U čistícího gelu jsem měla úplně ten stejný problém - po prvním použití mě neuvěřitelně pálila pokožka, ale na třetí pokus už si na to asi zvykla, takže používám i teď a tato řada opravdu hezky pleť zjemnňuje. Akné nevyléčí :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger