7. srpna 2017

Mary Kay | Lash Intensity Řasenka

Krásné pondělí vám všem!
Dnes tu mám opět něco, co se na tomto blogu ještě neobjevilo. Tím nemyslím recenzi řasenky, ale první recenzi produktu Mary Kay. Pokud se trošku pohybujete v kosmetickém světě, tak víte, že Mary Kay je celkem kontroverzní značka a názory na ní jsou hodně afektované, protože spousta lidí tuto značku miluje a spousta jí naopak nemůže přijít na jméno. Já se těmto vypjatým názorům spíše vyhýbám a ať je značka jakkoliv kontroverzní, vždy se k ní snažím přistoupit s neutrálním postojem, protože si myslím, že by se značka měla prvně soudit dle toho, zda její produkty jsou dobré či ne, a teprve později můžete přistoupit k tomu, udělat si na ní názor a zjistit, zda je tedy tak důležité, jakou má značka pověst. Nyní tedy ale k samotnému produktu, což je dnes řasenka Lash Intensity, takže se na to rovnou vrheneme. 

Balení řasenky je malinké, ale celkem macaté a jako takové vypadá zajímavě, protože má takový efekt stočení, takže vypadá i hezky na pohled. Myslím si, že by se s takhle velkou řasenkou skvěle cestovalo, protože zabere málo místa, ale přesto vypadá pěkně. Ačkoliv na obale je jen stříbrný nápis a vyrytá značka, tak působí zkrátka elegantně a dle mého názoru i minimalisticky, takže to není nic, co by vás odradilo od koupě, ale zároveň vás ani nechytne za srdce. 

Kartáček řasenky je dost velký a jeho štětinky nejsou v žádném pravidelném uspořádání, ale spíše je to taková divočina. Díky tomu s ním vytvoříte právě ten efekt prodloužených řas, který zmíním v dalším odstavci. Co mi trošku vadí je to, že kartáček musím otírat, protože se na něj lepí hodně produktu a tím pádem by hodně slepoval řasy, takže je nutné, aby na něm bylo méně řasenky, aby se vám z řas nestala jedna velká slepená pavoučí noha. Aplikace je tím pádem o něco delší, než na co jsem zvyklá třeba u TheBalm, ale za to efekt je právě unikátní, za to ale jsem se já osobně nesetkala s tím, že by se mi jedinkrát řasenka při aplikaci obtiskla na víčko, ale skutečně se s ní manipuluje tak dobře, že se vůbec neobtiskává. 

Pokud máte rádi prodlužující řasenky, tak tohle bude vaše srdcovka. Ačkoliv řasenka vůbec nezahustí a řasy spíše trošku slepuje, tak ale dělá efekt extrémně dlouhých řas, což je třeba fajn právě k nějakému výraznějšímu líčení, které si vyloženě říká o dramatický efekt. Na řasy se totiž nalepí dost produktu (protože ho je dost na kartáčku, i když ho otřete), tudíž řasy vypadají výrazně a skoro bych až řekla, že vypadají jako umělé. Pokud chcete dosáhnout objemu, tak stačí vzít třeba spínací špendlík a slepené řasy oddělit, tak to dělám já, když se mi zdá, že řasy jsou slepené až moc. Tohle možná bude někomu vadit, proto to zmiňuji, ale já osobně tohle neberu jako výrazné mínus, protože zkrátka je někdy fajn zkusit něco nového. 


Výdrž řasenky je super a velkou výhodou je to, že vůbec neopadává. Já mám u některých řasenek úplně averzi k těm opadaným cuckům na tváři, protože tím pádem to znehodnocuje třeba perfektní makeup, který jste si rádo na obličej napatlali, ale to se díky bohu u téhle řasenky neděje a drží skvěle. Co se týče odličování, tak zde se chová jako klasická řasenka, s tím rozdílem, že se strašně snadno odličuje. Musím říct, že jsem byla překvapená z toho, že stačí jen řasy setřít párkrát a je fuč. 
+
dokonale prodlužuje řasy
vytvoří dokonale dramatické řasy
když je precizně aplikovaná, dělá efekt umělých řas
-
mírně slepuje
zpočátku těžká manipulace s velkým kartáčkem

Hodnocení: 3,5/5
K zakoupení zde
Pokud se vám líbí dramatický efekt řas, tak tohle bude přesně řasenka pro vás. Pokud preferujete ale spíše přirozený look, tak tohle nebude váš šálek kávy a možná by vám řasenka ani nevyhovovala. Rozhodně je důležité zvyknout si prvně na její velký kartáček a to, že řasy v první řadě prodlouží a neudělá zase takový objem. Pro mě je tohle velmi zajímavá zkušenost a řasenku budu rozhodně používat v případech, že chci řasy vážně výrazné, protože já osobně preferuji spíše objem, než prodloužení. 

Jaká je vaše oblíbená řasenka?
Jak přistupujete k těmto kontroverzním značkám? Zavrhnete je dříve, než ozkoušíte jejich produkty?

2 komentáře:

  1. túto maskaru mám doma tiež, a je naozaj dobrá, ale presne ako píšeš, mierne zlepuje a preto ju používam len občas, nie na každý deň :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Mě vyhovuje Maybelline Sensational nebo tak nějak :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger