14. srpna 2017

Odličovací Rutina S Astrid

Krásné pondělí vám všem,
odličování je velmi důležitá část každé skin care rutiny, obzvlášť, pokud si dáváte na obličej masku z tuny produktů, které by mohly vaší pleť absolutně zrujnovat, v případě, že byste je tam nechávaly každý den, nebo je špatně odlíčili. Já osobně považuji odličování za nejnudnější a nejprotivnější část večerní rutiny péče o pleť, ale proto, že se mi doma nahromadilo spoustu odličovacích produktů od Astrid, rozhodla jsem se, že vám o každém z nich něco povím, protože ač je odlličovací proces protivný, tak díky těmto produktům je o mou pleť alespoň dobře postaráno. Tak šup na věc. :) 


Mou největší láskou je nejmenší produkt z téhle odličovací party, což je dvoufázový odličovat očí a rtůTento odličovač má velmi jemnou vůni, která není vůbec nijak specifická a spíše bych jí označila jako svěží, nevtíravá a neprotivná vůně, která nikoho nemůže zklamat ale ani vyloženě nadchnout, takže pokud nejste na výrazně parfemovanou skin care, tak tohle by vám vyhovovalo. Co se týče samotného odličování, tak tam tenhle produkt slibuje schopnost odlíčit voděodolný makeup a je určen na oblast očí a rtů. Pro mě je tohle naprostý zachránce ve dnech, kdy mám tekutou rtěnku, která jde odlíčit velmi ztěží. Tenhle odličovač si skutečně naprosto perfektně poradí s dlouhotrvajícíma tekutýma rtěnkama, ale zároveň dokonale odlíčí i oči, a ačkoliv voděodolná řasenka jde s ním snadno dolů, tak přesto vyžaduje trošku práce a není to úplně rychlý proces, ale určitě to s ním jde rychleji, než třeba s běžnou micelárkou.

Výhodou je, že je tenhle odličovač vhodný i pro citlivé oči a absolutně nevysušuje, tudíž pokud trpíte na suchá víčka jako já, tak tohle je nevysuší ještě víc a po celodenním nošení matné rtěnky, která mírně vysušuje, tak se skvěle postará i o sušší rty, které relativně zachrání od popraskání, což občas může být problém při odličování matných, tekutých a dlouhotrvajících rtěnek. 

Hodnocení tohoto produktu je za mě jasná 5/5 a všem tohoto dvoufázového krasavce doporučuji. 


 Dále tu mám tuto osvěžující čistící micelární vodu, o které jsem vám na blogu již psala zde, proto to shrnu jen velmi krátce. Tahle micelárka má úplně minimální parfemaci, a na pleti je velmi příjemná. Nijak nevysušuje, ale ani nehydratuje, proto je nutné po odlíčení co nejdříve pleť vyživit nějakým krémem. Narozdíl od výše zmíněného dvoufázového odličováku, tenhle si s voděodolným makeupem poradí o dost hůř - ne, že by to s ním nešlo, ale trvá to déle a třeba při procesu odličování voděodolné řasenky vám možná pár řas vypadne. Myslím si, že tahle micelárka je super, ale preferuji její růžovou sestru, o které vám ještě také něco povím. 

Hodnocení modré micelárky by dle mého názoru bylo adekvátní jako 3/5, a to jen proto, že i když pleť odlíčíte a dáte si záležet, tak když vezmete pleťové mléko, ještě trošku produktu na tamponku najdete. 


Teď je konečně na řadě můj velký oblíbenec. Je to opět micelární voda, tentokrát to je ale verze 3v1, vhodná pro odlíčení očí, rtů i tváře. O tomto produktu jste již také slyšeli a já již několikrát říkala, že patří mezi mé nejoblíbenější micelárky, ať už kvůli úžasné, jemné květinové vůni (pivoňky), nebo kvůli tomu, že pleť odlíčí naprosto perfektně. Srovnala bych jí s Garnier micelárkou, která akorát o trošku méně vysušuje a pleť je po ní takové živější. Odličuje naprosto perfektně a i když si vezmete pleťové mléko po odlíčení se touhle micelárkou, tak na vatovém tamponku nenajdete nic.

Hodnocení téhle micelárky je asi jasné a jednoznačně to je 5/5, pokud sháníte jednu micelárku, která se postará o jakýkoliv typ pleti, která je levná, super a vaší pleť skutečně odlíčí na jedničku, rozhodně bych se nebála sáhnout po téhle.


Posledním pomocníkem při mém odličování je čistící pleťový olej z řady Beauty Elixir
Tento olej mi zpočátku byl velmi nesympatický a nepoužívala jsem ho moc ráda, protože nemám ráda takový ten pocit mastné pleti po celém obličeji - ale jakmile jsem tomuto krasavci přišla na chuť, tak jsem se do něj zamilovala. Největší výhodou je to, že pleť doodlíčí naprosto dokonale a ať už používáte jakýkoliv produkt pro odlíčení, tak většinou vždycky na pleti zůstane malý zbytek produktů a v těchto chvílích se o vás postará tento olej. Pleť naprosto dokonalé doodlíčí a nechá jí naprosto perfektně čistou a i když máte mastnou pleť jako já, tak netropí žádné neplechy a třeba pupínky se po něm ani neobjeví - což u jiných olejů bývá (u mě) obvyklým problémem. Tento olej nechává pleť velmi hydratovanou, ale pokud máte mastnou pleť - nebo T zonu jako já, tak možná oceníte spíše to, že jí vyčistí. Já poté beru mokrý ručník namočený v teplé vodě a pleť otírám v místech, kde se mastím, protože mi je nepříjemné mít ji mastnou, ale i když vaší pleť nechá mastnou, tak to není na škodu a klidně to tak můžete nechat, ale mě osobně je to nepříjemné a proto to ještě otírám. Na druhou stranu si myslím a předpokládám, že vy se sušší pletí si tento produkt naprosto zamilujete.

Hodnocení dávám 4/5, a to jen proto, že to není úplně ideální pro nás s mastícím se obličejem a i když se to dá přežít, tak si myslím, že někdo by nemusel být tak shovívavý jako já v tomto ohledu a mohlo by mu to vadit. 

K zakoupení zde
U všech produktů jsem hodnocení i doporučení shrnula, proto to shrnu už jen obecně. Tyto produkty mám všechny moc ráda a používám je denně a myslím si, že pokud sháníte nějaký produkt na odlíčení jak voděodolného tak nevoděodolného makeupu, nemusíte se bát vybrat si nějaký z těchto výše zmíněných produktů, protože dle mého názoru, jsou všechny moc fajn a svou práci udělají bez jakýchkoliv potíží. 

Používáte Astrid pečující produkty? 
Čím nejraději odličujete vy?
UložitUložit

4 komentáře:

  1. Odličovač očí fakt odlicuje dokonale,růžová micelarka je také moc příjemná a mé suché pleti sedí i olej.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Mě ten dvoufázový odličovač v očích tedy štípe a vadí mi, jak je mastný :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se těším hlavně na olej. :) Výrobky na mě čekají v Česku.

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám stále dokola micelárku od Astridu, ta je fakt nej, a krásně voní :-) už mám několikáté balení a jsem ráda, že mají i maxi výhodnější balení...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger