4. srpna 2017

MOTD | Teplé Letní Líčení Pro Modré Oči Inspirováno Naked Heat

 Krásný pátek všem!
Určitě jste zaznamenaly extrémní vzrůst ve výrobě paletek s teplýma odstínama, které jsou v současné době snad jedním z největších makeupových trendů. Já sice žádnou takovou paletku doma nemám, ale to neznamená, že si neporadím a nemůžu vytvořit líčení, které by vypadalo jako by bylo vytvořené s například novou Naked Heat. Já osobně tomuto trendu teplých odstínů velmi propadla a hrozně se mi líbí, obzvlášť proto, že vytáhne a zvýrazní modré oči, takže proto jsem se rozhodla ukázat vám jedno takové líčení.



Začala jsem tím, že jsem si z paletky Sleek Oh So Special jeden z těch broskvových odstínů a udělala s ním extrémní kouřovky, které jsem vytáhla až ke konci obočí a velmi vysoko, neboť tímto krokem si připravujete "půdu" pro tmavší odstíny, které přijdou přes ně a budou se vám tíň si tím pomůžem pádem nejen lépe ztrácet, ale zároveň si pomůžete k tomu dokonalému postupnému přechodu mezi stíny a samotnou barvou víčka. Poté postupně budete přidávat červený odstín, který musíte precizně ztrácet, oranžový odstín a nakonec ušmudlaný štětec od těchto barev otřete pod spodní řasy, aby byla nějaká barva i tam. Pokud se vám bude zdát, že líčení nemá takovou tu "hloubku", tak ještě tmavým stínem ztmavíte vnější část líčení, neboli takové to "céčko" a to ztratíte do oranžových/červených stínů.

Nakonec líčení už jen vezmete nějaký třpytivý stín, který plácnete přes celé víčko a trošku i pod spodní řasy a líčení zakončíte highlightem do vnitřního koutku. Já osobně k líčení linku nepřidávala, protože mi přijde, že by tím pádem bylo mnohem méně výrazné a zajímavé, ale pokud je tohle na vás moc, tak linkou líčení "utlumíte". 


Products used:
Sleek Oh So Special Palette
TheBalm Mary-Lou Manizer
Mary Kay Lash Intensity 
No-name palette of 120 eyeshadows 

Také vás baví teplé odstíny na očích?
Líbí se vám nové "teplé paletky"?

6 komentářů:

  1. áno bavia! a musím uznať, že toto líčenie je nádherné!
    jemné, príjemné, svieže a vhodné na každú príležitoť! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Niky, tohle je pecka! <3 Tvá líčení miluju, protože jsou naprosto perfektní do posledního detailu, ale stále nositelné, oproti těm klasickým MUA lookům, velký klobouk dolů :) Tyhle tóny si v poslední době také užívám a UD Heat paletka mě hodně dráždí!

    OdpovědětVymazat
  3. Oh my goodness, this makeup look is perfection! It turned out beautifully.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger